Lue keskustelun säännöt.
Ostin Prismasta Timo varhaisperunaa parin euron kilohintaan ja vertailun vuoksi torilta Timoa reilun kympin kilohintaan ja yllätyin
22.06.2026 |
Eivät ole ollenkaan sama tuote! Prisman Timo on vetinen mutta pottupojan Timo napakka!
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä ostin suoraan tuottajalta pussillisen Timoa suoramyynnistä omalta mökkisaarelta, tosin muutama päivä meni ennenkuin tuli käyttöön, kun juhannuksena söin sukulaisten ostamia perunoita. Luulin kuitenkin maukkaammaksi, nyt siis keittelin lounaalla ekat, ja ei ollut mitenkään erikoisen makoisia. En tiedä, keitinkö sitten vähän liian pitkään (ehkä 18-20 min), pitäisikö Timon jäädä hyvin napakaksi?
Juu ei kotimainen kerkeä heti alkukesän pöytiin niin tuodaan ulkomailta