Lue keskustelun säännöt.
Juon kahvin ja lähden sitten salille
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut noin tylsästi? Et ilmeisesti halua mennä.
Käynnistyn hitaasti.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä valinta!!!!! 💪💪💪 pumppaa huolella ja nauti lämmöstä sinne mennessä, oikea onni tulee itsensä haastamisesta ja ymmärrys myös 💪 LETS GO!!! Hyvä SINÄ💪
Mulla on sama idea. Kaksjakoinen treeni, tänään vetävät liikkeet.
Miksi puhut noin tylsästi? Et ilmeisesti halua mennä.