Miehet haukkuu naisten ulkonäköä anonyymisti.
Kommentit (33)
Onneksi naaraat eivät koskaan hauku miehiä
Vierailija kirjoitti:
Toi näyttää terminaattorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näyttää possulta niin elämä on.
Possuilta ne naisten ulkonäköä arvostelevat miehet yleensä näyttääkin.
Kiusaamisvietti naisilla kova.
En näin miehenä ole koskaan ymmärtänyt tätä. En voi sanoa etteikö ulkonäkö vaikuttaisi, mutta ei silti tulisi mieleenkään arvioida ventovieraitten ulkomuotoa tai mittoja.
Internet on tämän päivän Colosseum. Onneksi sinne ei ole mikään pakko mennä esiintymään. Orjilla ei ollut Rooman valtakunnan aikaan vaihtoehtoa.
Naiset ne sitä anonyymisti haukkuu, mutta nuorten naisten on pakko harrastaa tuota outoa sosiaalista teatteria, jossa naiset muka tukevat toisiaan ja kaikki paha projisoidaan miehiin, koska jos niin ei tee, niin toiset naiset hyökkäävät ja käyttävät termiä pick me -girl.
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa nyt omalla naamalla esiin haukkumaan naisia.
Tultiin naisina paikalle.
T. Saara& Fadumo
Ei tarvitse olla taitoluistelun maailmanmestari arvioidakseen muiden suoritusta.
Vierailija kirjoitti:
En näin miehenä ole koskaan ymmärtänyt tätä. En voi sanoa etteikö ulkonäkö vaikuttaisi, mutta ei silti tulisi mieleenkään arvioida ventovieraitten ulkomuotoa tai mittoja.
Tarkoitatko ääneen vai etkö mitenkään arvioi?
Jep ja naisethan ei ole koskaan ikinä miesten ulkonäköä arvostelleet......
Ei nimi naista pahenna.
Fat I'm Diarra
Muistuu mieleen eräs facen suljettu naisten ryhmä jossa keskityttiin miesten haukkumiseen. Että olisiko hyvä palautella tällaisia muistiin ennenkuin leikkii jotain parempaa.
Kukaan ei ole komea tai kaunis kaikkien mielestä sekä se millä tavalla komea tai kaunis on täysin katsojasta kiinni eli onko haluja herättävällä tavalla vai ei.