Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka on käynyt plastiikkakirurgilla?

Vierailija
21.06.2026 |

Ja tällä tarkoitan siis kauneusleikkauksia, BBL, täyteaineita ja sen sellaista.

Itse en tunne ketään, mutta asiakkaina tulee joskus vastaan ankkahuulia.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Vierailija
2/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.

Itselläni ei vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty rintojen suurennus ja rasvaimu alakroppaan, lähinnä reisien sisä- ja ulkosyrjiin, koska olin niin pyylevä (yläkroppa monta numeroa alakroppaa pienempi). Paransi kyllä elämän laatua. Vieläkin on yläkroppa yhtä numeroa pienempi riippumatta siitä lihonko vai laihdun. Jos ylä on m, niin ala l. Jos ylä l, ala xl.

Vierailija
4/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä julkkiksia, jotka ovat ottaneet täytettä huuliinsa, rintoihinsa ja joskus pakaroihinkin.

Sitä vaan mietin että millaiselta tuollaiset ihmiset näyttävät kymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
5/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% nuoremmista sukulaisista, vanhoista ei kukaan. 

Vierailija
6/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nainen kävi silmäluomet kohottamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Silmäluomet alkoi peittää näkökenttää, joten oli pakko leikkauttaa.

Vierailija
8/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa yritettiin rasvansiirrolla tasoitella sairaudesta seurannutta kasvojen epämuodostumaa. Ei toiminut, kaikki rasva kulkeutui pois. Kuulemma pari, kolme kertaa jos olisi toimenpiteen uusinut, olisi saattanut saada pysyvämpiä tuloksia, mutta oli niin kivulias kokemus, että mieluummin pidän epämuodostumani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhden tunnen, joka on ottanut silikonit, yhden, joka on pienennyttänyt rintansa ja yhden, jolla on silmäluomia leikattu. Varmasti on aika yleistä, mutta ei ihmiset puhu niistä usein. 

Vierailija
10/50 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Pidän aika surullisena itse asiassa. Itse koen vapauden niin, että ihminen tuntee voivansa olla oma itsensä. Tähän taas kuuluu myös fyysinen vartalo eli maallinen tomumaja. Kurjaa, että ihmiset kokevat joutuvansa leikkelemään itseään sopiakseen jonkun muun muotteihin ja ihanteisiin. Ehkä vielä surullisempaa jos nuo muotit ja ihanteet ovat sisäistettyjä.

Vierailija
12/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, rintojen pienennys. Mutta se ei ollut kauneusleikkaus vaan terveydellisistä syistä. Kaikki julkisella puolella tehtävät plastiikkakirurgiset toimenpiteet tehdään terveydellisistä syistä. 

Toki jälki pyritään saamaan esteettisestikin hyväksi.

 

Samanlaisen operaation läpikäyneitä tuttuja/ puolituttuja tiedän viisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Vierailija
14/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, joka on ottanut kasvoihin ja huuliin pistoksia, yhden joka on ottanut huuliin pistoksia ja ilmeisesti silikonirinnat ja yhden, joka on hankkinut silikonirinnat. Tuosta viimeiseksi mainitusta en olisi huomannut asiaa, ellei hän olisi itse kertonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.

Vierailija
16/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.

Ai niin, tunnen itse kaksi, jotka ovat ottaneet silikonit nuorena, molemmat täysin rinnattomia ja sitten tunnen yhden, joka kuoli leikkauspöydälle kauneusleikkauksessa Italiassa. Nämä siis tapauksia, jotka tiedän varmuudella. Lisäksi anopille on tehty yläluomien kohotus terveyssyistä julkisella eli riippuluomi haittasi näköä ja yhden rinnat on pienennetty terveyssyistä. 

Vierailija
17/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.

Tämä. Itse työssä, missä kohtaan oikeasti varakkaita henkilöitä sijoituksiin liittyvien asioiden taholta. Eipä näy silikonirintoja, täyteainenaamoja, pulleita huulia, hammaskuoria jne. Hyvin luonnollisen, usein vaatimattomankin näköisiä ihmisiä. Pukeutumistyylikin "hillityn tyylikäs", ei "katsokaa minua, mulla on paalua". 

Vierailija
18/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.

Itselläni ei vielä.

Aiotko ottaa kunnon pallot? 

Vierailija
19/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden nuoren naisen, jolle tehtiin nenä, koska ei pitänyt alkuperäisestä nenästään. Nyt hänellä on se sama tylsä nenä, joka nenäleikkauksissa yleensä ihmisille tehdään. 

Vierailija
20/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Ei yhtään millään. Ei edes pornoalalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi