Tunnetko ketään joka on käynyt plastiikkakirurgilla?
Ja tällä tarkoitan siis kauneusleikkauksia, BBL, täyteaineita ja sen sellaista.
Itse en tunne ketään, mutta asiakkaina tulee joskus vastaan ankkahuulia.
Kommentit (50)
Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.
Itselläni ei vielä.
Mulle on tehty rintojen suurennus ja rasvaimu alakroppaan, lähinnä reisien sisä- ja ulkosyrjiin, koska olin niin pyylevä (yläkroppa monta numeroa alakroppaa pienempi). Paransi kyllä elämän laatua. Vieläkin on yläkroppa yhtä numeroa pienempi riippumatta siitä lihonko vai laihdun. Jos ylä on m, niin ala l. Jos ylä l, ala xl.
onhan niitä julkkiksia, jotka ovat ottaneet täytettä huuliinsa, rintoihinsa ja joskus pakaroihinkin.
Sitä vaan mietin että millaiselta tuollaiset ihmiset näyttävät kymmenen vuoden kuluttua.
90% nuoremmista sukulaisista, vanhoista ei kukaan.
Tuttu nainen kävi silmäluomet kohottamassa
Minä.
Silmäluomet alkoi peittää näkökenttää, joten oli pakko leikkauttaa.
Multa yritettiin rasvansiirrolla tasoitella sairaudesta seurannutta kasvojen epämuodostumaa. Ei toiminut, kaikki rasva kulkeutui pois. Kuulemma pari, kolme kertaa jos olisi toimenpiteen uusinut, olisi saattanut saada pysyvämpiä tuloksia, mutta oli niin kivulias kokemus, että mieluummin pidän epämuodostumani.
Ainakin yhden tunnen, joka on ottanut silikonit, yhden, joka on pienennyttänyt rintansa ja yhden, jolla on silmäluomia leikattu. Varmasti on aika yleistä, mutta ei ihmiset puhu niistä usein.
Vierailija kirjoitti:
Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.
Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.
Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?
Tunnen. Pidän aika surullisena itse asiassa. Itse koen vapauden niin, että ihminen tuntee voivansa olla oma itsensä. Tähän taas kuuluu myös fyysinen vartalo eli maallinen tomumaja. Kurjaa, että ihmiset kokevat joutuvansa leikkelemään itseään sopiakseen jonkun muun muotteihin ja ihanteisiin. Ehkä vielä surullisempaa jos nuo muotit ja ihanteet ovat sisäistettyjä.
Minä itse, rintojen pienennys. Mutta se ei ollut kauneusleikkaus vaan terveydellisistä syistä. Kaikki julkisella puolella tehtävät plastiikkakirurgiset toimenpiteet tehdään terveydellisistä syistä.
Toki jälki pyritään saamaan esteettisestikin hyväksi.
Samanlaisen operaation läpikäyneitä tuttuja/ puolituttuja tiedän viisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.
Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.
Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?
Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.
Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.
Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.
Tunnen yhden, joka on ottanut kasvoihin ja huuliin pistoksia, yhden joka on ottanut huuliin pistoksia ja ilmeisesti silikonirinnat ja yhden, joka on hankkinut silikonirinnat. Tuosta viimeiseksi mainitusta en olisi huomannut asiaa, ellei hän olisi itse kertonut.
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Ai niin, tunnen itse kaksi, jotka ovat ottaneet silikonit nuorena, molemmat täysin rinnattomia ja sitten tunnen yhden, joka kuoli leikkauspöydälle kauneusleikkauksessa Italiassa. Nämä siis tapauksia, jotka tiedän varmuudella. Lisäksi anopille on tehty yläluomien kohotus terveyssyistä julkisella eli riippuluomi haittasi näköä ja yhden rinnat on pienennetty terveyssyistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Tämä. Itse työssä, missä kohtaan oikeasti varakkaita henkilöitä sijoituksiin liittyvien asioiden taholta. Eipä näy silikonirintoja, täyteainenaamoja, pulleita huulia, hammaskuoria jne. Hyvin luonnollisen, usein vaatimattomankin näköisiä ihmisiä. Pukeutumistyylikin "hillityn tyylikäs", ei "katsokaa minua, mulla on paalua".
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.
Itselläni ei vielä.
Aiotko ottaa kunnon pallot?
Tiedän yhden nuoren naisen, jolle tehtiin nenä, koska ei pitänyt alkuperäisestä nenästään. Nyt hänellä on se sama tylsä nenä, joka nenäleikkauksissa yleensä ihmisille tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.
Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.
Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?
Ei yhtään millään. Ei edes pornoalalla.
Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.
Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.