Tunnetko ketään joka on käynyt plastiikkakirurgilla?
Ja tällä tarkoitan siis kauneusleikkauksia, BBL, täyteaineita ja sen sellaista.
Itse en tunne ketään, mutta asiakkaina tulee joskus vastaan ankkahuulia.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Pidän aika surullisena itse asiassa. Itse koen vapauden niin, että ihminen tuntee voivansa olla oma itsensä. Tähän taas kuuluu myös fyysinen vartalo eli maallinen tomumaja. Kurjaa, että ihmiset kokevat joutuvansa leikkelemään itseään sopiakseen jonkun muun muotteihin ja ihanteisiin. Ehkä vielä surullisempaa jos nuo muotit ja ihanteet ovat sisäistettyjä.
Eli ihminen ei saisi haluta sellaista kehoa jossa on tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Omalla kohdallani on kyllä ihan tietoa. Kauneustoimenpiteet eivät todellakaan ole harvinaisia vaan yllättävän yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.
Itselläni ei vielä.
Aiotko ottaa kunnon pallot?
En, mutta haluaisin vähän täytettä näihin venyneisiin nahkapusseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Tämä. Itse työssä, missä kohtaan oikeasti varakkaita henkilöitä sijoituksiin liittyvien asioiden taholta. Eipä näy silikonirintoja, täyteainenaamoja, pulleita huulia, hammaskuoria jne. Hyvin luonnollisen, usein vaatimattomankin näköisiä ihmisiä. Pukeutumistyylikin "hillityn tyylikäs", ei "katsokaa minua, mulla on paalua".
Näinhän se menee. Suomessa ei tilastoida esteettisiä leikkauksia ja toimenpiteitä mitenkään, koska se ei kuulu terveydenhuoltoon, mutta Saksasta, joka on Euroopan suurin markkina, tilastotietoa löytyy. Alle yksi prosentti väestöstä on tehnyt kauneusleikkauksia, maailman mittakaavassa on Saksa sijalla 5-7 kauneusleikkauksien määrässä.
Nämä ihmiset, jotka kuvittelevat kauneustoimenpiteiden olevan yleisiä ilmeisesti uskovat kauneusklinikoiden mainoksia ja naistenlehtien juttuja, joissa kerrotaan, että toimenpiteiden tekeminen on normi ja suorastaan pakollista, että näytät freesiltä. Kertoo myös heidän yhteiskunnallisesta asemastaan, että eivät ole tutustuneet asiaan sen enempää ennen kun toimenpiteitä tekevät. Täyteaineiden käytöstähän ei ole mitään tutkimusta miten ne pitkällä aikavälillä vaikuttavat ja mitä niissä edes on, kun kuka tahansa voi pistää. Botoxia sentään on tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Omalla kohdallani on kyllä ihan tietoa. Kauneustoimenpiteet eivät todellakaan ole harvinaisia vaan yllättävän yleisiä.
Se kertoo siis piireistä, joissa liikut, sillä kuten juuri kirjoitin, jopa Euroopan suurimmalla markkinalla prosenttiluku väestötasolla on alle yksi. Ja sitten joku väittää, että työpaikalla yli puolet on tehnyt jotain....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.
Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.
Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?
Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.
Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.
Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.
Luomenpoistot tehdään kyllä ihan tavallisella lääkärillä, ellei luomi ole iso ja näkyvällä paikalla kasvoissa. Ei siihen tarvita plastiikkakirurgia, ennemmin ihmiset menevät ihotautilääkärille, siellä kyllä kannattaa tehdä poisto, kun hän voi heti katsoa luupilla onko luomi potentiaalinen riski. Siksi käyn luomenpoistossa ihotautien erikoislääkärillä.
Paljon on rumia ihmisiä. MInua eivät mitenkään haittaa, mutta jos rahaa löytyy eivätkä itsekään pidä ulkonäöstään, niin miksipä eivät leikkelisi, täyttelisi ja pienentelisi sitä ihan miten haluavat. Taisi olla joku apostoli, joka joskus totesi, että ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat. Mutta voihan sitä lainavehkeitäkin parannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Tämä. Itse työssä, missä kohtaan oikeasti varakkaita henkilöitä sijoituksiin liittyvien asioiden taholta. Eipä näy silikonirintoja, täyteainenaamoja, pulleita huulia, hammaskuoria jne. Hyvin luonnollisen, usein vaatimattomankin näköisiä ihmisiä. Pukeutumistyylikin "hillityn tyylikäs", ei "katsokaa minua, mulla on paalua".
Näinhän se menee. Suomessa ei tilastoida esteettisiä leikkauksia ja toimenpiteitä mitenkään, koska se ei kuulu terveydenhuoltoon, mutta Saksasta, joka on Euroopan suurin markkina, tilastotietoa löytyy. Alle yksi prosentti väestöstä on tehnyt kauneusleikkauksia, maailman mittakaavassa on Saksa sijalla 5-7 kauneusleikkauksien määrässä.
Nämä ihmiset, jotka kuvittelevat kauneustoimenpiteiden olevan yleisiä ilmeisesti uskovat kauneusklinikoiden mainoksia ja naistenlehtien juttuja, joissa kerrotaan, että toimenpiteiden tekeminen on normi ja suorastaan pakollista, että näytät freesiltä. Kertoo myös heidän yhteiskunnallisesta asemastaan, että eivät ole tutustuneet asiaan sen enempää ennen kun toimenpiteitä tekevät. Täyteaineiden käytöstähän ei ole mitään tutkimusta miten ne pitkällä aikavälillä vaikuttavat ja mitä niissä edes on, kun kuka tahansa voi pistää. Botoxia sentään on tutkittu.
Yleensä kai kauneuskirurgiaan turvautuvat häpeävät itseään ja väitteet kauneuskirurgian yleisyydestä ovat vain tapa yrittää häivyttää sitä häpeää. En itse tuomitse kaikkea kauneuskirurgiaa kategorisesti, mutta onhan se monesti lapsellista, pinnallista ja lopulta aiheuttaa varmasti enemmän haittaa kuin todellisuuden hyväksyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Pidän aika surullisena itse asiassa. Itse koen vapauden niin, että ihminen tuntee voivansa olla oma itsensä. Tähän taas kuuluu myös fyysinen vartalo eli maallinen tomumaja. Kurjaa, että ihmiset kokevat joutuvansa leikkelemään itseään sopiakseen jonkun muun muotteihin ja ihanteisiin. Ehkä vielä surullisempaa jos nuo muotit ja ihanteet ovat sisäistettyjä.
Eli ihminen ei saisi haluta sellaista kehoa jossa on tyytyväinen?
Kyllä oikea kysymys on, että miksi ihminen ei ole tyytyväinen omaan kehoonsa? Kannattaisiko mieluummin hoitaa päänsä kuntoon ennen kuin menee leikeltäväksi?
Käytän botoxia. Huomaan myös, että hyvin moni julkkis käyttää.
Tunnen yhden, jolla on silikonit.
Lisäksi mummoltani leikattiin silmäluomia, koska roikkuivat niin paljon että alkoivat häiritä näkemistä. Parikymppisten työkavereiden olen kuullut keskustelevan huulten täytöstä, kumpikaan ei vielä ollut tehnyt sitä, mutta kovasti olivat aikeissa.
Tunnen. Plastiikkakirurgi poisti patin korvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.
Itselläni ei vielä.
Aiotko ottaa kunnon pallot?
En, mutta haluaisin vähän täytettä näihin venyneisiin nahkapusseihin.
Sitä tulee ihan syömällä. Kunhan elimistö alkaa taas kerätä rasvaa, niin täyttyy ne lapasetkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.
Itselläni ei vielä.
Aiotko ottaa kunnon pallot?
En, mutta haluaisin vähän täytettä näihin venyneisiin nahkapusseihin.
Sitä tulee ihan syömällä. Kunhan elimistö alkaa taas kerätä rasvaa, niin täyttyy ne lapasetkin. :)
Mulla täyttyy vaan vatsan alue. Rinnat pysyy litteinä.
Minä, facelift v.2010. Edelleen tyytyväinen. N.68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Tämä. Itse työssä, missä kohtaan oikeasti varakkaita henkilöitä sijoituksiin liittyvien asioiden taholta. Eipä näy silikonirintoja, täyteainenaamoja, pulleita huulia, hammaskuoria jne. Hyvin luonnollisen, usein vaatimattomankin näköisiä ihmisiä. Pukeutumistyylikin "hillityn tyylikäs", ei "katsokaa minua, mulla on paalua".
Näinhän se menee. Suomessa ei tilastoida esteettisiä leikkauksia ja toimenpiteitä mitenkään, koska se ei kuulu terveydenhuoltoon, mutta Saksasta, joka on Euroopan suurin markkina, tilastotietoa löytyy. Alle yksi prosentti väestöstä on tehnyt kauneusleikkauksia, maailman mittakaavassa on Saksa sijalla 5-7 kauneusleikkauksien määrässä.
Nämä ihmiset, jotka kuvittelevat kauneustoimenpiteiden olevan yleisiä ilmeisesti uskovat kauneusklinikoiden mainoksia ja naistenlehtien juttuja, joissa kerrotaan, että toimenpiteiden tekeminen on normi ja suorastaan pakollista, että näytät freesiltä. Kertoo myös heidän yhteiskunnallisesta asemastaan, että eivät ole tutustuneet asiaan sen enempää ennen kun toimenpiteitä tekevät. Täyteaineiden käytöstähän ei ole mitään tutkimusta miten ne pitkällä aikavälillä vaikuttavat ja mitä niissä edes on, kun kuka tahansa voi pistää. Botoxia sentään on tutkittu.
Yleensä kai kauneuskirurgiaan turvautuvat häpeävät itseään ja väitteet kauneuskirurgian yleisyydestä ovat vain tapa yrittää häivyttää sitä häpeää. En itse tuomitse kaikkea kauneuskirurgiaa kategorisesti, mutta onhan se monesti lapsellista, pinnallista ja lopulta aiheuttaa varmasti enemmän haittaa kuin todellisuuden hyväksyminen.
Mieti tosiaan sitä, mitä se tekee itsetunnolle kun näkee joka päivä esim. keskellä naamaansa todisteen siitä, että ei pystynyt elämään oman nenänsä kanssa. Ja itsetunto oli niin surkea, että ratkaisuksi valikoitui tuon nenän vaihtaminen geneeriseen perusnenään. Toki jos se alkuperäinen nenä oli esim. maailman suurin konkkanokka ja sen omistaja on vaikkapa televisiotyössä, asia on helppo ymmärtää, mutta on se silti itsetunnon kannalta aika tuhoisaa, uskoisin.
Sama kuin jos koulukiusaamisen takia joku vaihtaisi nimensä tai pistäisi välinsä poikki perheeseensä, jos niistä on kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässäkin ketjussa väittää tietävänsä kauneusleikkauksista, vaikka kyseessä olisi vain arvaus. Nuo toimenpiteet ovat nimittäin Suomessa aika harvinaisia ja keskittyvät vähän koulutettuun kansanosaan tai pintajulkkiksiin/sellaisiksi pyrkiviin.
Omalla kohdallani on kyllä ihan tietoa. Kauneustoimenpiteet eivät todellakaan ole harvinaisia vaan yllättävän yleisiä.
Se kertoo siis piireistä, joissa liikut, sillä kuten juuri kirjoitin, jopa Euroopan suurimmalla markkinalla prosenttiluku väestötasolla on alle yksi. Ja sitten joku väittää, että työpaikalla yli puolet on tehnyt jotain....
En mä liiku missään "piireissä" eikä näillä ihmisillä ole mitään yhdistävää tekijää.
Tiedän parikin, joiden huuli-suulakihalkio on korjattu. Yhden, jolle rakennettiin uusi peukalo varpaasta.
Ei tuo voi mitenkään pitää paikkansa, ellei sitten ole kyse jostain fitness-alasta. Sen tyyppisissä ihmisissä näitä toimenpiteitä varmaan tehdään. Nämä toimenpiteet ovat yleisempiä nuoressa väestössä kuin vanhemmassa.