Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka on käynyt plastiikkakirurgilla?

Vierailija
21.06.2026 |

Ja tällä tarkoitan siis kauneusleikkauksia, BBL, täyteaineita ja sen sellaista.

Itse en tunne ketään, mutta asiakkaina tulee joskus vastaan ankkahuulia.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Kyllä multakin on luomia poistettu, mutta onko se kauneuskirurgiaa? 

Vierailija
42/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Viimeisestä leikkauksesta jo 8vuotta ja kukaan ei kyllä arvaisi, että mulle on tehty 5 leikkausta kasvoihin ja rinnat. Tein näitä siis ikävuodet 22-27 ja en ole mikään super kaunis edelleenkään, perus nätti ja nuoremman näköinen mitä yleensä 35vuotiaat kolmen lapsen äidit ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Viimeisestä leikkauksesta jo 8vuotta ja kukaan ei kyllä arvaisi, että mulle on tehty 5 leikkausta kasvoihin ja rinnat. Tein näitä siis ikävuodet 22-27 ja en ole mikään super kaunis edelleenkään, perus nätti ja nuoremman näköinen mitä yleensä 35vuotiaat kolmen lapsen äidit ovat.

Ja tästä on sulle mitä hyötyä/iloa? Itse kuitenkin tiedät olevasi 35-vuotias kolmen lapsen äiti. Mitä väliä onko naama vähän kireämpi kuin naapurin kiristelemättömän 35-vuotiaan perheenäidin.

Vierailija
44/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Kyllä multakin on luomia poistettu, mutta onko se kauneuskirurgiaa? 

No ei tosiaankaan ole. Olen runsasluominen ja kymmeniä luomia poistettu, myös kasvoista ja kaulasta ihan tk-lääkäri poistanut. Ja luomi sitten lähetetään patologille tutkittavaksi.

Vierailija
45/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Kyllä multakin on luomia poistettu, mutta onko se kauneuskirurgiaa? 

No ei tosiaankaan ole. Olen runsasluominen ja kymmeniä luomia poistettu, myös kasvoista ja kaulasta ihan tk-lääkäri poistanut. Ja luomi sitten lähetetään patologille tutkittavaksi.

No on se eri asia poistattaa luomi jostain kainalosta, kuin keskeltä kasvoja. Toisen antaisin ihan peruslääkärin tehdä, toisen teettäisin plastiikkakirurgilla.

Vierailija
46/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Kyllä multakin on luomia poistettu, mutta onko se kauneuskirurgiaa? 

No ei tosiaankaan ole. Olen runsasluominen ja kymmeniä luomia poistettu, myös kasvoista ja kaulasta ihan tk-lääkäri poistanut. Ja luomi sitten lähetetään patologille tutkittavaksi.

Ihotautilääkäri poistanut vartaloltani luomia varmaan yli tuhat. Kaikki vähitellen kasvaneet takaisin ja lisää tulee. Roikkuvat silmäluomeni leikkautin vuosia sitten. Alkaneet taas lurpattaa, mutta enää en leikkauta, olkoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Kyllä multakin on luomia poistettu, mutta onko se kauneuskirurgiaa? 

No ei tosiaankaan ole. Olen runsasluominen ja kymmeniä luomia poistettu, myös kasvoista ja kaulasta ihan tk-lääkäri poistanut. Ja luomi sitten lähetetään patologille tutkittavaksi.

No on se eri asia poistattaa luomi jostain kainalosta, kuin keskeltä kasvoja. Toisen antaisin ihan peruslääkärin tehdä, toisen teettäisin plastiikkakirurgilla.

Mun luomi poistettiin nenästä ja hyvä tuli, vaikka sen teki tk-lääkäri. Pieni huomaamaton kuoppa vain jäi. Sen ehkä olisi saanut julkisella poistattaa plastiikkakirurgille, mutta luotin lääkäriin. 

 

Ymmärrän  kauneusleikkauksen, jos esim. kasvot alkavat roikkua ihan todella paljon esim. laihtumisen takia tai ihotyyppi on sellainen. Se varmasti häiritsee, mutta en silti uskaltaisi välttämättä mennä, jos omat kasvot siinä kärsivätkin (tulee erinäköinen) tai jotain menee muuten pieleen. Silikoneja en missään nimessä ottaisi, niitähän joutuu vielä uusimaankin.

Vierailija
48/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Kyllä multakin on luomia poistettu, mutta onko se kauneuskirurgiaa? 

No ei tosiaankaan ole. Olen runsasluominen ja kymmeniä luomia poistettu, myös kasvoista ja kaulasta ihan tk-lääkäri poistanut. Ja luomi sitten lähetetään patologille tutkittavaksi.

Ihotautilääkäri poistanut vartaloltani luomia varmaan yli tuhat. Kaikki vähitellen kasvaneet takaisin ja lisää tulee. Roikkuvat silmäluomeni leikkautin vuosia sitten. Alkaneet taas lurpattaa, mutta enää en leikkauta, olkoot.

Samoin mulla tulee lisää koko ajan mutta eivät ne samoihin paikkoihin tule. Viimeksi kävin ihotautilääkärillä, kun yksi luomi näytti todella pahalta, mutta en poistanut sitä, kun luupissa näytti ok:lta ja olisi maksanut aika paljon. 

 

Säästyisi aika paljon rahaa, jos tk-lääkärillä olisi se luuppi ja koulutus katsoa luomia sillä. Silloin ei aina tarvitsisi poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Luomenpoistot tehdään kyllä ihan tavallisella lääkärillä, ellei luomi ole iso ja näkyvällä paikalla kasvoissa. Ei siihen tarvita plastiikkakirurgia, ennemmin ihmiset menevät ihotautilääkärille, siellä kyllä kannattaa tehdä poisto, kun hän voi heti katsoa luupilla onko luomi potentiaalinen riski. Siksi käyn luomenpoistossa ihotautien erikoislääkärillä.

Plastikkakirurgisia toimenpiteitä tekee ihan normilääkärit. Suomen huippuplastikkakirurgit pitää ihan normi vastaanottoa terveystalolla ja mehiläisellä. Tekee esim naamaan kivat tikit / luomenpoistot.

Vierailija
50/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.

 

Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.

Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?

Pörssiyrityksen pääkonttorilla, konttorirotta tasolla.

 

Operaatiot on siis miehillä hiussiiteitä, ihon silottelua, arpien / luomien poistoa tms ei mitään silmiinpistävää.

 

Tiedän koska on tullut puheeksi, katsomalla ei huomaa.

Kyllä multakin on luomia poistettu, mutta onko se kauneuskirurgiaa? 

No ei tosiaankaan ole. Olen runsasluominen ja kymmeniä luomia poistettu, myös kasvoista ja kaulasta ihan tk-lääkäri poistanut. Ja luomi sitten lähetetään patologille tutkittavaksi.

Ihotautilääkäri poistanut vartaloltani luomia varmaan yli tuhat. Kaikki vähitellen kasvaneet takaisin ja lisää tulee. Roikkuvat silmäluomeni leikkautin vuosia sitten. Alkaneet taas lurpattaa, mutta enää en leikkauta, olkoot.

Älytöntä! Yli tuhat?? Mulla on koko kehossa vain kolme luomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä