Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastustatko aborttia?

Vierailija
21.06.2026 |

Koska abortti on poliittisesti se ikuinen kuuma peruna, haluan esittää tämän kysmyksen

Mielipiteesi abortista?

Vaihtoehdot

Kommentit (313)

Vierailija
81/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen oikeus kehoonsa loppuu siinä vaiheessa, kun on ensin käyttänyt notkeasti ja taitavan monimutkaisen viehkeästi kehoaan yhdyntään pääsemiseksi (miehelläkin iso osuus!) ja kun tuloksena on kolmas ihminen, vauva, kolmas osapuoli.

Joka ei ole millään tavalla syyllinen vanhempiensa tekemään "kehojensa käyttämiseen."

Vierailija
82/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääketieteellisistä syistä tehtyä aborttia kannatan mutta nää 10k Suomessa tehtyä aborttia ei oo lääketieteellistä syytä nähnytkään. Eli oon ns. morkkisabortteja vastaan.

Olet kaksinaamainen. Raiskausabortti ei ole mikään morkkisabortti vaan rikoksen uhrin auttamista.

Miksi viatonta lasta pitäisi rangaista isänsä synnistä? Lapsi se alkoikin on

Varhaisvaiheen raskauksia menee kesken ihan samoilla viikoilla kuin aborttejakin tehdään. Kun odotin omaa aborttiani, mikä tehtiin viikolla 8, olisin ollut iloinen mikäli luonto olisi päättänyt asian puolestani. Näin ei käynyt, mutta käytännössä raskaus keskeytyi biologisesti hyvin samankaltaisesti kuin jos elimistöni olisi omatoimisesti lopettanut raskaushormonin tuotannon. Lapsen isä tai minä emme syntiä tehneet, vaan raskaus alkoi ehkäisykapselista huolimatta. Alkio on lapsi samalla tavalla kuin taikina on valmis leipä. On siinä ainekset kasassa mutta paljon pitää tapahtua että alkio syntyy ulos naisesta ja pääsee tähän maailmaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

Vierailija
84/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

Sepä...1 ei saanut elää, mut 2 muuta solumöykkyä sai, ja ne pääsi äitin instastooriin ja niille leperreltiin synnytyssairaalasta lähtien.

Karua.

Vierailija
85/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan abortteja, mutta en niinkään aborttioikeutta. Asia ei mielestäni ratkea kieltämällä abortit, mutta en voi kannattaa murhaa siten, että sitä kenenkään omalletunnolle suosittelisin. Lapsi on lapsi onpa hän 6 viikkoa vanha tai 10 vuotta, onpa hän kohdussa tai sen ulkopuolella. 
N43

Vierailija
86/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

Sepä...1 ei saanut elää, mut 2 muuta solumöykkyä sai, ja ne pääsi äitin instastooriin ja niille leperreltiin synnytyssairaalasta lähtien.

Karua.

...samalla tuo äiti huomaamattaan todisti kaksinaismoralisminsa ja puhui pro-lifen puolesta.

Yks vessanpöntöstä alas koska oli solumöykky, mutta jos antaa solumöykyn olla, niin sille voikin omistaa seuraavat 18-19 vuotta. Ja loppuelämän.

 

Kummaa. Toinen solumöykky saa mennä, toinen ei.  Eiks niiden pitäis olla samanarvoisia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

Sepä...1 ei saanut elää, mut 2 muuta solumöykkyä sai, ja ne pääsi äitin instastooriin ja niille leperreltiin synnytyssairaalasta lähtien.

Karua.

Joo, tosi karua. Ois ollut upeeta olla loppuelämä kiinni väkivaltaisessa psykopaatissa! Lapsi jonka isä murhasi äidin olisi myös varmasti onnellinen ja tasapainoinen. Mutta karua on se, että solumöykky abortoitiin. Check. 

Vierailija
88/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

Sepä...1 ei saanut elää, mut 2 muuta solumöykkyä sai, ja ne pääsi äitin instastooriin ja niille leperreltiin synnytyssairaalasta lähtien.

Karua.

...samalla tuo äiti huomaamattaan todisti kaksinaismoralisminsa ja puhui pro-lifen puolesta.

Yks vessanpöntöstä alas koska oli solumöykky, mutta jos antaa solumöykyn olla, niin sille voikin omistaa seuraavat 18-19 vuotta. Ja loppuelämän.

 

Kummaa. Toinen solumöykky saa mennä, toinen ei.  Eiks niiden pitäis olla samanarvoisia? 

Ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun solumöykyt on jo aikuisia. Ne klimpit on saanu ajokortinkin ja opiskelevat! 

On kyllä noissa ihanissa limaklönteissä paljon mun ja mieheni näköä. :)

 

Mutta ne ei oo ollu enää 18-20 vuoteen osa mun kehoa. :o Ne huristelee autolla kauaksikin, miten se on mahdollista? Miten mun keho voi irtaantua 100 km päähän?

Vierailija
90/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

Sepä...1 ei saanut elää, mut 2 muuta solumöykkyä sai, ja ne pääsi äitin instastooriin ja niille leperreltiin synnytyssairaalasta lähtien.

Karua.

Joo, tosi karua. Ois ollut upeeta olla loppuelämä kiinni väkivaltaisessa psykopaatissa! Lapsi jonka isä murhasi äidin olisi myös varmasti onnellinen ja tasapainoinen. Mutta karua on se, että solumöykky abortoitiin. Check. 

Sitä että isä kävisi käsiksi, ei voi ennustaa varmaksi. Turvatalot ja turvakielto on olemassa.

 

Mutta ainakin 1 varma murh-a tuossa tapahtui, äidin toimesta.

Vierailija
92/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi synnyttää lapsi, jota ei kumpikaan vanhemmista halunnut vai sittenkin abortti?

Adoptio

Oikeasti olet sitä mieltä että nainen kantaa sen häpeän, että on 9 kk raskaana ja sitten antaa lapsensa adoptioon?

Miksi raskaus olisi häpeä? Murha sen sijaan on

Se on taatusti häpeä naiselle, jos on raskaana ja antaa lapsensa pois tämän synnyttyä, jos koko lähipiiri on raskaudesta tietoinen. Turha väittää muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen oikeus kehoonsa loppuu siinä vaiheessa, kun on ensin käyttänyt notkeasti ja taitavan monimutkaisen viehkeästi kehoaan yhdyntään pääsemiseksi (miehelläkin iso osuus!) ja kun tuloksena on kolmas ihminen, vauva, kolmas osapuoli.

Joka ei ole millään tavalla syyllinen vanhempiensa tekemään "kehojensa käyttämiseen."

Jaa että raiskaus onkin naisen notkeaa ja taitavan monimutkaisen viehkeää kehonkäyttöä? Juu, mene ottamaan ne lääkkeesi nyt.

Vierailija
94/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani! 

Muista kertoa tuo elossaoleville lapsillesi, he varmasti miettivät millainen sisaruspuoli heillä olisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen oikeus kehoonsa loppuu siinä vaiheessa, kun on ensin käyttänyt notkeasti ja taitavan monimutkaisen viehkeästi kehoaan yhdyntään pääsemiseksi (miehelläkin iso osuus!) ja kun tuloksena on kolmas ihminen, vauva, kolmas osapuoli.

Joka ei ole millään tavalla syyllinen vanhempiensa tekemään "kehojensa käyttämiseen."

Jaa että raiskaus onkin naisen notkeaa ja taitavan monimutkaisen viehkeää kehonkäyttöä? Juu, mene ottamaan ne lääkkeesi nyt.

Mikä raiskaushullu sä olet? Ainako tapahtuu vain raiskaus?

Vierailija
96/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin vastustaminen on silkkaa julmuutta. Onneksi meillä Suomessa on hyvä lainsäädäntö koskien aborttia. 

 

Jokainen abortin vastustaja lähteköön heti tekemään vapaaehtoistyötä vammaisten ja huonoihin oloihin syntyneiden lasten hyväksi.  Mikäli he eivät tee näin, on se lapsirakkaus pelkkää sanahelinää. Voisivat suoraan tunnustaa, että haluavat vain rangaista naisia. 

Vierailija
97/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mun pitäis tehdä solumöykyille ja alkioilleni ruokaa. Ne sais kyllä itse kokata.  :/

 

Kuinka teidän solumöykyt jakselee? :) Ootteko päässeet jo solumöykyn-solumöykky -mummeiksi? Joko asuvat omillaan omissa solukoteloissaan ja ovat töissä? 

Vierailija
98/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani! 

Voit kaunistella asiaa ihan miten haluat, mutta faktat ovat faktoja - tapoit lapsesi.

Vierailija
99/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani! 

Muista kertoa tuo elossaoleville lapsillesi, he varmasti miettivät millainen sisaruspuoli heillä olisi. 

Olen eri, mutta minun lapsilleni eivät kuulu seksuaaliterveyteeni liittyvät asiat. Meillä on kyllä avoimet ja hyvät välit, ja jos joskus päätän kertoa, he ymmärtävät varmasti syyt. 

Vierailija
100/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

Sepä...1 ei saanut elää, mut 2 muuta solumöykkyä sai, ja ne pääsi äitin instastooriin ja niille leperreltiin synnytyssairaalasta lähtien.

Karua.

Joo, tosi karua. Ois ollut upeeta olla loppuelämä kiinni väkivaltaisessa psykopaatissa! Lapsi jonka isä murhasi äidin olisi myös varmasti onnellinen ja tasapainoinen. Mutta karua on se, että solumöykky abortoitiin. Check. 

Sitä että isä kävisi käsiksi, ei voi ennustaa varmaksi. Turvatalot ja turvakielto on olemassa.

 

Mutta ainakin 1 varma murh-a tuossa tapahtui, äidin toimesta.

🤣🤣 älä viitsi. Se kävi muhun käsiksi useamman kerran ja uhkasi tappaa. Se ei ole mitään jossittelua. Ilmeisesti et ymmärrä, mitä käyttämäni sana "psykopaatti" tarkoittaa.

Mutta jatka ihmeessä jeesusteluasi. Kutsu mua vaikka murhaajaksi, jos siitä tulee sulle parempi olo, mulle on aivan sama. Pääasia on, etten silloin tullut äidiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi