Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastustatko aborttia?

Vierailija
21.06.2026 |

Koska abortti on poliittisesti se ikuinen kuuma peruna, haluan esittää tämän kysmyksen

Mielipiteesi abortista?

Vaihtoehdot

Kommentit (313)

Vierailija
121/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään. 

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!

En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani! 

Sama. Ainoa tunne mitä tunsin, kun solumöykky putosi vessanpönttöön, oli helpotus. Kärsisimme vieläkin paskalähiössä jos en olisi tehnyt sitä. 

Vierailija
122/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortin vastustaminen on silkkaa julmuutta. Onneksi meillä Suomessa on hyvä lainsäädäntö koskien aborttia. 

Jokainen abortin vastustaja lähteköön heti tekemään vapaaehtoistyötä vammaisten ja huonoihin oloihin syntyneiden lasten hyväksi.  Mikäli he eivät tee näin, on se lapsirakkaus pelkkää sanahelinää. Voisivat suoraan tunnustaa, että haluavat vain rangaista naisia. 

Te miinustajat, ette  siis halua auttaa huono-osaisia lapsia? Outoa. Tai no en minä sitä todellisuudessa outona pidä. Tiedän, että ette välitä niistä lapsista enää sitten, kun ne ovat syntyneet. Solumöykyn elämä on tärkeämpi. 

Entä ne ei-toivotut, huonoihin oloihin syntyneet lapset, jotka örveltävät tuolla peukkupäissään? Hyi! Kuolisivat pois. Ihan oma valinta kun sillä lailla tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme. 

En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani! 

Sama. Ainoa tunne mitä tunsin, kun solumöykky putosi vessanpönttöön, oli helpotus. Kärsisimme vieläkin paskalähiössä jos en olisi tehnyt sitä. 

Oksettavia nämä vauvantappajat 🤢🤮

Alinta paskaa

Vierailija
124/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki abortintekijät, miltä tuntuu olla m u r h a a j a ?

Tapoitte oman lapsenne...

Vierailija
125/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu, kun lastensuojelulaitokset ovat täynnä ja kadut täynnä narkkareita? Montako lasta muuten olet adiptoinut? 

Vierailija
126/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön. Lääketieteellisesti kyse ei ole lapsesta. Mikäs sinun tutkintosi on? 

Vierailija
127/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet Jumalan silmissä ikuisesti m u r h a a j a. Mutta jos teet parannuksen ja kadut niin saat anteeksi ja pelastut kadotustuomiolta

Vierailija
128/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 käskyä. Älä tapa. Koskee myös äidin kohdussa olevia lapsia. Ihmiselämä alkaa hedelmöiyyksessä

Vierailija
129/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön. Lääketieteellisesti kyse ei ole lapsesta. Mikäs sinun tutkintosi on? 

Lapsi se kuitenkin on, elävä ja tunteva ihmisolento 

Vierailija
130/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortin vastustajat täytyisi lähettää suoraan Marsiin! Eläköön siellä äärioikeistolaisessa harhoissaan ja jättäkööt normaalit ihmiset maassa rauhaan.

PS. Millainen yhteiskunta siitä muodostuisi, jos väestö muodostuisi yksinomaan abortin vastustajista?

Taleban-yhteiskunta

Todennäköisesti. Abortin vastustaminen on vahvasti kytköksissä naisvihaan minkä vuoksi on todella huolestuttavaa, että on myös aborttia vastustavia naisia. 

Abortin puoltaminen on sitten vahvasti kytköksissä lapsivihaan. 

"Yäää, ei noin saa sanoa! Poistoon! Meille saa tulla vauva, mutta vain terve ja kun meillä on töissä vakipaikat ja kotona 300-neliöinen talo ja mulla ei bileputki päällä!"

🤭

Vierailija
131/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä 😛 Kusipäänatsipaskasaasta ;)

Vierailija
132/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 käskyä. Älä tapa. Koskee myös äidin kohdussa olevia lapsia. Ihmiselämä alkaa hedelmöiyyksessä

Limaklöntti lentää vessanpytystä alas jos niin tahdon

Vierailija
133/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaläjä se on 

Vierailija
134/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M u r h a a j a ja vauvantappaja olet, ällötys 🤮

Vierailija
135/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvantappajat kuuluisivat vankilaan. Abortti on harkittu m u r h a

Vierailija
136/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M u r h a a j a ja vauvantappaja olet, ällötys 🤮

Miltä tuntuu, kun et voi estää Naisia tekemästä abortteja? 😛😂🤣

Vierailija
137/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta. Itse en olisi pystynyt tekemään aborttia. Onneksi ei tarvinnut. Kaksi lasta ja muulloin ehkäisy kunnossa.

Jos joku toinen tekee abortin, ei se minun pärsettä kutita. En katso olevani jonkun yläpuolella voidakseni tuomita hänen ratkaisunsa. 

Joissain tapauksissa abortti on paras ratkaisu. Sekään ei ole minun päätettävissä milloin. 

Vierailija
138/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaläjä se on 

Miltä tuntuu olla m u r h a a j a h u o r a? Vauvantappaja, alinta paska mitä voi olla

Vierailija
139/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvantappajat kuuluisivat vankilaan. Abortti on harkittu m u r h a

Kyllä. Festareilta niitä löytyy ensi alkuun.

Vierailija
140/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä vastata siihen, mitä abortinvastustajat joskus kysyvät, että mitä jos minun äitini olisi abortonut minut. No minä en tietäisi siitä mitään koska minua ei olisi olemassa.

Jatkanpa tähän vielä kaikille uskontohörhöille, että jos se 9-viikkoinen alkio todella on ihminen ja Jumalan lapsi, niin mitäpä se sitä haittaa tulla ns. murhatuksi? Sehän pääsee suoraan taivaaseen. Ennen kuin syntyy tänne pahaan maailmaan, jossa se saattaisi tehdä syntiä, ja jopa tehdä sellaisem valinnan, ettei usko kristinuskontoon. Jolloin tämä solumöykky joutuisi ikuiseen helvetin tuleen kuoltuaan.

Jos uskoisin kristinuskontoon, en synnyttäisi yhtään lasta. Abortoisin kaikki. Minähän siellä helvetintulessa sitten palaisin, eivätkä ne alkiot. Niille se olisi suora tie taivaaseen. Näin epäitsekäs on äiti, joka oikeasti ajattelee lastensa parasta.