Vastustatko aborttia?
Koska abortti on poliittisesti se ikuinen kuuma peruna, haluan esittää tämän kysmyksen
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
Muista kertoa tuo elossaoleville lapsillesi, he varmasti miettivät millainen sisaruspuoli heillä olisi.
Sä oot kyllä sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
...ensin olit suostumuksella ottamassa vastaan siittiöitä? Logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen oikeus kehoonsa loppuu siinä vaiheessa, kun on ensin käyttänyt notkeasti ja taitavan monimutkaisen viehkeästi kehoaan yhdyntään pääsemiseksi (miehelläkin iso osuus!) ja kun tuloksena on kolmas ihminen, vauva, kolmas osapuoli.
Joka ei ole millään tavalla syyllinen vanhempiensa tekemään "kehojensa käyttämiseen."
Jaa että raiskaus onkin naisen notkeaa ja taitavan monimutkaisen viehkeää kehonkäyttöä? Juu, mene ottamaan ne lääkkeesi nyt.
Mikä raiskaushullu sä olet? Ainako tapahtuu vain raiskaus?
Sinäkö väität, että niitä ei tapahdu ja niistä ei naiset tule raskaaksi ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
Muista kertoa tuo elossaoleville lapsillesi, he varmasti miettivät millainen sisaruspuoli heillä olisi.
Olen eri, mutta minun lapsilleni eivät kuulu seksuaaliterveyteeni liittyvät asiat. Meillä on kyllä avoimet ja hyvät välit, ja jos joskus päätän kertoa, he ymmärtävät varmasti syyt.
Nytkö mur-ha on jo "seksuaaliterveyttä?" 🤣🤣🤣🤣😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
...ensin olit suostumuksella ottamassa vastaan siittiöitä? Logiikka?
Ehkäisyä käyttämällä ei kyllä ole suostumuksella ottamassa niitä siittiöitä vastaan, vaikka seksiä harrastaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
Voit kaunistella asiaa ihan miten haluat, mutta faktat ovat faktoja - tapoit lapsesi.
Sutkin ois pitänyt tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen oikeus kehoonsa loppuu siinä vaiheessa, kun on ensin käyttänyt notkeasti ja taitavan monimutkaisen viehkeästi kehoaan yhdyntään pääsemiseksi (miehelläkin iso osuus!) ja kun tuloksena on kolmas ihminen, vauva, kolmas osapuoli.
Joka ei ole millään tavalla syyllinen vanhempiensa tekemään "kehojensa käyttämiseen."
Jaa että raiskaus onkin naisen notkeaa ja taitavan monimutkaisen viehkeää kehonkäyttöä? Juu, mene ottamaan ne lääkkeesi nyt.
Mikä raiskaushullu sä olet? Ainako tapahtuu vain raiskaus?
Sinäkö väität, että niitä ei tapahdu ja niistä ei naiset tule raskaaksi ollenkaan?
Hoitakaa ensin se 92 % eli sosiaalisista syistä tehtävät abortit pois tilastoista, ja mietitään sitten vasta raiscailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
Muista kertoa tuo elossaoleville lapsillesi, he varmasti miettivät millainen sisaruspuoli heillä olisi.
Olen eri, mutta minun lapsilleni eivät kuulu seksuaaliterveyteeni liittyvät asiat. Meillä on kyllä avoimet ja hyvät välit, ja jos joskus päätän kertoa, he ymmärtävät varmasti syyt.
Miksi et kerro, teot eivät kestä päivänvaloa? Häpeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
...ensin olit suostumuksella ottamassa vastaan siittiöitä? Logiikka?
Ehkäisyä käyttämällä ei kyllä ole suostumuksella ottamassa niitä siittiöitä vastaan, vaikka seksiä harrastaakin.
Itse käytän tuplaehkäisyä...hooohhoijjaa.
Mutta kun se sun Einari haluaa paljaalla vedellä ja sille tulee kortsusta paha mieeeeli.
Toinen vaihtoehto on sterkkaus&vasektomia, mutta sehän ei toki tule kyseeseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
...ensin olit suostumuksella ottamassa vastaan siittiöitä? Logiikka?
Ehkäisyä käyttämällä ei kyllä ole suostumuksella ottamassa niitä siittiöitä vastaan, vaikka seksiä harrastaakin.
Itse käytän tuplaehkäisyä...hooohhoijjaa.
Mutta kun se sun Einari haluaa paljaalla vedellä ja sille tulee kortsusta paha mieeeeli.
Toinen vaihtoehto on sterkkaus&vasektomia, mutta sehän ei toki tule kyseeseen...
Aika harva 18v saa esim. steriloinnin. Ihan turha jeesustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
Voit kaunistella asiaa ihan miten haluat, mutta faktat ovat faktoja - tapoit lapsesi.
Sutkin ois pitänyt tappaa.
Tämä on ainoa ratkaisu ongelmiisi, muitten tappaminen?
Täällä joku aborttia vastaava sekopää hilluu yksinään kommentoimassa. Varmaan pitää aina hautajaiset siittiöilleen runkkaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
...ensin olit suostumuksella ottamassa vastaan siittiöitä? Logiikka?
Ehkäisyä käyttämällä ei kyllä ole suostumuksella ottamassa niitä siittiöitä vastaan, vaikka seksiä harrastaakin.
Itse käytän tuplaehkäisyä...hooohhoijjaa.
Mutta kun se sun Einari haluaa paljaalla vedellä ja sille tulee kortsusta paha mieeeeli.
Toinen vaihtoehto on sterkkaus&vasektomia, mutta sehän ei toki tule kyseeseen...
Aika harva 18v saa esim. steriloinnin. Ihan turha jeesustella.
Kyllä on vaikeeta.
Pillerit ja kortsu, ja jos ei jäbä siihen suostu niin sitten ei seksiä. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
...ensin olit suostumuksella ottamassa vastaan siittiöitä? Logiikka?
Ehkäisyä käyttämällä ei kyllä ole suostumuksella ottamassa niitä siittiöitä vastaan, vaikka seksiä harrastaakin.
Itse käytän tuplaehkäisyä...hooohhoijjaa.
Mutta kun se sun Einari haluaa paljaalla vedellä ja sille tulee kortsusta paha mieeeeli.
Toinen vaihtoehto on sterkkaus&vasektomia, mutta sehän ei toki tule kyseeseen...
Aika harva 18v saa esim. steriloinnin. Ihan turha jeesustella.
Kyllä on vaikeeta.
Pillerit ja kortsu, ja jos ei jäbä siihen suostu niin sitten ei seksiä. Missä ongelma?
Unohdin. Seksiä pitää teidän mielestä olla aina. Sitä ei saa rajoittaa. Vaikka olis raskautumisen riski. 🤔
Oivoi, ensin pitäis laittaa nuorten ja 20-50-vuotiaiden asenne ja korvienväli kuntoon. Ei tulis turhia plussautumisia. Mutta se taitaa olla turha toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
...ensin olit suostumuksella ottamassa vastaan siittiöitä? Logiikka?
Ehkäisyä käyttämällä ei kyllä ole suostumuksella ottamassa niitä siittiöitä vastaan, vaikka seksiä harrastaakin.
Itse käytän tuplaehkäisyä...hooohhoijjaa.
Mutta kun se sun Einari haluaa paljaalla vedellä ja sille tulee kortsusta paha mieeeeli.
Toinen vaihtoehto on sterkkaus&vasektomia, mutta sehän ei toki tule kyseeseen...
Aika harva 18v saa esim. steriloinnin. Ihan turha jeesustella.
Kyllä on vaikeeta.
Pillerit ja kortsu, ja jos ei jäbä siihen suostu niin sitten ei seksiä. Missä ongelma?
Alapeukku, vaikka tarjotaan ratkaisuksi tuplaehkäisyä? 😂😂 Tää kertoo teidän asenteesta paljon...
(Ai niin ja sama viestini poistettiinkin jo, ei yllätä...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
Muista kertoa tuo elossaoleville lapsillesi, he varmasti miettivät millainen sisaruspuoli heillä olisi.
Olen eri, mutta minun lapsilleni eivät kuulu seksuaaliterveyteeni liittyvät asiat. Meillä on kyllä avoimet ja hyvät välit, ja jos joskus päätän kertoa, he ymmärtävät varmasti syyt.
Seksuaaliterveydenhuolto taitaakin olla aika vaarallista syntymättömille lapsille. Erikoislaatuinen terveydenhuollon laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja omasta elämästään.
Ja kyllä, olen tehnyt abortin. Se oli mun elämäni paras päätös! Sitä ei kukaan muuta millään "eikö lapsella ole oikeutta elämään"-sonnalla. Sillä ei ollut. Se "lapsi" oli noin viisi viikkoa kehittynyt solukimppu ja meille molemmille on todella paljon parempi, ettei se koskaan edes syntynyt. Melko varmasti en olisi enää edes hengissä, koska sen "isästä" kuoriutui esiin aivan täysi psykopaatti. 7 vuotta myöhemmin kumppani ja elämäntilanne oli täysin eri ja silloin halusimme lapsen ja pidimme sen. Myös seuraavan pidimme.
Eli tapoit lapsesi, onneksi olkoon?!
En. Poistin elimistöstäni sinne kuulumattomia soluja. Kiitos onnitteluista. Olen tosi onnellinen valinnastani!
Muista kertoa tuo elossaoleville lapsillesi, he varmasti miettivät millainen sisaruspuoli heillä olisi.
Olen eri, mutta minun lapsilleni eivät kuulu seksuaaliterveyteeni liittyvät asiat. Meillä on kyllä avoimet ja hyvät välit, ja jos joskus päätän kertoa, he ymmärtävät varmasti syyt.
Seksuaaliterveydenhuolto taitaakin olla aika vaarallista syntymättömille lapsille. Erikoislaatuinen terveydenhuollon laji.
Toivottavasti ei aleta palkata seksuaaliterveydenhoitajia, siinä on vessanpöntöt kovilla kun muksuja pistetään menemään "wuuushhhhh...lorlorlor"
Seksuaaliterkka: "Hyvä, sait munaa ja se äijä sai pildeä, eli tärkeintä että se ei ollut rajoitettua! Tässä myrkkypilleri solumöykyllesi, älä mene kauaksi Arabian/Idon posliini-istuimen luota! Tjänare!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aborttia vastustava mies vihaa naisia.
Aborttia vastustava nainen vihaa itseään.
Entä jos rakastaa elämää sukupuoleen katsomatta?
Miksi abortinvastustajat, jotka rakastavat elämää eivät kuitenkaan tee mitään nälkää kärsivien lapsien eteen?
Hmm, mistäs sä sen tiiät? 😄Mä oon lahjoittanu useasti afrikkaan ja lähi-itään ja lisäksi autan kotimaassa we4youn kautta lapsia.
A) miks se kuuluisi meille, eikä niille lasten äideille ja isille? Meinaatko vielä viimeisenkin vanhemman vastuun viedä heiltä? Mutta sen tiedän, että isovanhemmat ja suku auttaa ensin.
Me ei olla vastuussa siitä että Pena painoi paljaalla Pirittaa rallikisojen päätteeks Juupajoella. Oisko meidän pitäny seistä vieressä ja repiä ne erilleen?
B) tiedätkö, sosiaalihuollossa ja sijaishuollossa on enemmän uskovia ja prolifettäjiä kuin sun kantabaaris henkilökunnassa. Vaikka meidän ei tarvitsisi ottaa muiden toilailusta koppia.