Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (460)

Vierailija
121/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana

Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?

Ap

Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.

Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.

Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset? 

Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa. 

Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia. 

Joo, tosi hyviä te miehet kun juhannuksena tapaturmaisesti kuolleista ääliöistä teitä on ainakin 80%. Ette tajua edes olla rynnimättä 5. kerroksen parvekkeen lasikaidetta päin.

Vierailija
122/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuo ovat vääriä yleistyksiä ja sinä olet trolli. TTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.

Naisia ei näy missään niin pakko keskustella täällä.

Ap

Missään = sun saastainen lääväsi, josta et poistu kuin yöllä.

No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.

Miksi se on miesten vika jos naiset ovat kotona koiran kanssa? Vaikea jutella ihmisille joille koira on koko elämä.

Ap

Ei mulla ole koiraa enkä ole aina kotona. Mulla on harrastuksia. Mutta sun luolaasi en tule. Sä oot morbidi tuon koiramustasukkaisuutesi kanssa. Varmaan muutenkin yrittäisit päsmäröidä.

Kaikki naiset joiden kanssa yritän keskustella katsovat sitä koiraa koko ajan. Eli naiset eivät halua keskustella.

Ap

Koska sinä olet vastenmielinen. Eikä naisilla ole mitään velvollisuutta keskustella sun kanssasi. Se että joku on nainen, ei tee hänestä sinun alamaistasi ja toki koiran taluttaja vahtii koiraansa, joka haluaa käydä sun palleihin kiinni hampaillaan. Kyllä se koira haistaa, että sinä olet siinä tilanteessa häiriötekijä ja uhka.

No miksi naiset eivät sitten myönnä etteivät halua keskustella? Yrittävät minua haukkumalla estää keskustelun.

Ap

No nyt sä oot kyllä ihan sekasin

Vierailija
124/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihana juttu jalkojensa välissä 🥰

Seitsemän alapeukkua ja ainut yläpeukku meikäläiseltä. Miksi tällä sivustolla vihataan pimppejä? Jotain homojako tää palsta on täynnä?

Niitähän nuo äärioikeiston sinisenmustat runkkarit on. Ne ei vain tajua sitä. Se on niin pelottava ajatus, että niiden täytyy öyhöttää Pridestä ja naisista 12 kuukautta vuodessa.

Vierailija
125/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.

Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.

Ap

Sanopa kerrankin jotain, mistä edes voisimme keskustella. Ilman naisten niputtamista kasvottomaksi massaksi.

Emme voi keskustella mistään koska naiset väittävät minua m ielenterveysongelmaiseksi.

Ap

Entä sitten? 

Suuri osa kansasta on, ei se välttämättä haukku ole, neutraali toteamus. 

Siis miksi sä nyt uhriudut etkä haluakaan puhua? 

Ja naiset ei siedä kritiikkiä. 

:D

Suurin osa kansasta on mutta minä en ole. Ilmoitan kyllä sitten jos minusta tulee sellainen.

Ap

Vierailija
126/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.

Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.

Ap

Et sinä halua tietää mitään kun väität tietäväsi ihan kaiken. 

Vierailija
127/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat vääriä yleistyksiä? Kaikki naiset mitä tunnen niin niillä on hyvä elämä. Miehillä ei ole.

Ap

Vierailija
128/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä yrität keskustella naisten kanssa, mutta minä en ainakaan pidä siitä että kaiken maailman friikit lähestyvät minua yllättäen kun olen kaupungilla, ruokakaupassa, kahvilassa, kirjastossa, lääkärin odotushuoneessa, raitiovaunussa tai hautausmaakävelyllä.

(Kaikkein creepyimmät miehet olen muuten kohdannut hautausmaalla, hyi saatana.)

Lähestymisyrityksiä varten on omat fyysiset fooruminsa: baarit, yökerhot ja lavatanssit. Mene sinne ja anna meidän muiden olla rauhassa.

Vierailija
129/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.

Ap

Missään = sun saastainen lääväsi, josta et poistu kuin yöllä.

No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.

Miksi se on miesten vika jos naiset ovat kotona koiran kanssa? Vaikea jutella ihmisille joille koira on koko elämä.

Ap

Ei mulla ole koiraa enkä ole aina kotona. Mulla on harrastuksia. Mutta sun luolaasi en tule. Sä oot morbidi tuon koiramustasukkaisuutesi kanssa. Varmaan muutenkin yrittäisit päsmäröidä.

Kaikki naiset joiden kanssa yritän keskustella katsovat sitä koiraa koko ajan. Eli naiset eivät halua keskustella.

Ap

Koska sinä olet vastenmielinen. Eikä naisilla ole mitään velvollisuutta keskustella sun kanssasi. Se että joku on nainen, ei tee hänestä sinun alamaistasi ja toki koiran taluttaja vahtii koiraansa, joka haluaa käydä sun palleihin kiinni hampaillaan. Kyllä se koira haistaa, että sinä olet siinä tilanteessa häiriötekijä ja uhka.

No miksi naiset eivät sitten myönnä etteivät halua keskustella? Yrittävät minua haukkumalla estää keskustelun.

Ap

Minkä keskustelun? On vain sun typerä jankutuksesi.

Vierailija
130/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sinä halua tietää mitään kun väität tietäväsi ihan kaiken. 

En ole väittänyt tietäväni kaikkea. Haluan tietää naisista mutta naiset tulivat haukkumaan minua.

Ap

Vierailija
131/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana

Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?

Ap

Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.

Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.

Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset? 

Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa. 

Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia. 

Tässä näin on oikea malliesimerkki ihmiskunnan kruunusta. Miehestä. 

On se hieno otus. 

Jep, menee seisomaan soutuveneessä kun tulee juopotellessa kusihätä, kaataa koko paatin ja hukkuu. Vaikka on erikseen varoitettu, että nyt on sesonki, eikä kannata mennä kännissä vesille pelleilemään.

Kunnon meemi, juhannushukkuja.

Vierailija
132/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekköhän sinä ole poikien kanssa somessa keskustellu. Mitä ne sanoo?

Vierailija
133/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat vääriä yleistyksiä? Kaikki naiset mitä tunnen niin niillä on hyvä elämä. Miehillä ei ole.

Ap

Sinähän et tunne muita naisia kuin oman äitisi, mutta jos hänellä on hyvä elämä, kivat hänelle.

Tarkoitatko naisen hyvällä elämällä btw sitä että nainen elää itsenäisenä ja riippumattomana, tienaa omat rahansa ja kasvattaa omat lapsensa?

Vierailija
134/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näkyykö niitä siellä? Miksi arvelet niin? Kuvitteletko tilanteen joskus muuttuvan? Kuvitteletko pääseväsi hoivakotiin? Turha haave, et pääse. Sulle tulee joku robotti sinne muistuttamaan milloin pitää ottaa lääkkeet ja laittaa ruoka mikroon.

Erikoinen vastaus. Niin kun sanottu en voi mennä kenenkään kotiin väkisin koska kaikki naiset ovat vain koiran kanssa sohvalla.

Ap

Et todellakaan tule väkisin mun kotiini koska lyön sulta kirveellä naaman halki.

-edelleen koiraton nainen

Vierailija
135/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä yrität keskustella naisten kanssa, mutta minä en ainakaan pidä siitä että kaiken maailman friikit lähestyvät minua yllättäen kun olen kaupungilla, ruokakaupassa, kahvilassa, kirjastossa, lääkärin odotushuoneessa, raitiovaunussa tai hautausmaakävelyllä.

(Kaikkein creepyimmät miehet olen muuten kohdannut hautausmaalla, hyi saatana.)

Lähestymisyrityksiä varten on omat fyysiset fooruminsa: baarit, yökerhot ja lavatanssit. Mene sinne ja anna meidän muiden olla rauhassa.

Miksi mies on aina friikki? En minäkään hauku naisia friikeiksi.

Ap

Vierailija
136/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on samanlainen ääliö kuin Allu.

Kyllä, toistelee vaan muutamaa täysin lapsellista lausetta. 

Skitsofreenikoilla jää joskus levy jumiin. Ehkä tää on sellainen. Siinä tapauksessa sen psykoosilääkkeet on ottamatta. Voi olla kivaa nousua tuleva viikko ja sitten ap on taas halipaita päällä matkalla suljetulle. Niin kävi viime kesänäkin. Niin kävi keväällä. Paheneva taudinkuva.

Vierailija
137/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jutella ja sanoa. Riippuu millä tavalla juttelee asioista kuten muidenkin kanssa.

Vierailija
138/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinähän et tunne muita naisia kuin oman äitisi, mutta jos hänellä on hyvä elämä, kivat hänelle.

Tarkoitatko naisen hyvällä elämällä btw sitä että nainen elää itsenäisenä ja riippumattomana, tienaa omat rahansa ja kasvattaa omat lapsensa?

Mikä tämä äiti jankutus on? En ymmärrä ollenkaan.

Ap

Vierailija
139/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Naisella on hyvä elämä silloin kun hän on onnellinen ilman miestä tai on saanut miehekseen sellaisen jolle olet kateellinen, kun taas miehen elämä ei ole hyvää, koska mies ei saa minkäänlaista naista, eikä miehen elämä voi olla hyvää ilman naista. Sitäkö sinä yrität sanoa?

Vierailija
140/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla on ollut oikein asiallisia vastauksia tässäkin,  miksi sä ohitat ne? Et kykene keskustelemaan? 

Olen lukenut kaikki ja yksi asiallinen vastaus. Loput on ota lääkkeet tasoa.

Ap

Sä kuvittelit että se sarkastinen vastaus oli tosissaan kirjoitettu, se, missä sun persettä nuoltiin?

Sun kyky itsekritiikkiin ja huumorintaju on sangen surkeat, ap.