Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (460)

Vierailija
381/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.

En minä aiheuttanut sitä kolaria niin miksi pitää haistatella?

Ap

Sinä väität että naisten elämä on hyvää, onko minun elämäni nyt hyvää?

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%

Ap

Mistähän sinä tuonkin lukeman vedit, hatustasiko? Ja sinäkö määrittelet milloin naisten elämä on hyvää? Hyvän elämän kriteereitä ei voi kukaan ulkopuolinen toisen puolesta lukita. Se mikä on sinulle hyvää ei ole hyvää minulle, ja se mikä on hyvää minulle on jonkun toisen mielestä paskaa.

Ihmiset valehtelevat aina, jopa itselleen, koska eivät uskalla tunnustaa totuutta, edes itselleen. Somekäyttäytyminen on vienyt kulissielämän aivan uudelle tasolle ja vieraannuttanut tilinomistajat myös siitä mitä eläminen raadollisimmillaan on, koska seuraajien miellyttäminen sokaisee kustomoimaan omat tekemiset sellaisiksi että ne näyttävät joltain. Tajuatko? Asiat ovat lähes aina jotain muuta kuin miltä ne näyttävät, eikä se ole tärkeintä miltä ne näyttävät. Tajuatko?

Sitten on meitä joilla ei ole tarvetta jakaa yksityisyyttämme muille eikä hakea hyväksyntää.

Onko tämä nyt sitä haluamaasi keskustelua naisista?

Olen tehnyt tarkat laskelmat. Tuntemistani naisista noin 90-95% elämää todella hyvää elämää. Miehistä noin 40%

Ap

No miksi niillä miehillä on niin kurja olla ja naisilla ei? 

Mistä sä edes tunnet nämä naiset ja mistä sä tiedät minkälaisia ongelmia heillä on? 

Olen tehnyt vuosikymmenten tutkimuksen ja tulos on 95% ja 40%. Kai minä olen sitten väärässä taas. Ainahan miehet ovat.

Ap

Vastaatko itse kysymyksiin? 

Mitä ne naiset ja miehet tekee eri lailla? 

Vierailija
382/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on esitetty tälläkin sivulla kysymyksiä, mikset vastaa?

Vastaan mielelläni jos joku kysyy jotakin. Tulee aika paljon haukkuja.

Ap

Vastaukset kysymyksiin 361. ja 370. kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyy naisilta vinkkejä miten elää hyvää elämää käsketään vaan painua v i t t u u n. Todella asiallista.

Ap

Vierailija
384/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän kanssa alkaa muka keskustelemaan hän vastaa vain samoilla jankkauksilla kuten aina joten se siitä. Kaikki ei ole todellakaan kohdillaan hänellä...

Vierailija
385/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivoisin asiallisia kysymyksiä liittyen aiheeseen. 

AP

Vierailija
386/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Älä kehtaa enää. Sinä tosiaankin olet trolli ja provo ja annat itsestäsi harvinaisen vammaisen kuvan ihmisenä tuolla jankkauksellasi. 

No keskustellaan naisista. Miksi sinäkään et halua?

Ap

Koska sinä et halua keskustella vaan haastaa riitaa ja provosoida lyttäämällä kaikki naiset ja jankkauksesi vain jatkuu ja jatkuu. Espanja-Saudi Arabia -futismatsi mielenkiintoisempi. 

Vastaajanaiset haastavat riitaa. Kumma kyllä sinä et paneudu siihen matsiin, vaan vastailet. Miksi?

Sivusilmällä katselen kun ukkoni sitä katsoo (tai katsoi, matsihan päättyi jo Espanjan ylivoimaiseen voittoon) ja nyt odotellaan seuraavaa ottelua.

Vastaajanaiset eivät täällä mitään riitaa haasta vaan tuo autistivammainen aloittaja, jonka kaikki ongelmat ratkaisee joko lobotomia tai köysi yhdessä painovoiman suosiollisella avustuksella. Muunlaista kohtaloa hänenlaisensa mielisairaat trollit eivät ansaitse. 

Pidän tästä verbaliikasta. 

Kunpa aplla olisi samalla tavalla kyky mielikuviin ja vastauksiin niin tätä roastaamista olisi hauska seurata. 

Vierailija
387/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän kanssa alkaa muka keskustelemaan hän vastaa vain samoilla jankkauksilla kuten aina joten se siitä. Kaikki ei ole todellakaan kohdillaan hänellä...

No miksei naiset anna vinkkejä esim miten saa rahaa helpommin 

Ap

Vierailija
388/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vas tai sitko  näi hin  a si al li siin  kysymyksiin, kiitos.

Vierailija
389/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Älä kehtaa enää. Sinä tosiaankin olet trolli ja provo ja annat itsestäsi harvinaisen vammaisen kuvan ihmisenä tuolla jankkauksellasi. 

Ap

Koska sinä et halua keskustella vaan haastaa riitaa ja provosoida lyttäämällä kaikki naiset ja jankkauksesi vain jatkuu ja jatkuu. Espanja-Saudi Arabia -futismatsi mielenkiintoisempi. 

Vastaajanaiset haastavat riitaa. Kumma kyllä sinä et paneudu siihen matsiin, vaan vastailet. Miksi?

Joo naiset olisivat voineet laittaa minulle vaikka tilastoja, argumentteja, kysymyksiä. Meni suomalaisen miehen haukkumiseksi.

Ap

Hei vähä-älyinen toope, sinä tulit tänne esittämään väitteen, joten todistamisen taakka on sulla. Odotamme! 

Vierailija
390/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyy naisilta vinkkejä miten elää hyvää elämää käsketään vaan painua v i t t u u n. Todella asiallista.

Ap

Minäpä annan. 

Ole ystävällinen itsellesi sekä muille. 

Pidä huolta itsestäsi. Tee asioita, mistä saat mielihyvää. Joogaa ja käy lenkillä. Hoida itseäsi. Hakeudu avun piiriin. Älä katkeroidut vaan käsittele tunteesi. 

Teetkö sen? 

Vierailija
391/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole täällä kommentoinut kuin  pari kertaa, mutta ajattelin nyt kommentoida! Tod näk sinä et pystyisi saamaan mitenkään hyvää elämää, koska olet mies vaan uhriutuisit vain kakista vastauksistasi ja alkaisit jankkaamaan samoilla lauseilla kuten tähänkin asti! Se on trollausta! Öitä!

Vierailija
392/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivoisin asiallisia kysymyksiä liittyen aiheeseen. 

AP

Nuo liittyvät aiheeseen.

Vierailija
393/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Joo naiset olisivat voineet laittaa minulle vaikka tilastoja, argumentteja, kysymyksiä. Meni suomalaisen miehen haukkumiseksi.

Ap

Hei vähä-älyinen toope, sinä tulit tänne esittämään väitteen, joten todistamisen taakka on sulla. Odotamme! 

Niin minä tein tutkimuksen 95% ja 40%. Tämä on vuosikymmenten tulos.

Ap

Vierailija
394/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulle vastataan, että tekemällä töitä, johon alat inttämään, että joko s eksiä myymällä tai mies elättää, eikö? 

Vierailija
395/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.

En minä aiheuttanut sitä kolaria niin miksi pitää haistatella?

Ap

Sinä väität että naisten elämä on hyvää, onko minun elämäni nyt hyvää?

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%

Ap

Mistähän sinä tuonkin lukeman vedit, hatustasiko? Ja sinäkö määrittelet milloin naisten elämä on hyvää? Hyvän elämän kriteereitä ei voi kukaan ulkopuolinen toisen puolesta lukita. Se mikä on sinulle hyvää ei ole hyvää minulle, ja se mikä on hyvää minulle on jonkun toisen mielestä paskaa.

Ihmiset valehtelevat aina, jopa itselleen, koska eivät uskalla tunnustaa totuutta, edes itselleen. Somekäyttäytyminen on vienyt kulissielämän aivan uudelle tasolle ja vieraannuttanut tilinomistajat myös siitä mitä eläminen raadollisimmillaan on, koska seuraajien miellyttäminen sokaisee kustomoimaan omat tekemiset sellaisiksi että ne näyttävät joltain. Tajuatko? Asiat ovat lähes aina jotain muuta kuin miltä ne näyttävät, eikä se ole tärkeintä miltä ne näyttävät. Tajuatko?

Sitten on meitä joilla ei ole tarvetta jakaa yksityisyyttämme muille eikä hakea hyväksyntää.

Onko tämä nyt sitä haluamaasi keskustelua naisista?

Olen tehnyt tarkat laskelmat. Tuntemistani naisista noin 90-95% elämää todella hyvää elämää. Miehistä noin 40%

Ap

No miksi niillä miehillä on niin kurja olla ja naisilla ei? 

Mistä sä edes tunnet nämä naiset ja mistä sä tiedät minkälaisia ongelmia heillä on? 

Olen tehnyt vuosikymmenten tutkimuksen ja tulos on 95% ja 40%. Kai minä olen sitten väärässä taas. Ainahan miehet ovat.

Ap

Vastaatko itse kysymyksiin? 

Mitä ne naiset ja miehet tekee eri lailla? 

En osaa ja halua koska ei naisten kanssa voi keskustella ja 95 prosenttia ennen koronaa tuntemistani naisista elää hyvää elämää vaikka en ketään edes näe mutta voitteko vaan tukea väitettäni

Vierailija
396/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä naisillekin sanotaan. 

Myy percettä? 

Vierailija
397/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulle vastataan, että tekemällä töitä, johon alat inttämään, että joko s eksiä myymällä tai mies elättää, eikö? 

Miehiä on töissä yhtä paljon mutta rahaa vähemmän.

AP

Vierailija
398/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ikinä saanut helppoa rahaa, töitä tekemällä olen itseni elättänyt.

Vierailija
399/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ikinä saanut helppoa rahaa, töitä tekemällä olen itseni elättänyt.

Mistä nuoret naiset saavat niin paljon rahaa vaikka eivät ole töissä?

Ap

Vierailija
400/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Niin minä tein tutkimuksen 95% ja 40%. Tämä on vuosikymmenten tulos.

Ap

Linkki siihen tutkimukseen.