Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (460)

Vierailija
421/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihraiset punkerot kuumenee, TAAS KERRAN!

Vierailija
422/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei anna vinkkejä mistä saa rahaa matkusteluun? Kaikki minun tuntemat naiset ovat jatkuvasti eri kohteissa.

Ap

Annan vinkin: tee töitä, saat palkkaa ja voit matkustella, niin minä teen.

Tällä toopella menee kaikki ylimääräinen kulitusluottojen korkoihin. Velkaa 70 tonnia. Syyttää siitä kaikkia muita, paitsi itseään. Yleensä aina naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei anna vinkkejä mistä saa rahaa matkusteluun? Kaikki minun tuntemat naiset ovat jatkuvasti eri kohteissa.

Ap

Hanki sugardaddy. 

Vierailija
424/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.

En minä aiheuttanut sitä kolaria niin miksi pitää haistatella?

Ap

Miksi sitten yleistät ja väität että naisten elämä on hyvää?

Koska tiedän hyvin harvoja naisia joiden elämä ei ole hyvää. 

Ap

Tiedät kuitenkin? 

Harvinaisen paljon sä naisia tunnet ja tiedät, vaikka sanot ettet naisia edes näe missään. 

Ja suunnilleen puolet kansasta on masennuslääkityksellä. Sähän et ollut mt-potilas ja naiset on kai enemmän kuin miehet, joutuvat myös syömään teinistä asti hormoneja. 

Siihen lisäksi ne 10 vuotiaasta alkaneet menkat kipuineen, perheväkivalta, naisten lisääntynyt alkoholinkulutus, pienempi palkkataso, häirintä ja edelleen sinäkään et pidä naisia oikein edes ihmisenä, jonka sanomisella ois merkitystä. 

Haluatko vaihtaa hetkeksi? 

Itse oon kolmatta päivää maannut lattialla endometrioosikivuissa kun en saa kipulääkitystä, ei ole työtä, ei koulutusta, ei ystäviä, ei miestä ja varmaan turha mainita cptsdstä johon en myöskään saa apua ja joka johtuu mm pitkästä väkivallasta ja siitä etten tosiaan saa apua kun ei mua oteta tosissaan. 

Mikä on sun ongelma? 

Niin en ole nähnyt naisia enää koronan jälkeen. Sitä ennen olen tuntenut paljon naisia. 95% on todella hyvä elämä. Harmi että kuulut siihen 5% jolla ei ole. 

Ap

Juuri kerroit, miksi naisilla on hyvä elämä. He eivät ole tekemisissä sinun kanssasi. 

Vierailija
425/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kannustanut naisia urheilussa, maksanut kaikki naisystävän hankinnat 2010-luvulla. Tässä kiitos 22 sivua haukkumista.

Ap

Vierailija
426/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ALLU olet tullut takaisin palstalle? Pysy siellä Threadsissa. Kukaan ei halua sinua takaisin tänne!

Vierailija
427/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole vain hyvä asia? Saat sinäkin kerrankin jonkun naista edes etäisesti muistuttavan kuumaksi ja saat miehiselle surkeudellesi pientä boostausta. 

Vierailija
428/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin myös viime vuonna edellä olevan naisen ostokset kun sillä ei kortti toiminut eikä ollut käteistä.Tässä kiitos. Vihaan elämää.

Ap

Olet manipuloiva narsisti, teet asioita hyötyäksesi itse. Alinta kastia. 

En edes tiedä kuka se oli enkä ole nähnyt sen jälkeen. Miten minä hyödyn siitä?

Ap

Kyselit kiitoksen perään, vaikka niin vilpittömästi autoit, pönttö. 

Vierailija
429/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole vain hyvä asia? Saat sinäkin kerrankin jonkun naista edes etäisesti muistuttavan kuumaksi ja saat miehiselle surkeudellesi pientä boostausta. 

no hyi helvet ti teidän kuumeneminen on lähinnä seisokin tappaja :D

Vierailija
430/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin myös viime vuonna edellä olevan naisen ostokset kun sillä ei kortti toiminut eikä ollut käteistä.Tässä kiitos. Vihaan elämää.

Ap

Ap

Kukaan ei vaan arvosta mitään nykypäivänä. Se oli viimeinen hyvä teko mitä tulen koskaan tekemään. Pysyn hyvin neutraalina tästä lähtien. En näe tai kuule mitään.

Ap

Vierailija
431/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän kanssa alkaa muka keskustelemaan hän vastaa vain samoilla jankkauksilla kuten aina joten se siitä. Kaikki ei ole todellakaan kohdillaan hänellä...

No miksei naiset anna vinkkejä esim miten saa rahaa helpommin 

Ap

Sulle vastataan, että tekemällä töitä, johon alat inttämään, että joko s eksiä myymällä tai mies elättää, eikö? 

Miehiä on töissä yhtä paljon mutta rahaa vähemmän.

AP

Ootko kuullut säästämisestä? 

Ei oikein ole naisten vika että miehet tuppaa rahat hassaamaan. 

Vaikka ne onkin niin fiksuja bisnesguruja ja kaikessa parempia. 

Vierailija
432/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käymällä töissä ja olemalla tuhlaamatta rahojaan alkoholiin, peleihin ja maksullisiin miehiin. 

Vierailija
433/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no hyi helvet ti teidän kuumeneminen on lähinnä seisokin tappaja :D

Näyttäis olevan vallan päinvastoin kun kerran varta vasten pitää niitä "ihraisia punkeroita" päästä kuumentelemaan oikein väen vängällä. 

Vierailija
434/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella."

Älä sitten kaipaa sitä aloituksessa mainittua naisten hyvää elämää. 

Vierailija
435/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt nuorempana ettei naiset arvosta minua olisin elänyt ihan eri elämän. 

Ap

Vierailija
436/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kukaan ei vaan arvosta mitään nykypäivänä. Se oli viimeinen hyvä teko mitä tulen koskaan tekemään. Pysyn hyvin neutraalina tästä lähtien. En näe tai kuule mitään.

Ap

Pysy myös hyvin neutraalina palstan kanssa kiitos!

Vierailija
437/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt nuorempana ettei naiset arvosta minua olisin elänyt ihan eri elämän. 

Ap

Kai sulla on vielä elämää jäljellä.  Ai niin, naiset ovat pilanneet etukäteen jo senkin...

Vierailija
438/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käymällä töissä ja olemalla tuhlaamatta rahojaan alkoholiin, peleihin ja maksullisiin miehiin. 

En ole koskaan tuhlannut rahojani alkoholiin tai peleihin. Naisille olen ostanut esim puhelimen. Mitäs siihen sanot?

Ap

Vierailija
439/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka on niin yksinkertainen, että rakentaa elämänsä toisen sukupuolen arvostuksen, tai arvostuksen puutteen, perusteella? Näköjään sekin pönttö on nyt löytynyt. Huvittavaa, että vielä tämänkin myönnettyään kehtaa syyttää omista valinnoistaan muita, mutta kyllähän Allu kehtaa. 

Vierailija
440/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitat ilmeisesti sinua hoitavia mielisairaanhoitajia, jotka tekevät keikkatöitä eri kohteissa.