Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (460)

Vierailija
361/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä äitisi vastasi kun kysyit häneltä nuo kysymykset?

Vierailija
362/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 sivua ja ei vieläkään keskustelua naisten elämästä tai miksi naiset ajattelee tietyllä tavalla.

Ap

Uskoisin sen johtuvan siitä, että jankkaat vaan samaa mielipidettäsi etkä kykene keskustelemaan! Joo en ala keskustelemaan kanssasi todellakaan! Heipat ja koetapa rauhoittua!

Mikä hänen mielipiteensä on?

Ap: n vankkumaton mielipide on, että naisten elämä on helppoa ja siitä mielipiteestään hän ei luovu, mutta hän haluaa muka keskustella asiasta jankkaamalla tuota samaa mielipidettään 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti minuun vaikka haluan vaan keskustella naisten elämistä koska livenä niitä ei näy.

Ap

Vierailija
364/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti näitä kiukkuisia akkoja edes haluaisi? yöks!

Vierailija
365/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä äitisi vastasi kun kysyit häneltä nuo kysymykset?

Odotamme vastaustasi.

Vierailija
366/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko ettei vastavastata enää ap:lle mitään? Jankkaus ei lopu!

Vierailija
367/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.

En minä aiheuttanut sitä kolaria niin miksi pitää haistatella?

Ap

Sinä väität että naisten elämä on hyvää, onko minun elämäni nyt hyvää?

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%

Ap

Mistähän sinä tuonkin lukeman vedit, hatustasiko? Ja sinäkö määrittelet milloin naisten elämä on hyvää? Hyvän elämän kriteereitä ei voi kukaan ulkopuolinen toisen puolesta lukita. Se mikä on sinulle hyvää ei ole hyvää minulle, ja se mikä on hyvää minulle on jonkun toisen mielestä paskaa.

Ihmiset valehtelevat aina, jopa itselleen, koska eivät uskalla tunnustaa totuutta, edes itselleen. Somekäyttäytyminen on vienyt kulissielämän aivan uudelle tasolle ja vieraannuttanut tilinomistajat myös siitä mitä eläminen raadollisimmillaan on, koska seuraajien miellyttäminen sokaisee kustomoimaan omat tekemiset sellaisiksi että ne näyttävät joltain. Tajuatko? Asiat ovat lähes aina jotain muuta kuin miltä ne näyttävät, eikä se ole tärkeintä miltä ne näyttävät. Tajuatko?

Sitten on meitä joilla ei ole tarvetta jakaa yksityisyyttämme muille eikä hakea hyväksyntää.

Onko tämä nyt sitä haluamaasi keskustelua naisista?

Olen tehnyt tarkat laskelmat. Tuntemistani naisista noin 90-95% elämää todella hyvää elämää. Miehistä noin 40%

Ap

No miksi niillä miehillä on niin kurja olla ja naisilla ei? 

Mistä sä edes tunnet nämä naiset ja mistä sä tiedät minkälaisia ongelmia heillä on? 

Vierailija
368/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Älä kehtaa enää. Sinä tosiaankin olet trolli ja provo ja annat itsestäsi harvinaisen vammaisen kuvan ihmisenä tuolla jankkauksellasi. 

No keskustellaan naisista. Miksi sinäkään et halua?

Ap

Koska sinä et halua keskustella vaan haastaa riitaa ja provosoida lyttäämällä kaikki naiset ja jankkauksesi vain jatkuu ja jatkuu. Espanja-Saudi Arabia -futismatsi mielenkiintoisempi. 

Vastaajanaiset haastavat riitaa. Kumma kyllä sinä et paneudu siihen matsiin, vaan vastailet. Miksi?

Sivusilmällä katselen kun ukkoni sitä katsoo (tai katsoi, matsihan päättyi jo Espanjan ylivoimaiseen voittoon) ja nyt odotellaan seuraavaa ottelua.

Vastaajanaiset eivät täällä mitään riitaa haasta vaan tuo autistivammainen aloittaja, jonka kaikki ongelmat ratkaisee joko lobotomia tai köysi yhdessä painovoiman suosiollisella avustuksella. Muunlaista kohtaloa hänenlaisensa mielisairaat trollit eivät ansaitse. 

Vierailija
369/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kiukkuisia kun haluan asiallisesti keskustella naisten elämästä. Myös julkisella paikalla jos sanoo että ompa lämmin päivä niin nainen suuttui siitäkin.

Ap

Vierailija
370/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti minuun vaikka haluan vaan keskustella naisten elämistä koska livenä niitä ei näy.

Ap

Kertoisitko missäpäin suunnilleen asut jos siellä ei naisia näy.

Vierailija
371/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Älä kehtaa enää. Sinä tosiaankin olet trolli ja provo ja annat itsestäsi harvinaisen vammaisen kuvan ihmisenä tuolla jankkauksellasi. 

No keskustellaan naisista. Miksi sinäkään et halua?

Ap

Koska sinä et halua keskustella vaan haastaa riitaa ja provosoida lyttäämällä kaikki naiset ja jankkauksesi vain jatkuu ja jatkuu. Espanja-Saudi Arabia -futismatsi mielenkiintoisempi. 

Vastaajanaiset haastavat riitaa. Kumma kyllä sinä et paneudu siihen matsiin, vaan vastailet. Miksi?

Joo naiset olisivat voineet laittaa minulle vaikka tilastoja, argumentteja, kysymyksiä. Meni suomalaisen miehen haukkumiseksi.

Ap

Osaatko sä edes lukea, onko sulla keskittymishäiriö vai miksi sulta menee ohi ne argumentit ja kysymykset? 

Vierailija
372/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Kukko on kana ( sanonta) jankkauksestasi ei voi tulla keskustelua! Koeta pärjätä!

Vierailija
373/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kiukkuisia kun haluan asiallisesti keskustella naisten elämästä. Myös julkisella paikalla jos sanoo että ompa lämmin päivä niin nainen suuttui siitäkin.

Ap

Ethän sä naisia missään näe, puhut läpiä päähäsi.

Vierailija
374/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.

Ap

Sinä väität että naisten elämä on hyvää, onko minun elämäni nyt hyvää?

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%

Ap

Mistähän sinä tuonkin lukeman vedit, hatustasiko? Ja sinäkö määrittelet milloin naisten elämä on hyvää? Hyvän elämän kriteereitä ei voi kukaan ulkopuolinen toisen puolesta lukita. Se mikä on sinulle hyvää ei ole hyvää minulle, ja se mikä on hyvää minulle on jonkun toisen mielestä paskaa.

Ihmiset valehtelevat aina, jopa itselleen, koska eivät uskalla tunnustaa totuutta, edes itselleen. Somekäyttäytyminen on vienyt kulissielämän aivan uudelle tasolle ja vieraannuttanut tilinomistajat myös siitä mitä eläminen raadollisimmillaan on, koska seuraajien miellyttäminen sokaisee kustomoimaan omat tekemiset sellaisiksi että ne näyttävät joltain. Tajuatko? Asiat ovat lähes aina jotain muuta kuin miltä ne näyttävät, eikä se ole tärkeintä miltä ne näyttävät. Tajuatko?

Sitten on meitä joilla ei ole tarvetta jakaa yksityisyyttämme muille eikä hakea hyväksyntää.

Onko tämä nyt sitä haluamaasi keskustelua naisista?

Olen tehnyt tarkat laskelmat. Tuntemistani naisista noin 90-95% elämää todella hyvää elämää. Miehistä noin 40%

Ap

No miksi niillä miehillä on niin kurja olla ja naisilla ei? 

Mistä sä edes tunnet nämä naiset ja mistä sä tiedät minkälaisia ongelmia heillä on? 

Olen tehnyt vuosikymmenten tutkimuksen ja tulos on 95% ja 40%. Kai minä olen sitten väärässä taas. Ainahan miehet ovat.

Ap

Vierailija
375/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on esitetty tälläkin sivulla kysymyksiä, mikset vastaa?

Vierailija
376/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ethän sä naisia missään näe, puhut läpiä päähäsi.

Sanoin jo etten ole nähnyt koronan jälkeen.

Ap

Vierailija
377/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sitten yleistät ja väität että naisten elämä on hyvää?

Koska tiedän hyvin harvoja naisia joiden elämä ei ole hyvää. 

Ap

Tiedät kuitenkin? 

Harvinaisen paljon sä naisia tunnet ja tiedät, vaikka sanot ettet naisia edes näe missään. 

Ja suunnilleen puolet kansasta on masennuslääkityksellä. Sähän et ollut mt-potilas ja naiset on kai enemmän kuin miehet, joutuvat myös syömään teinistä asti hormoneja. 

Siihen lisäksi ne 10 vuotiaasta alkaneet menkat kipuineen, perheväkivalta, naisten lisääntynyt alkoholinkulutus, pienempi palkkataso, häirintä ja edelleen sinäkään et pidä naisia oikein edes ihmisenä, jonka sanomisella ois merkitystä. 

Haluatko vaihtaa hetkeksi? 

Itse oon kolmatta päivää maannut lattialla endometrioosikivuissa kun en saa kipulääkitystä, ei ole työtä, ei koulutusta, ei ystäviä, ei miestä ja varmaan turha mainita cptsdstä johon en myöskään saa apua ja joka johtuu mm pitkästä väkivallasta ja siitä etten tosiaan saa apua kun ei mua oteta tosissaan. 

Mikä on sun ongelma? 

Niin en ole nähnyt naisia enää koronan jälkeen. Sitä ennen olen tuntenut paljon naisia. 95% on todella hyvä elämä. Harmi että kuulut siihen 5% jolla ei ole. 

Ap

Siis sun ongelma on, että jotkut naisista saa elämästään ihan hyvää? 

Vierailija
378/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on esitetty tälläkin sivulla kysymyksiä, mikset vastaa?

Vastaan mielelläni jos joku kysyy jotakin. Tulee aika paljon haukkuja.

Ap

Vierailija
379/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sitten yleistät ja väität että naisten elämä on hyvää?

Koska tiedän hyvin harvoja naisia joiden elämä ei ole hyvää. 

Ap

Tiedät kuitenkin? 

Harvinaisen paljon sä naisia tunnet ja tiedät, vaikka sanot ettet naisia edes näe missään. 

Ja suunnilleen puolet kansasta on masennuslääkityksellä. Sähän et ollut mt-potilas ja naiset on kai enemmän kuin miehet, joutuvat myös syömään teinistä asti hormoneja. 

Siihen lisäksi ne 10 vuotiaasta alkaneet menkat kipuineen, perheväkivalta, naisten lisääntynyt alkoholinkulutus, pienempi palkkataso, häirintä ja edelleen sinäkään et pidä naisia oikein edes ihmisenä, jonka sanomisella ois merkitystä. 

Haluatko vaihtaa hetkeksi? 

Itse oon kolmatta päivää maannut lattialla endometrioosikivuissa kun en saa kipulääkitystä, ei ole työtä, ei koulutusta, ei ystäviä, ei miestä ja varmaan turha mainita cptsdstä johon en myöskään saa apua ja joka johtuu mm pitkästä väkivallasta ja siitä etten tosiaan saa apua kun ei mua oteta tosissaan. 

Mikä on sun ongelma? 

Niin en ole nähnyt naisia enää koronan jälkeen. Sitä ennen olen tuntenut paljon naisia. 95% on todella hyvä elämä. Harmi että kuulut siihen 5% jolla ei ole. 

Ap

Siis sun ongelma on, että jotkut naisista saa elämästään ihan hyvää? 

Ei vaan se että miksi prosentit ovat 95 ja 40 naisten hyväksi tai lähinnä miksi ovat?

Vierailija
380/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, jätätte naiset rauhaan! Jee!