Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (460)

Vierailija
341/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Älä kehtaa enää. Sinä tosiaankin olet trolli ja provo ja annat itsestäsi harvinaisen vammaisen kuvan ihmisenä tuolla jankkauksellasi. 

No keskustellaan naisista. Miksi sinäkään et halua?

Ap

Koska sinä et halua keskustella vaan haastaa riitaa ja provosoida lyttäämällä kaikki naiset ja jankkauksesi vain jatkuu ja jatkuu. Espanja-Saudi Arabia -futismatsi mielenkiintoisempi. 

Vastaajanaiset haastavat riitaa. Kumma kyllä sinä et paneudu siihen matsiin, vaan vastailet. Miksi?

Vierailija
342/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 sivua ja ei vieläkään keskustelua naisten elämästä tai miksi naiset ajattelee tietyllä tavalla.

Ap

Uskoisin sen johtuvan siitä, että jankkaat vaan samaa mielipidettäsi etkä kykene keskustelemaan! Joo en ala keskustelemaan kanssasi todellakaan! Heipat ja koetapa rauhoittua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.

En minä aiheuttanut sitä kolaria niin miksi pitää haistatella?

Ap

Sinä väität että naisten elämä on hyvää, onko minun elämäni nyt hyvää?

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%

Ap

Mistähän sinä tuonkin lukeman vedit, hatustasiko? Ja sinäkö määrittelet milloin naisten elämä on hyvää? Hyvän elämän kriteereitä ei voi kukaan ulkopuolinen toisen puolesta lukita. Se mikä on sinulle hyvää ei ole hyvää minulle, ja se mikä on hyvää minulle on jonkun toisen mielestä paskaa.

Ihmiset valehtelevat aina, jopa itselleen, koska eivät uskalla tunnustaa totuutta, edes itselleen. Somekäyttäytyminen on vienyt kulissielämän aivan uudelle tasolle ja vieraannuttanut tilinomistajat myös siitä mitä eläminen raadollisimmillaan on, koska seuraajien miellyttäminen sokaisee kustomoimaan omat tekemiset sellaisiksi että ne näyttävät joltain. Tajuatko? Asiat ovat lähes aina jotain muuta kuin miltä ne näyttävät, eikä se ole tärkeintä miltä ne näyttävät. Tajuatko?

Sitten on meitä joilla ei ole tarvetta jakaa yksityisyyttämme muille eikä hakea hyväksyntää.

Onko tämä nyt sitä haluamaasi keskustelua naisista?

Olen tehnyt tarkat laskelmat. Tuntemistani naisista noin 90-95% elämää todella hyvää elämää. Miehistä noin 40%

Ap

Vierailija
344/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö etuudet ja onko lääkitys kohdallaan, ap? Osaatko itse kuoria ja keittää perunoita?

Mikä lääkitys minulla pitäisi olla? Osaan kuoria ja keittää. Haluan vaan keskustella naisista.

Ap

Keskustele äitisi kanssa.

Niin eli myönnät että naiset eivät halua keskustella? V i ttuilevat  vaan.

Ap

Just näin. Nyt voit mennä leikkimään ulos naapurin Raipen ja Tontsan kanssa hiekkalaatikolle ja jättää vtyumaiset naiset lopullisesti rauhaan. Sait vastauksesi. Bye! 

Vierailija
345/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 sivua ja ei vieläkään keskustelua naisten elämästä tai miksi naiset ajattelee tietyllä tavalla.

Ap

Miksi et keskustele noista asioista äitisi kanssa, hänkin on nainen.

Vierailija
346/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä spesifiä haluat keskustella naisten elämästä ja tavastamme ajatella? Äitiydestä, työorientaatiosta, rakkaudesta, seksistä, kuolemasta? Emmehän me ajattele mistään teemasta yhtenevällä tavalla.

Vierailija
347/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä on hyvää, naisten elämä on hyvää! Myöntäkää naiset, että teidän elämä on hyvää ja helppoa! Se on sitä! Se on helppoa ja hyvää. Haluan, että olette samaa mieltä, koska se on helppoa ja hyvää....

Mitä naisten elämästä puuttuu, että se olisi hyvää?

Vierailija
348/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Älä kehtaa enää. Sinä tosiaankin olet trolli ja provo ja annat itsestäsi harvinaisen vammaisen kuvan ihmisenä tuolla jankkauksellasi. 

Ap

Koska sinä et halua keskustella vaan haastaa riitaa ja provosoida lyttäämällä kaikki naiset ja jankkauksesi vain jatkuu ja jatkuu. Espanja-Saudi Arabia -futismatsi mielenkiintoisempi. 

Vastaajanaiset haastavat riitaa. Kumma kyllä sinä et paneudu siihen matsiin, vaan vastailet. Miksi?

Joo naiset olisivat voineet laittaa minulle vaikka tilastoja, argumentteja, kysymyksiä. Meni suomalaisen miehen haukkumiseksi.

Ap

Vierailija
349/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.

Ap

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%

Ap

Ap, aloituksesi :

"Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita."  

Nyt sanot :

"En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%"

Onko aloituksessa käytettä sanaa KAIKILLA naisilla on. Ei ole.

Ap

Väitit äsken sanoneesi : "Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%", ei helvetti mikä ääliö oletkaan :D

Vierailija
350/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.

Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.

Ap

Kuulostaa todellakin Allulta! Jankutijankuti, naiset sitä, naiset tätä, mut onneks mä oon oikeassa. 

Vierailija
351/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mistähän sinä tuonkin lukeman vedit, hatustasiko? Ja sinäkö määrittelet milloin naisten elämä on hyvää? Hyvän elämän kriteereitä ei voi kukaan ulkopuolinen toisen puolesta lukita. Se mikä on sinulle hyvää ei ole hyvää minulle, ja se mikä on hyvää minulle on jonkun toisen mielestä paskaa.

Ihmiset valehtelevat aina, jopa itselleen, koska eivät uskalla tunnustaa totuutta, edes itselleen. Somekäyttäytyminen on vienyt kulissielämän aivan uudelle tasolle ja vieraannuttanut tilinomistajat myös siitä mitä eläminen raadollisimmillaan on, koska seuraajien miellyttäminen sokaisee kustomoimaan omat tekemiset sellaisiksi että ne näyttävät joltain. Tajuatko? Asiat ovat lähes aina jotain muuta kuin miltä ne näyttävät, eikä se ole tärkeintä miltä ne näyttävät. Tajuatko?

Sitten on meitä joilla ei ole tarvetta jakaa yksityisyyttämme muille eikä hakea hyväksyntää.

Olen tehnyt tarkat laskelmat. Tuntemistani naisista noin 90-95% elämää todella hyvää elämää. Miehistä noin 40%

Ap

Jankkaat tuota samaa koko ajan ja vaadit keskustelua? Eri ja en keskustele kanssasi!

Vierailija
352/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä spesifiä haluat keskustella naisten elämästä ja tavastamme ajatella? Äitiydestä, työorientaatiosta, rakkaudesta, seksistä, kuolemasta? Emmehän me ajattele mistään teemasta yhtenevällä tavalla.

Miksi naiset saavat niin hyvän elämän helpommin kun miehet? 

Ap

Vierailija
353/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Uskoisin sen johtuvan siitä, että jankkaat vaan samaa mielipidettäsi etkä kykene keskustelemaan! Joo en ala keskustelemaan kanssasi todellakaan! Heipat ja koetapa rauhoittua!

Mikä hänen mielipiteensä on?

Vierailija
354/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Kaikki viisi?

Vierailija
355/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sitten yleistät ja väität että naisten elämä on hyvää?

Koska tiedän hyvin harvoja naisia joiden elämä ei ole hyvää. 

Ap

Tiedät kuitenkin? 

Harvinaisen paljon sä naisia tunnet ja tiedät, vaikka sanot ettet naisia edes näe missään. 

Ja suunnilleen puolet kansasta on masennuslääkityksellä. Sähän et ollut mt-potilas ja naiset on kai enemmän kuin miehet, joutuvat myös syömään teinistä asti hormoneja. 

Siihen lisäksi ne 10 vuotiaasta alkaneet menkat kipuineen, perheväkivalta, naisten lisääntynyt alkoholinkulutus, pienempi palkkataso, häirintä ja edelleen sinäkään et pidä naisia oikein edes ihmisenä, jonka sanomisella ois merkitystä. 

Haluatko vaihtaa hetkeksi? 

Itse oon kolmatta päivää maannut lattialla endometrioosikivuissa kun en saa kipulääkitystä, ei ole työtä, ei koulutusta, ei ystäviä, ei miestä ja varmaan turha mainita cptsdstä johon en myöskään saa apua ja joka johtuu mm pitkästä väkivallasta ja siitä etten tosiaan saa apua kun ei mua oteta tosissaan. 

Mikä on sun ongelma? 

Vierailija
356/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap, aloituksesi :

"Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita."  

Nyt sanot :

"En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%"

Onko aloituksessa käytettä sanaa KAIKILLA naisilla on. Ei ole.

Ap

Väitit äsken sanoneesi : "Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%", ei helvetti mikä ääliö oletkaan :D

Kuinka niin? Vai onko tuo mainintasi useinkin käyttämäsi puhekielen ilmaus?

Vierailija
357/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Joo naiset olisivat voineet laittaa minulle vaikka tilastoja, argumentteja, kysymyksiä. Meni suomalaisen miehen haukkumiseksi.

Ap

Sinä teit aloituksen, eivät kaikki miehet.

Vierailija
358/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tässä sulle vastaus ap! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Ja mene hoitoon! Sairas saman asian jankuttaminen ei ole keskustelua ja se on SAIRASTA!

Vierailija
359/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sitten yleistät ja väität että naisten elämä on hyvää?

Koska tiedän hyvin harvoja naisia joiden elämä ei ole hyvää. 

Ap

Tiedät kuitenkin? 

Harvinaisen paljon sä naisia tunnet ja tiedät, vaikka sanot ettet naisia edes näe missään. 

Ja suunnilleen puolet kansasta on masennuslääkityksellä. Sähän et ollut mt-potilas ja naiset on kai enemmän kuin miehet, joutuvat myös syömään teinistä asti hormoneja. 

Siihen lisäksi ne 10 vuotiaasta alkaneet menkat kipuineen, perheväkivalta, naisten lisääntynyt alkoholinkulutus, pienempi palkkataso, häirintä ja edelleen sinäkään et pidä naisia oikein edes ihmisenä, jonka sanomisella ois merkitystä. 

Haluatko vaihtaa hetkeksi? 

Itse oon kolmatta päivää maannut lattialla endometrioosikivuissa kun en saa kipulääkitystä, ei ole työtä, ei koulutusta, ei ystäviä, ei miestä ja varmaan turha mainita cptsdstä johon en myöskään saa apua ja joka johtuu mm pitkästä väkivallasta ja siitä etten tosiaan saa apua kun ei mua oteta tosissaan. 

Mikä on sun ongelma? 

Niin en ole nähnyt naisia enää koronan jälkeen. Sitä ennen olen tuntenut paljon naisia. 95% on todella hyvä elämä. Harmi että kuulut siihen 5% jolla ei ole. 

Ap

Vierailija
360/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Viittaat koulupudokkaisiin, itsemurhiin ja syrjäytymisiin, sekä yksinäisyyteen. Näissä teemoissa miehet pitävät kärkipaikkaa. Ja neuvoksi heille annetaan: Ryhdistäydy! Onko  neuvosta ollut apua? Näissä "keskusteluissa" miespuolista pidetään syntymäpahoina. Perin rakentavaa.