Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.
Onko aloittaja syyllinen tuohon onnettomuuteen? Miksi sitten haistattelet hänelle?
Haistatan hänen väitteelleen että naisten elämä on hyvää.
Ja teet kaikkesi, että muiden (miesten?) elämä olisi mahdollisimman inhottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen nainen, jouduimme auto-onnettomuuteen perheeni kanssa viisi vuotta sitten, mies ja tytär menehtyivät, itse halvaannuin ja olen pyörätuolissa. Elämäni on todella "hyvää". Ap, voit haistaa pitkän paskan.
Onko aloittaja syyllinen tuohon onnettomuuteen? Miksi sitten haistattelet hänelle?
Ei vaan kirjoituksella oli ilmeisesti tarkoitus kertoa, että ei se naisten elämä niin upeaa ole
Millä perustelet sen että aloittajaa saa haukkua ja potkia niin paljon kuin huvittaa?
Siinä toinen ap:n lisäksi jolla ei ole lääkitys kohdillaan.
Tuo lääkitys homma ei oikeasti ole hauska. Jotkut ovat oikeasti sairaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta hän tarkoitti kaikkia naisia. Etenkin afganistanilaisia naisia, joista feministit eivät pukahda. Vain suomalaisista limasedistä riittää juttua.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kummallisena että pe-r-se saisi mukamas haista. Jos on rahaa ja taitoa ehostaa naama, niin samalla logiikalla pitäisi panostaa myös p-ers-ereikään.
Hyi hele vata niitä suklaarusinoita naisen perskarvoissa, yöks yöks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä aiheuttanut sitä kolaria niin miksi pitää haistatella?
Ap
Sinä väität että naisten elämä on hyvää, onko minun elämäni nyt hyvää?
En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%
Ap
Ap, aloituksesi :
"Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita."
Nyt sanot :
"En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%"
Naisten elämä on hyvää, naisten elämä on hyvää! Myöntäkää naiset, että teidän elämä on hyvää ja helppoa! Se on sitä! Se on helppoa ja hyvää. Haluan, että olette samaa mieltä, koska se on helppoa ja hyvää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Kyllä me kestetään ja yleensä ollaan jopa halukkaita keskustelemaan, se vaan tuppaa joskus olemaan täysin hedelmätöntä koska miesten keskustelu ja itsereflektointikyky on usein taaperon tasolla.
Vaikka sulle vastataan aivan asiallisesti perustellen niin sä kuittaat sen jollain "ei ole totta, muttakumuttaku, no naisethan on aina sitä ja tätä ja ei se noin ole" niin ei sitä oikein jaksa.
Keskustelu, ja väittelykin on ihan hauskaa ja voi avartaa kummankin näkemystä, mutta se vaatii myös taidon osata kuunnella, pohtia ja kunnioittaa myös toisen näkemystä.
Parhaat keskustelut on sellaisia jossa voidaan todeta että "ai hitto me ollaan niin eri mieltä, ihan mahtavaa".
Mistä siis haluaisit keskustella ja mitä ymmärtää paremmin?
Ihan reilusti vaan :)
Ei mistään kerkeä keskustelemaan kun heti poistuu. Tämä on viimeinen juttuni tänne jos vielä poistuu.
ApToivottavasti muistat lupauksesi.
Lupaa vaan! Ei pysty pysymään poissa. Huomenna taas sama jankutusaloitus.
17 sivua ja ei vieläkään keskustelua naisten elämästä tai miksi naiset ajattelee tietyllä tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihana juttu jalkojensa välissä 🥰
Tehdas siellä vaan on ja sitäkin pitää polkea kuin tulpatonta mopoa että lähtee käyntiin.
Miten kertoa, ettei saa naista lämpimäksi? Tässäpä yksi esimerkki!
Sanapari "suomalainen nainen" on kielletty vitsiketjussa. Tämä palsta on yksi iso vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen syyllinen kaikkiin pahoihin asioihin kun haluan vaan keskustella naisten elämästä. Mielenkiintoinen logiikka.
Ap
En vaan tykkää siitä kun joukolla potkitaan jotain. Herää halu puolustaa.
Ja naisten mielestä olen kuvottava. Hauskaa, eikö?
-sejollevastasit
Niin olen kuvottava koska otan asioita esiin. Nykyään ei saa keskustella vaan pitää esittää että kaikki on ok koko ajan.
Ap
Pääsevät tähdentämään kuinka kuvottava olet, kun sanot, että naisilla on hyvä elämä. Tarkennan, että hyvä elämä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%
Ap
Ap, aloituksesi :
"Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita."
Nyt sanot :
"En ole missään vaiheessa sanonut että kaikkien naisten elämä on hyvää. Sanoin että suurimman osan on. Noin 90 - 95%"
Onko aloituksessa käytettä sanaa KAIKILLA naisilla on. Ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistatan hänen väitteelleen että naisten elämä on hyvää.
Ja teet kaikkesi, että muiden (miesten?) elämä olisi mahdollisimman inhottavaa?
Sanoinko niin? Vastasin ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä on hyvää, naisten elämä on hyvää! Myöntäkää naiset, että teidän elämä on hyvää ja helppoa! Se on sitä! Se on helppoa ja hyvää. Haluan, että olette samaa mieltä, koska se on helppoa ja hyvää....
Jep! Keskustelepa sitten tällaisen jankkaajan kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.
Naisia ei näy missään niin pakko keskustella täällä.
Ap
Ei niin. Koska kaikki miehet on h0moja. 100%. Sinäkin. Joten turha naisten lähteä minnekään. Parempi vain ottaa koiria. Ja niitä me me käytetään ulkona salaisissa paikoissa.
Haukutko ja solvaatko sina sekuaalivähemmistöön kuuluvia?!?!?
-eri
Jos kaikki miehet ovat, niin silloinhan he eivät enää ole vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Sanapari "suomalainen nainen" on kielletty vitsiketjussa. Tämä palsta on yksi iso vitsi.
Ap on iso vitsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mistähän sinä tuonkin lukeman vedit, hatustasiko? Ja sinäkö määrittelet milloin naisten elämä on hyvää? Hyvän elämän kriteereitä ei voi kukaan ulkopuolinen toisen puolesta lukita. Se mikä on sinulle hyvää ei ole hyvää minulle, ja se mikä on hyvää minulle on jonkun toisen mielestä paskaa.
Ihmiset valehtelevat aina, jopa itselleen, koska eivät uskalla tunnustaa totuutta, edes itselleen. Somekäyttäytyminen on vienyt kulissielämän aivan uudelle tasolle ja vieraannuttanut tilinomistajat myös siitä mitä eläminen raadollisimmillaan on, koska seuraajien miellyttäminen sokaisee kustomoimaan omat tekemiset sellaisiksi että ne näyttävät joltain. Tajuatko? Asiat ovat lähes aina jotain muuta kuin miltä ne näyttävät, eikä se ole tärkeintä miltä ne näyttävät. Tajuatko?
Sitten on meitä joilla ei ole tarvetta jakaa yksityisyyttämme muille eikä hakea hyväksyntää.
Onko tämä nyt sitä haluamaasi keskustelua naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kirjoituksella oli ilmeisesti tarkoitus kertoa, että ei se naisten elämä niin upeaa ole
Millä perustelet sen että aloittajaa saa haukkua ja potkia niin paljon kuin huvittaa?
Siinä toinen ap:n lisäksi jolla ei ole lääkitys kohdillaan.
Ja sinä olet mielenterveyden tukipylväs. Komiaa.
Miksi ihmiset yrittää harhauttaa minua etten pääse keskustelemaan naisista? Varsinkin kun on tarkoitus keskustella hyvässä hengessä. Se tässä on outoa.
AP
Kuinka niin?
-eri