Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (404)

Vierailija
261/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annapa se puhelinnumeros niin keskustellaan? 

Ohitat aika paljon kysymyksiä ja allekirjoitat vaan idioottiteeseilläsi sen, että et sä halua keskustella kun sä haluat että kaikki myötäilee sua. 

Vai olenko väärässä? 

Saatko mielihyvää siitä että potkit heikompaasi?

Ai, nytkö mies on heikompi? Eikö se ollutkaan luomakunnan kruunu ja aina oikeassa? 🤔 

No kato kun mielenvikaisella ap:lla tuppaa nuo argumentit ja maalitolpat aina vaihtumaan. Se siinä varmaan niin ällöttävää onkin kun se on ameba, muodoton klöntti. Valuu sinne ja tänne ja välillä jakautuu.

Uskokaa nyt jo etten ole mielenvikainen. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? 

Ap

Vierailija
262/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.

ap

Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.

Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.

Ap

Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.

Koita jo päättää.

Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.

Ap

Mutta kukaan nainenhan ei sinua halua katsoa eikä tulla juttelemaan etkä sinä  yhtään naista ikinä näe missään. 

Netissä naisia on mutta ulkona naisia ei näy. Tällä tavoin välttävät keskustelun ja saa arvostella minua vapaasti.

Ap

Ulkona et muka näe yhtään naisia mutta täällä keskustelupalstalla NÄET naisia. Tuota kerrotko siis että miten palstalla näet kirjoittajan sukupuolen?

Kuvittelemalla. Minä kuvittelen ihan kaiken, koska en ole poistunut kotoani v. 1994 jälkeen.

Ap

Joka päivä poistun mutta sitäkään ei täällä uskota.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.

Ap

Oletko psykoosissa? Vai pitääkö sinua vetää kunnolla lättyyn?

M45

Minua uhkaillaan, haukutaan. Onko tämä nykyään keskustelun taso internetissä? Jos on mielelläni teen jotain muuta sitten.

Ap

Kyllä tämä on ihan oikea ja normaali reaktio kun itse suollan trollinpaskaa. Jutteletko samalla lailla livenä? Miten olet edelleen hengissä?

Miksi kaikki väittävät minua trolliksi? On aidosti tarkoitus keskustella naisista mutta harmi ettei kukaan halua.

Ap

Meepä ulilaudalle keskustelemaan toisten runkkarinatsien kanssa naisista. Täällä keskustelet naisten kanssa asioista.  Tai siis keskustelisit jos osaisit.

Vierailija
264/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia 

Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia. 

Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.

Ap

Entä suomalaisilla miehillä?

Oliko sinullakin tuskalliset kuukautiset 27 vuotta? Jäitkö endometrioosin vuoksi lapsettomaksi, aloittaja?

Onko biologia nyt aloittajan syytä?

Itseasiassa endometrioosi ja lapsettomuus on usein esim klamydian syytä. Mistä nainen sen saa? Ja ei, se ei meinaa sitä että "mitäs lrttoilet ympäriinsä", se saadaan myös ihan vakikumpppanilta joka on sen käynyt jostain hommaamassa panemalla paljaalla eikä välitä kumppaninsa terveydestä sen vertaa, että kertoisi totuuden. Usein se on oireetonkin mutta voi hoitamattomana johtaa juurikin tuommoisiin pikkuasioihin kuten endometrioosi ja lapsettomuus. 

Jos ihan vaan kivuista puhutaan, niin naisten kipuja ei hoideta koska "kivuliaat menkat vaan kuuluu elämään", vaikka toimivia lääkkeitäkin olisi. 

Seksi oli sinun valintasi. Seksillä on seurauksensa. Onko mies nyt vastuussa myös omista typeristä valinnoistasi?

Vierailija
265/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voi tietää onko naisten elämä on parempaa kuin miesten, koska sinä et elä naisten elämää. Sinä et tiedä edes miesten elämän hyvyydestä, koska sinä elät vain omaa elämääsi, et kenenkään muun. Mistään muusta sinulla ei ole kokemusta. MOT.

Vierailija
266/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.

Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.

Ap

Sanopa kerrankin jotain, mistä edes voisimme keskustella. Ilman naisten niputtamista kasvottomaksi massaksi.

Sekö on keskustelua, että nainen niputtaa miehet kasvottomaksi massaksi? Sitä nimittäin tämä palsta on täynnä.

Ei tämä ole kesksutelua, ja sinä itse toimit juuri noin. Täällä on nimenomaan vastattu sinulle, että sinä et ole kaikki miehet vaan yksi ja ainut surkea, häiriintynyt ja erittäin yksinäinen friikki

En ole ap. Mutta todistit juuri sen, että olet kiusaaja. Haluat potkia. Ei sinua kiinnosta ketä, kunhan pääset potkimaan.

Vierailija
267/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.

Ap

Oletko psykoosissa? Vai pitääkö sinua vetää kunnolla lättyyn?

M45

Minua uhkaillaan, haukutaan. Onko tämä nykyään keskustelun taso internetissä? Jos on mielelläni teen jotain muuta sitten.

Ap

Kyllä tämä on ihan oikea ja normaali reaktio kun itse suollan trollinpaskaa. Jutteletko samalla lailla livenä? Miten olet edelleen hengissä?

Miksi kaikki väittävät minua trolliksi? On aidosti tarkoitus keskustella naisista mutta harmi ettei kukaan halua.

Ap

Meepä ulilaudalle keskustelemaan toisten runkkarinatsien kanssa naisista. Täällä keskustelet naisten kanssa asioista.  Tai siis keskustelisit jos osaisit.

Joo ihan mielelläni keskustelen mutta valitettavasti koko ketju meni minun haukkumiseksi.

Ap

Vierailija
268/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohitat aika paljon kysymyksiä ja allekirjoitat vaan idioottiteeseilläsi sen, että et sä halua keskustella kun sä haluat että kaikki myötäilee sua. 

Vai olenko väärässä? 

Ai, nytkö mies on heikompi? Eikö se ollutkaan luomakunnan kruunu ja aina oikeassa? 🤔 

Hämmästyttää miten sokeita olette

Vierailija
269/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olenko väärässä? 

Joo, kyllä saan. Hyvä että myönsit olevasi naisia heikompi. 

Silti sinä olet se, joka potkii heikompiaan. Kun et muuta osaa.

Vierailija
270/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9 sivua eikä yhtään keskustelua naisista. Hyvin meni taas. Tärkeintä on miehen haukkuminen kun ne ovat niin valtavan pahoja ihmisiä.

Ap

Ei tässä ole miehiä haukuttu vaan sinua, trolli. Sinä olet typerä ja turha. Häpeäksi sukupuolellesi. Himoitset koiria ja varastelet puhelimia munaa julkisesti heilutellen.

Kaikki muut trollaa ja minä ainoana yritän keskustella. 

Ap

HUUTONAURUA :D

Vierailija
271/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et voi tietää onko naisten elämä on parempaa kuin miesten, koska sinä et elä naisten elämää. Sinä et tiedä edes miesten elämän hyvyydestä, koska sinä elät vain omaa elämääsi, et kenenkään muun. Mistään muusta sinulla ei ole kokemusta. MOT.

No niin sinä vastasit hyvin ja hyväksyn tämän. Minua silti väitetään trolliksi ja hulluksi.

Ap

Vierailija
272/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä et tiedä naisen orgasmista mitään.

Mutta sen sinä tiedät, että olet huono ja säälittävä, muttet hyvällä tavalla vaan sellaisella ällöttävällä, vähän kuin kitumaan tielle jäänyt siili, joka pitäisi lopettaa muttei oikein ehdi eikä tiedä, millä sen ottaisi pois päiviltä.

Taas minua haukutaan :D Miksei kukaan keskustele naisista vaikka se oli tarkoitus?

Ap

Naiset tuppaavat henkilöimään asiat ja haukkuvat tällöin silmät ja suut täyteen. Älä ota niin vakavasti. Se on heidän tapansa kommunikoida naisia koskettavista asioista, joihin miehellä ei tule olla mitään sanomista. Tämähän on ollut tuttua jo ties kuinka pitkältä ajalta. Jostain syystä he kuitenkin peräänkuuluttavat asiallista keskustelua käyttäen mm. ilmiantamista keinonaan. Poissulkemista pikkutyttöjen hiekkalaatikkoleikkien tapaan.

Tarkennusta pyydettäessä he moittivat jankkauksesta. Samoin vastaan väittäessä.

Naiset siis kohtelevat miestä yksilönä, toisin kun te naisia. Yksilö on itse vastuussa tekemisistään ja kirjoituksistaan, joten totta kai typerään väitteeseen vastataan henkilökohtaisesti eikä, kuten yrität väittää, syyttelemällä kaikkia maailman miehiä siitä, että nimenomaisesti sinä olet ihan helvetin pimeä.

Haukkuminenhan onkin juuri älykkyyden merkki

Vierailija
273/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olenko väärässä? 

Joo, kyllä saan. Hyvä että myönsit olevasi naisia heikompi. 

Silti sinä olet se, joka potkii heikompiaan. Kun et muuta osaa.

Miehet on heikompia. Kiitos kun vihdoin tunnustit sen 🤗

Vierailija
274/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Vierailija
275/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

Ap

Älä kehtaa enää. Sinä tosiaankin olet trolli ja provo ja annat itsestäsi harvinaisen vammaisen kuvan ihmisenä tuolla jankkauksellasi. 

Vierailija
276/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hieman

Vierailija
277/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kyllä se trollauksesi näkyy jo avauksessa.

Vierailija
278/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia 

Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia. 

Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.

Ap

Entä suomalaisilla miehillä?

Oliko sinullakin tuskalliset kuukautiset 27 vuotta? Jäitkö endometrioosin vuoksi lapsettomaksi, aloittaja?

Onko biologia nyt aloittajan syytä?

Itseasiassa endometrioosi ja lapsettomuus on usein esim klamydian syytä. Mistä nainen sen saa? Ja ei, se ei meinaa sitä että "mitäs lrttoilet ympäriinsä", se saadaan myös ihan vakikumpppanilta joka on sen käynyt jostain hommaamassa panemalla paljaalla eikä välitä kumppaninsa terveydestä sen vertaa, että kertoisi totuuden. Usein se on oireetonkin mutta voi hoitamattomana johtaa juurikin tuommoisiin pikkuasioihin kuten endometrioosi ja lapsettomuus. 

Jos ihan vaan kivuista puhutaan, niin naisten kipuja ei hoideta koska "kivuliaat menkat vaan kuuluu elämään", vaikka toimivia lääkkeitäkin olisi. 

Levität väärää tietoa. Klamydia ja endometrioosi ovat erillisiä sairauksia, joilla on samantyyppisiä oireita. Itse asiassa joidenkin tutkimusten mukaan klamydian sairastaneilla naisilla esiintyi jopa vähemmän endometrioosia kuin muilla, mutta en suosittele kokeilemaan. 

On kyllä mahdollista sairastaa molempia yhtä aikaa ja klamydia saattaa pahentaa endometrioosia tai laukaista autoimmuunireaktion käyntiin, jos siihen on taipumusta. Klamydia saattaa myös "majoittua" endometrioosikudoksen sisään.
https://endometriose.app/en/insights/why-is-endometriosis-so-often-mist…

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/aji.13498

Decreased occurrence of endometriosis in women with Chlamydia trachomatisinfection

Vierailija
279/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi keskustella: naiset Suomessa ovat punkeroita

Vierailija
280/404 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei edes tiedä mistä se haluaa keskustella. Ikäänkuin "naiset" olisi kovinkin tarkkaan rajattu aihe. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän