Helsingissä kadonnut intialainen nuori miesopiskelija
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012091255.html
"Iltapäivällä maanantaina 4. toukokuuta opiskelija lähetti tekstiviestin äidilleen. Hän kysyi, saisiko käyttää tämän luottokortilta rahaa ystävien kanssa syömiseen.
Opiskelija oli käyttänyt Suomessa äitinsä pankkitiliin liitettyä luottokorttia. Hän oli vielä koti-Intiasta lähtiessään alaikäinen ja täytti kahdeksantoista maaliskuussa.
– Hän kiitti ja lupasi soittaa äidilleen vielä saman päivän iltana. Hän ei soittanut, Reddy kertoo.
Seuraavana päivänä siskonpoika ei enää vastannut puhelimeen. Reddyn mukaan luottokortin tilitapahtumia ja puhelimen sijaintisovelluksen lokitietoja yhdistelemällä siskonpojan liikkeistä muodostui kokonaiskuva.
Bussilippu Lahdessa, junalippu Lahden juna-asemalla, osto hampurilaispaikassa Helsingissä ja osto ruokakaupassa noin iltakahdeksalta.
Myöhemmin poliisi on julkaissut kaupan valvontakamerakuvan. Poliisin kuvasta ei selviä, milloin tai missä kaupassa kuva on otettu.
Viimeisenä sijaintina oli Saaristolaivastonkadun pääty Helsingin Kruunuvuorenrannassa noin kolme tuntia myöhemmin.
Sinne sijaintisovellus Find My iPhonen lokikirjaus siskonpojan puhelimen sijainnista näyttää noin iltayhdentoista aikaan 5. toukokuuta."
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen paikka https://www.google.fi/maps/place/Saaristolaivastonkatu
Öljysatama lähellä. Nuo kalliot tuolla on kyllä kaunista merellistä aluetta. Siellä istuskelee usein ihmisiä kesäisin. Kruunuvuorensiltaa pitkin tuonne kävelee nopeasti keskustasta.
🇺🇦🇮🇱
Oliko lukukausi jo loppunut. Ellei olisi saanut kesätöitä, miten aikoi turvata toimeentulonsa. Miten usein aikoi käydä vanhempiensa luona, milloin oli tarkoitus käydä seuraavaksi ja milloin oli käynyt viimeksi.
Miksi ihmeessä ei voinut opiskella jossain lähempänä perhettään. No, Suomihan on niin edullinen maa, opiskelukustannuksineen ja elinkustannuksineen, opiskelijaetuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen paikka https://www.google.fi/maps/place/Saaristolaivastonkatu
Miten niin erikoinen. Uutta asuntoaluetta.
Google katunäkymässä ja kuvissa on jättömaan näköistä aluetta vieressä ja vanhoja rakennusten jämiä ym. Joku öljysäiliökin, jonka katolle pääsee.
Nuo on vanhoja kuvia, nykyään alue on täynnä kalliita kerrostaloja.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa. Katoamisesta on jo kauan. Huonosti on varmaan käynyt.
Taas pisti silmään tuo, että tämän opiskelijan Usassa asuva sukulainen oli kertonut hänelle, että Suomi on erittäin turvallinen maa. Tuohan ei enää pidä paikkaansa.
Suomi on erittäin turvallinen maa. Pitää paikkansa edelleen. Nämähän on erittäin harvinaisia tapauksia.
Kannattaa myös muistaa, että jos joku katoaa laivalla tai kotimatkalla pimeässä vesistön ohi, tilastojen varjossa todennäköisintä on, että ihminen on itse horjahtanut veteen, eikä joutunut jonkun sarjahukuttajan uhriksi.
Myöskin silloin, kun joku matkustaa varta vasten johonkin omituiseen paikkaan ja katoaa siellä, todennäköisintä on itsem*rha, eikä se, että jokin m*rhaajajengi on houkutellut paikalle.
Suomi voi näyttäytyä säälimättömältä ja suorituskeskeiseltä, yksin pärjäämisen yhteiskuntana kun tänne muuttaa.
Yhteissöllisyyttä ei juurikaan ole muuta kuin omissa vertaisryhmissä jos sellaisen onnistuu löytämään jostain.
Kaikki eivät kestä sitä.
Esimerkiksi tapaus Nela Utkina, miksi hän, menestynyt kaunis nuori nainen, väsyi elämään?
OT, mutta kerran tapasin Tinderissä erään intialaisen miehen. Koska en ole ollenkaan kiinnostunut intialaisista, niin ei tavattu eikä mitään, vaan vähän juteltiin. Ja muutenkin intialaiset miehet seurustelee/ menee naimisiin vaan oman maan ja kulttuuritaustan omavan naisen kanssa. Kuitenkin vähän juteltiin arkisista aiheista ja hän kertoi, miten yksinäinen on Suomessa, miten huonosti viihtyy täällä ja miten kylmiä ihmiset yleensä ovat . Oli töissä yliopistolla tutkijana, mutta aikoi lähteä takaisin Intiaan heti kuin mahdollista. Joten ei kannata luulla, että joku Suomi olisi kaikille ulkomaalaisille paratiisi.
Ei ole yhdellekään laos-/thai-naisellekaan, elintasopakolaisia, taloudellinen turva suomalaismiehestä. Vaikka oman maan kansalaisten kanssa yhteyttä pitäisiväkin.
Eikö Suomi-Intia-Seura tee asiassa mitään. Tue tänne tulevia ja auta täällä kadonneiden haravoimisessa.
Rikolliset hiljentäneet tyypin joka on ollut vähän pihalla ja liian naiivi. Niinhän siinä yleensä käy. Pikkurahojen ja pikku omaisuuden takia. Vaasan puukotus kuulemma tapahtunut 100 euron velan vuoksi. SADAN EURON!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko poliisi tai omaiset edes tarkistaneet tietokonetta, mitä on hakenut viimeksi, minne on ollut matkalla, mitä aiheita on etsinyt? Onko sopinut jonkun kanssa tapaamisen?
Entäs junamatkalla, junissakin on valvontakamerat, onko siellä tavannut porukan jonka kanssa jatkanut?
Takuulla rautatieasemilla on valvontakameroita.
Vierailija kirjoitti:
Oliko lukukausi jo loppunut. Ellei olisi saanut kesätöitä, miten aikoi turvata toimeentulonsa. Miten usein aikoi käydä vanhempiensa luona, milloin oli tarkoitus käydä seuraavaksi ja milloin oli käynyt viimeksi.
Miksi ihmeessä ei voinut opiskella jossain lähempänä perhettään. No, Suomihan on niin edullinen maa, opiskelukustannuksineen ja elinkustannuksineen, opiskelijaetuineen.
Suomea on hehkutettu maailman parhaana maana kouluttautua, ja on edelleen halvemmat lukuvuosimaksut kuin monessa muussa länsimaassa. Tosi paljon on tullut viime vuosina nimenomaan Intiasta ja Pakistanista ym. opiskelijoita, ilmeisesti nimenomaan niille alueille on kohdennettu mainontaa ja on jotain välitysfirmoja.
Osalla (tai vanhemmilla) voi olla liian ruusuinen kuva suomalaisesta huippukoulutuksesta ja työtilanne voi tulla shokkina. Paineet voi olla valtavat, jos esimerkiksi perhe lähtömaassa on joutunut ottamaan lainaa tai myymään vähäistä omaisuuttaan kustantaakseen opiskelumaksut, näistähän on ollut juttua mediassa. Intian näkökulmasta Suomi on varmasti kallis maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Kruununvuorenranta kyllä vaikuta parhaalta mahdolliselta paikalta liikkua iltahämärässä. En tiedä kuinka keskeneräistä siellä vielä on, mutta jos on esim. oikaissut rakenteilla olevan alueen läpi veden äärellä, niin todella helposti on voinut kompastua ja käydä huonosti.
Oikaista mihin? Eihän tuolta pääse mihinkään kun meri on vastassa.
No en minä tiedä, on voinut vaikka luulla oikaisevansa, jos ei tunne aluetta eikä edes hämärässä näe kunnolla minne on menossa. On voinut olla humalassa ja eksynyt.
Tuon iltiksen jutun tiedot on tosi puutteelliset. Poika opiskeli Lahdessa, oliko tullut siis tapaamaan ystäviä Helsinkiin? Mutta asuivatko ystävät tuolla alueella vai ei? Oliko hän kenties jäänyt väärällä pysäkillä pois ja eksynyt tuntemattomaan paikkaan?
Tuonne ei hevin vahingossa eksy. Lähinnä bussilla Herttoniemestä. Tai jonkun kyydissä.
Tai sitten tosiaan sitä kruunuvuoren siltaa, joka on tänä keväänä avattu ja on suosittu kävelyreitti nykyään. Alueella on aina ihmisiä paljon, koska tuo silta kiinnostaa ja on tavallaan vähän nähtävyyskin.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen paikka https://www.google.fi/maps/place/Saaristolaivastonkatu
Miten niin erikoinen. Uutta asuntoaluetta.
Google katunäkymässä ja kuvissa on jättömaan näköistä aluetta vieressä ja vanhoja rakennusten jämiä ym. Joku öljysäiliökin, jonka katolle pääsee.
Ei siellä mitään jättömaata ole. Sinne rakannetaan uuttaa kaupunginosaa, Kruunuvuorenrantaa. Googlen kuvat ovat vähintään 5 vuotta vanhoja.
Ne öljysäiliöt on jätetty alueelle muistomerkeiksi alueen historiasta. Se oli vuosikymmeniä öljysatama. Se Saaristolaislaivastonkadun varrella oleva säiliö on muutettu valotaideteos.
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset hiljentäneet tyypin joka on ollut vähän pihalla ja liian naiivi. Niinhän siinä yleensä käy. Pikkurahojen ja pikku omaisuuden takia. Vaasan puukotus kuulemma tapahtunut 100 euron velan vuoksi. SADAN EURON!!!!
...ja eikös siellä joku tullut puukotetuksi siksi että oli jonkun pers-idiootin mielestä väärän rotuinen?
Vierailija kirjoitti:
Oliko lukukausi jo loppunut. Ellei olisi saanut kesätöitä, miten aikoi turvata toimeentulonsa. Miten usein aikoi käydä vanhempiensa luona, milloin oli tarkoitus käydä seuraavaksi ja milloin oli käynyt viimeksi.
Miksi ihmeessä ei voinut opiskella jossain lähempänä perhettään. No, Suomihan on niin edullinen maa, opiskelukustannuksineen ja elinkustannuksineen, opiskelijaetuineen.
Huoh. Onks porukka todella noin tietämätöntä? Eihän ulkomaalaiselle opiskelijalle Suomi ole edullinen. Ei-EU maasta tuleva maksaa lukukausimaksun ja elämisensä itse. Saa ateriatuen, siinä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset hiljentäneet tyypin joka on ollut vähän pihalla ja liian naiivi. Niinhän siinä yleensä käy. Pikkurahojen ja pikku omaisuuden takia. Vaasan puukotus kuulemma tapahtunut 100 euron velan vuoksi. SADAN EURON!!!!
...ja eikös siellä joku tullut puukotetuksi siksi että oli jonkun pers-idiootin mielestä väärän rotuinen?
Persuista en tiedä. Mutta yli 10 vuotta sitten se Kokoomusnuorten toiminnanjohtaja tappoi naapurinrouvansa. Muistaakseni nainen oli ulkomaalaistaustainen, venäläinen tms. Murha tapahtui muualla Laajasalossa, mutta tappaja pahoinpiteli uhria ja vei autolla naisen juuri tuonne Kruunuvuorenrantaan, entiseen öljysatamaan ja hukutti uhrin siellä. Hirveä tapaus.
Missä vaan voi tosiaan tapahtua mitä vaan. Vuosia sitten pienellä kotikunnallani, mistä olen kotoisin, tapahtui murha keskellä päivää, rauhallinen pikkukylä. Parisuhdedraamaahan siinä ja isot otsikot oli aikoinaan iltapuluissa. Se oli todellakin murha, ei tappo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kulttuurisokki. Ehkä kiusaamista. Rahat vähissä. Millainen kämppis? Loukattiinko jotenkin? Tekikö päätöksen lähteä? Onko jossakin ns selviytymässä?
Kauanko opintoja oli takana, paljonko edessä?
On toi rasittavaa, jos on kuormituksia.
17-vuotiaana Suomeen, takuulla shokki. Kyseenalaista jakaa opiskelupaikkoja sillä perusteella ulkomailla pohjakoulutuksensa saaneille.
Intiassa valkoisia turisteja kohdellaan kuin aatelisia. Jos kyseessä on muslimi, opetellaan koko Koraani ulkoa. Monimiljoonaisessa maassa ei ole helppo päästä halutuille koulupaikoille. Ei varsinkaan yliopistoon. Paikkoja voi olla muutama sata ja hakijoita tuhansia.
Intialaisille ei Suomessa makseta työkokemuksen mukaisesti. Joku märkäkorva toimitusjohtajan pentu saa firmassa enemmän kesätyöntekijänä, kuin oikea työvoima. Aasialaiseen työkulttuuriin kuuluu ahkeruus.
Intialaiset on kuitenkin ihmisiä kuten mekin. He tuovat rahaa pöytään, kunhan heitä kohtelee hyvin.
On suuri häpeä, että Suomessa harva jotakin käsittää jostakin.
Hiljainen hyväksyntä ihmisen kiusaamiseen kertoo kaiken.
Ja tämä "ne vie meidän naiset ja työpaikat" on täyttä hevonsontaa.
Muualla maailmassa, sinä joka nyt luet tätä, pärjäisitkö samoilla spekseillä?
Epäilen.
Se on merenpohjassa. Jos äidilleen soitellut ja jo seuraavastakin soitosta sopinut ja 6-7 viikkoon kuulu mitään, niin mitään muuta mahdollisuutta ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset hiljentäneet tyypin joka on ollut vähän pihalla ja liian naiivi. Niinhän siinä yleensä käy. Pikkurahojen ja pikku omaisuuden takia. Vaasan puukotus kuulemma tapahtunut 100 euron velan vuoksi. SADAN EURON!!!!
...ja eikös siellä joku tullut puukotetuksi siksi että oli jonkun pers-idiootin mielestä väärän rotuinen?
Persuista en tiedä. Mutta yli 10 vuotta sitten se Kokoomusnuorten toiminnanjohtaja tappoi naapurinrouvansa. Muistaakseni nainen oli ulkomaalaistaustainen, venäläinen tms. Murha tapahtui muualla Laajasalossa, mutta tappaja pahoinpiteli uhria ja vei autolla naisen juuri tuonne Kruunuvuorenrantaan, entiseen öljysatamaan ja hukutti uhrin siellä. Hirveä tapaus.
Uhrin kasvoista annettiin julkisuuteen mustavalkoinen valokuva, kun ei tiedetty, kuka nainen on. Se jäi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset hiljentäneet tyypin joka on ollut vähän pihalla ja liian naiivi. Niinhän siinä yleensä käy. Pikkurahojen ja pikku omaisuuden takia. Vaasan puukotus kuulemma tapahtunut 100 euron velan vuoksi. SADAN EURON!!!!
...ja eikös siellä joku tullut puukotetuksi siksi että oli jonkun pers-idiootin mielestä väärän rotuinen?
Persuista en tiedä. Mutta yli 10 vuotta sitten se Kokoomusnuorten toiminnanjohtaja tappoi naapurinrouvansa. Muistaakseni nainen oli ulkomaalaistaustainen, venäläinen tms. Murha tapahtui muualla Laajasalossa, mutta tappaja pahoinpiteli uhria ja vei autolla naisen juuri tuonne Kruunuvuorenrantaan, entiseen öljysatamaan ja hukutti uhrin siellä. Hirveä tapaus.
https://seura.fi/asiat/tutkivat/laajasalon-murhan-taustat-mielipuolista…
Hyi hitto, täällä yksityiskohtainen kuvaus, miten juttu meni.
Romppainen oli ajatellut, että kävely koirien kanssa rauhoittaisi häntä. Sen sijaan hän oli alkanut raivota kiroillut koirille kovaäänisesti ja komentanut niitä tekemään tarpeensa.
Naapurirapussa asuva keski-ikäinen nainen oli herännyt yöllä Romppaisen raivoamiseen ja päättänyt puuttua koirien kohteluun. Nainen oli eläinrakas, ja hänellä itselläänkin oli koira. Naapurusto taas tiesi Romppaisen kohtelevan koiria huonosti. Hänen oli muun muassa nähty hakkaavan yhtä koirista remmillä.
Oikeudessa Romppainen kertoi, että nainen oli sanonut hänelle jotain ulko-ovella, seurannut häntä rappuun ja tarrannut takkiin. Silloin, Romppainen kuvaili, hän joutui ”valkoisen raivon” valtaan. Ensiksi hän tönäisi naista. Sen jälkeen hän kävi silmittömästi naisen kimppuun: potki, löi ja puri, kunnes nainen makasi hievahtamatta rappukäytävässä. Romppainen raahasi tajuttoman naisen porttikongiin ja vei koirat takaisin sisälle.
Kun Romppainen palasi porttikongiin, nainen oli yhä tajuton. Romppainen tarttui naista kainaloista ja kiskoi häntä 70 metriä läheiselle parkkipaikalle, avasi auton takaoven ja nosti naisen hopeisen farmariautonsa takakonttiin.
Kun Romppainen oli saanut nostettua tajuttoman naisen autonsa tavaratilaan, hän lähti ajamaan kohti vanhaa öljysatamaa. Paikka oli hiljainen ja syrjässä eikä lähettyvillä ollut asuinrakennuksia. Romppainen oli käynyt entisen kihlattunsa kanssa kävelyttämässä koiria rannassa, joten paikka oli hänelle tuttu.
Romppainen raahasi naisen rannalle ja jätti hänet sinne.
Hieman myöhemmin Romppainen kävi kotinsa kellarikomerossa hakemassa köyttä, jonka hän oli hankkinut kesällä tehdäkseen itsemurhan. Hän palasi rannalle ja kietoi köyden naisen kaulaan. Romppainen kiskaisi köydestä niin rajusti, että hänen olkapäähänsä sattui jälkeenpäin. Poliisikuulusteluissa Romppainen kertoi, että halusi antaa naiselle viimeisen armon lahjan. Kuristamisen jälkeen naisen rintakehä ei Romppaisen mukaan enää kohoillut.
Romppainen otti naisen avaimet ja palasi autolleen. Kännykän hän oli vienyt naiselta jo pahoinpitelyn yhteydessä. Hän ajeli autolla ympäri Laajasaloa ja päätyi Jollakseen, Porvariskuninkaan uimarannalle. Romppainen käveli laiturin päähän ja heitti naisen avaimet ja kännykän niin pitkälle kuin pystyi. Romppainen istuskeli autossaan ja yritti koota ajatuksiaan. Poliisikuulusteluissa hän väitti, että lapsi löytää naisen ruumiin rannalta. Siksi ruumis oli upotettava mereen.
Naisen kasvot sinersivät jo, kun Romppainen saapui kolmannen kerran syrjäiselle rannalle. Hän irrotti köyden elottoman naisen kaulasta ja heitti köyden mereen vanhan laiturin nokasta. Sitten Romppainen kiskoi naisen veteen. Naisen toppatakki kuitenkin kannatteli naista, ja Romppainen joutui riisumaan sen. Sen jälkeen hän alkoi painella naista pinnan alle. Myöhemmin ruumiinavauksessa kävi ilmi, että nainen oli ollut vielä elossa. Hän oli kuollut hengitettyään vettä. Hukkumalla.
Romppainen palasi kotiin varhain aamulla. Hän kävi heittämässä sangollisen vettä porttikongissa olevan verilammikon päälle ja laittoi likaiset vaatteensa pesuun. Sitten hän painoi päänsä tyynyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset hiljentäneet tyypin joka on ollut vähän pihalla ja liian naiivi. Niinhän siinä yleensä käy. Pikkurahojen ja pikku omaisuuden takia. Vaasan puukotus kuulemma tapahtunut 100 euron velan vuoksi. SADAN EURON!!!!
...ja eikös siellä joku tullut puukotetuksi siksi että oli jonkun pers-idiootin mielestä väärän rotuinen?
Persuista en tiedä. Mutta yli 10 vuotta sitten se Kokoomusnuorten toiminnanjohtaja tappoi naapurinrouvansa. Muistaakseni nainen oli ulkomaalaistaustainen, venäläinen tms. Murha tapahtui muualla Laajasalossa, mutta tappaja pahoinpiteli uhria ja vei autolla naisen juuri tuonne Kruunuvuorenrantaan, entiseen öljysatamaan ja hukutti uhrin siellä. Hirveä tapaus.
https://seura.fi/asiat/tutkivat/laajasalon-murhan-taustat-mielipuolista…
Hyi hitto, täällä yksityiskohtainen kuvaus, miten juttu meni.
Romppainen oli ajatellut, että kävely koirien kanssa rauhoittaisi häntä. Sen sijaan hän oli alkanut raivota kiroillut koirille kovaäänisesti ja komentanut niitä tekemään tarpeensa.
Naapurirapussa asuva keski-ikäinen nainen oli herännyt yöllä Romppaisen raivoamiseen ja päättänyt puuttua koirien kohteluun. Nainen oli eläinrakas, ja hänellä itselläänkin oli koira. Naapurusto taas tiesi Romppaisen kohtelevan koiria huonosti. Hänen oli muun muassa nähty hakkaavan yhtä koirista remmillä.
Oikeudessa Romppainen kertoi, että nainen oli sanonut hänelle jotain ulko-ovella, seurannut häntä rappuun ja tarrannut takkiin. Silloin, Romppainen kuvaili, hän joutui ”valkoisen raivon” valtaan. Ensiksi hän tönäisi naista. Sen jälkeen hän kävi silmittömästi naisen kimppuun: potki, löi ja puri, kunnes nainen makasi hievahtamatta rappukäytävässä. Romppainen raahasi tajuttoman naisen porttikongiin ja vei koirat takaisin sisälle.
Kun Romppainen palasi porttikongiin, nainen oli yhä tajuton. Romppainen tarttui naista kainaloista ja kiskoi häntä 70 metriä läheiselle parkkipaikalle, avasi auton takaoven ja nosti naisen hopeisen farmariautonsa takakonttiin.
Kun Romppainen oli saanut nostettua tajuttoman naisen autonsa tavaratilaan, hän lähti ajamaan kohti vanhaa öljysatamaa. Paikka oli hiljainen ja syrjässä eikä lähettyvillä ollut asuinrakennuksia. Romppainen oli käynyt entisen kihlattunsa kanssa kävelyttämässä koiria rannassa, joten paikka oli hänelle tuttu.
Romppainen raahasi naisen rannalle ja jätti hänet sinne.
Hieman myöhemmin Romppainen kävi kotinsa kellarikomerossa hakemassa köyttä, jonka hän oli hankkinut kesällä tehdäkseen itsemurhan. Hän palasi rannalle ja kietoi köyden naisen kaulaan. Romppainen kiskaisi köydestä niin rajusti, että hänen olkapäähänsä sattui jälkeenpäin. Poliisikuulusteluissa Romppainen kertoi, että halusi antaa naiselle viimeisen armon lahjan. Kuristamisen jälkeen naisen rintakehä ei Romppaisen mukaan enää kohoillut.
Romppainen otti naisen avaimet ja palasi autolleen. Kännykän hän oli vienyt naiselta jo pahoinpitelyn yhteydessä. Hän ajeli autolla ympäri Laajasaloa ja päätyi Jollakseen, Porvariskuninkaan uimarannalle. Romppainen käveli laiturin päähän ja heitti naisen avaimet ja kännykän niin pitkälle kuin pystyi. Romppainen istuskeli autossaan ja yritti koota ajatuksiaan. Poliisikuulusteluissa hän väitti, että lapsi löytää naisen ruumiin rannalta. Siksi ruumis oli upotettava mereen.
Naisen kasvot sinersivät jo, kun Romppainen saapui kolmannen kerran syrjäiselle rannalle. Hän irrotti köyden elottoman naisen kaulasta ja heitti köyden mereen vanhan laiturin nokasta. Sitten Romppainen kiskoi naisen veteen. Naisen toppatakki kuitenkin kannatteli naista, ja Romppainen joutui riisumaan sen. Sen jälkeen hän alkoi painella naista pinnan alle. Myöhemmin ruumiinavauksessa kävi ilmi, että nainen oli ollut vielä elossa. Hän oli kuollut hengitettyään vettä. Hukkumalla.
Romppainen palasi kotiin varhain aamulla. Hän kävi heittämässä sangollisen vettä porttikongissa olevan verilammikon päälle ja laittoi likaiset vaatteensa pesuun. Sitten hän painoi päänsä tyynyyn.
Tämäkin hullu pääsee tänä vuonna vapaaksi.
Moni opiskelija kärsii nykyään masennuksesta.
Miksi siihen tarvittaisiin (noin) 50 euroa. Nuoria miehiä voi kyllä raastaa sydänsurutkin kohtalokkain seurauksin. Tästä vain annetaan kuva, että tuli oppilaitoksesta asunnolle eikä tehnyt mitään muuta. Tietysti voisi olla kiusattu, mutta tarpeetonta jossitella.