Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvikset ei sula mahassani

Vierailija
21.06.2026 |

Ja rip*loin joka päivä monta kertaa sulamattomia kasviksia. Sama, vaikka kasvikset olisi valmistettu ja kypsennettykin. Voinko olla syömättä niitä? Ei maistu mitkään smoothiet ja sosekeitot.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsisin asiasta lääkärille. Joku imeytymishäiriö, jos kaikki tulee sulamattomana. Itsellä tulee maissinjyviä ja aamupuuron siemeniä joskus, siksi laitankin puuroon nykyään vain rouhittuja siemeniä niin sulavat paremmin.

Vierailija
2/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää viinanjuontia vähemmälle niin vatsakin toimii paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carnivore

Vierailija
4/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää viinanjuontia vähemmälle niin vatsakin toimii paremmin.

Ei vaikuta asiaan vaikka olen ollut puoli vuotta tipattomalla.

Vierailija
5/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulaa ne kun vatsa ensin tottuu. Jos ei ole syönyt kasviksia aiemmin on sen verran outoa tavaraa vtsalle.

Vierailija
6/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko syödä kasviksia. Ilmeisesti et edes saa niistä mitään ravinteita irti niin täyttä tuhlausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulaa ne kun vatsa ensin tottuu. Jos ei ole syönyt kasviksia aiemmin on sen verran outoa tavaraa vtsalle.

Olen syönyt koko ikäni.

Vierailija
8/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sentään pulla ja jäätelö sulaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sentään pulla ja jäätelö sulaa hyvin.

Jäätelö sulaa suussa.

Vierailija
10/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä syö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile olla syömättä kasviksia ja katso auttaako. Sitten voit yksi kerrallaan lisätä kasviksia ja testata, mitä sulatat.

Vierailija
12/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä pystyt tunnistamaan kasvikset ulos tullessa, et ole pureskellut niitä tarpeeksi. Aloita nyt ensin ainakin siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tule paskaa hädin tuskin kerran viikossa. Kun lisäsin vihreää. 

Vierailija
14/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksiin täytyy totutella. Itse syön paljon kasviksia, eikä minulla ole mitään vatsa ongelmia. Ulostan kyllä paljon - 3 kertaakin päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsisin asiasta lääkärille. Joku imeytymishäiriö, jos kaikki tulee sulamattomana. Itsellä tulee maissinjyviä ja aamupuuron siemeniä joskus, siksi laitankin puuroon nykyään vain rouhittuja siemeniä niin sulavat paremmin.

Tottakai diemenet ja maissinjyvät tulee lähes sulamatta elimistön läpi. 

Vierailija
16/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta puuttuu bakteerit. Syö joko multaa tai käy paskansiirrossa.

Vierailija
17/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskele ap ne kasvikset huolella. Vika on syömistekniikassasi.

Vierailija
18/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä kasviksia. Ilmeisesti et edes saa niistä mitään ravinteita irti niin täyttä tuhlausta.

Joo, vedä sinäkin vain raakaa lihaa ja kilo voita päivässä. Päästään nopeammin sinusta eroon, venäjän idari.

Vierailija
19/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näy pureskelevan niitä. Sä nielet kokonaisena. Puuttuuko hampaat?

Vierailija
20/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan kiva jos tollainen 8 cm halkaisijaltaan oleva peruna tulee sellaisenaan ulos. Luulis ainakin tuntuvan siinä miehen g-pisteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme