Kasvikset ei sula mahassani
Ja rip*loin joka päivä monta kertaa sulamattomia kasviksia. Sama, vaikka kasvikset olisi valmistettu ja kypsennettykin. Voinko olla syömättä niitä? Ei maistu mitkään smoothiet ja sosekeitot.
Kommentit (47)
Kannattaa jättää viinanjuontia vähemmälle niin vatsakin toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää viinanjuontia vähemmälle niin vatsakin toimii paremmin.
Ei vaikuta asiaan vaikka olen ollut puoli vuotta tipattomalla.
Sulaa ne kun vatsa ensin tottuu. Jos ei ole syönyt kasviksia aiemmin on sen verran outoa tavaraa vtsalle.
Ei ole pakko syödä kasviksia. Ilmeisesti et edes saa niistä mitään ravinteita irti niin täyttä tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Sulaa ne kun vatsa ensin tottuu. Jos ei ole syönyt kasviksia aiemmin on sen verran outoa tavaraa vtsalle.
Olen syönyt koko ikäni.
Toivottavasti sentään pulla ja jäätelö sulaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sentään pulla ja jäätelö sulaa hyvin.
Jäätelö sulaa suussa.
Kokeile olla syömättä kasviksia ja katso auttaako. Sitten voit yksi kerrallaan lisätä kasviksia ja testata, mitä sulatat.
Jos sä pystyt tunnistamaan kasvikset ulos tullessa, et ole pureskellut niitä tarpeeksi. Aloita nyt ensin ainakin siitä.
Minulla ei tule paskaa hädin tuskin kerran viikossa. Kun lisäsin vihreää.
Kasviksiin täytyy totutella. Itse syön paljon kasviksia, eikä minulla ole mitään vatsa ongelmia. Ulostan kyllä paljon - 3 kertaakin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsisin asiasta lääkärille. Joku imeytymishäiriö, jos kaikki tulee sulamattomana. Itsellä tulee maissinjyviä ja aamupuuron siemeniä joskus, siksi laitankin puuroon nykyään vain rouhittuja siemeniä niin sulavat paremmin.
Tottakai diemenet ja maissinjyvät tulee lähes sulamatta elimistön läpi.
Sulta puuttuu bakteerit. Syö joko multaa tai käy paskansiirrossa.
Pureskele ap ne kasvikset huolella. Vika on syömistekniikassasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä kasviksia. Ilmeisesti et edes saa niistä mitään ravinteita irti niin täyttä tuhlausta.
Joo, vedä sinäkin vain raakaa lihaa ja kilo voita päivässä. Päästään nopeammin sinusta eroon, venäjän idari.
Et näy pureskelevan niitä. Sä nielet kokonaisena. Puuttuuko hampaat?
Varmaan ihan kiva jos tollainen 8 cm halkaisijaltaan oleva peruna tulee sellaisenaan ulos. Luulis ainakin tuntuvan siinä miehen g-pisteessä.
Mainitsisin asiasta lääkärille. Joku imeytymishäiriö, jos kaikki tulee sulamattomana. Itsellä tulee maissinjyviä ja aamupuuron siemeniä joskus, siksi laitankin puuroon nykyään vain rouhittuja siemeniä niin sulavat paremmin.