Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvikset ei sula mahassani

Vierailija
21.06.2026 |

Ja rip*loin joka päivä monta kertaa sulamattomia kasviksia. Sama, vaikka kasvikset olisi valmistettu ja kypsennettykin. Voinko olla syömättä niitä? Ei maistu mitkään smoothiet ja sosekeitot.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lääkäriltä kysellä, kun vauvapalsta tietää!

Vierailija
22/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata lääkäriltä kysellä, kun vauvapalsta tietää!

Miten saatana kyselet, kun ei edes juttusille pääse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteeristo vinksallaan.

Vierailija
24/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
25/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla syömättä mitä haluaa. Hengissä pysyy vaikka millä, terveellisyys on eri asia. 

Vierailija
26/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulaa ne kun vatsa ensin tottuu. Jos ei ole syönyt kasviksia aiemmin on sen verran outoa tavaraa vtsalle.

Olen syönyt koko ikäni.

Sanoit ripuloivasi monta kertaa päivässä kasvisten takia ja syöneesi niitä koko ikäsi. Etkö tosiaan ole käynyt jatkuvan ripulin takia lääkärissä koskaan ja eikö tuollainen ripulointi ole jo johtanut elimistön kuivumiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla syömättä kasviksia, ne ei ole ihmiselle välttämättömiä ollenkaan. Osassa kasveja on myrkkyjäkin, joilla ne yrittää puolustautua syömistä vastaan ja jotkut ihmiset oireilee näistä ihan kunnolla. Kasveissa on lisäksi antiravinteita, jotka haittaavat ravintoaineiden imeytymistä.

 

Itse olen ollut syömättä kasviksia nyt melkein neljän kuukauden ajan. Olen saanut verensokerin ja verenpaineen alas, maksa-arvot normaalin rajoihin, munuaisten suodatusnopeuskin on parantunut ja painoa on pudonnut 22 kg. Syön lihaa, kalaa ja kananmunia, välillä myös hieman maitotuotteita.

 

Olin pahasti koukussa leipään ja muihin nopeisiin hiilareihin. Mitään mässyä ja makeaa ei tee enää mieli. Enkä ole kasviksiakaan kaivannut. Ehkä palaan joskus kasvisten pariin, kunhan olen saanut terveyden paremmalle tolalle, mutta saatan jatkaa näinkin.

 

Jos suoliston kanssa on ongelmia, niin kaikkein suolistoystävällisin ruokavalio, millä voi suolen pintaa alkuun parannella, on naudanliha (tai muun märehtivänneläimen liha) ja suola, eikä mitään muuta. Kun vatsa rauhottuu, siitä voi hiljalleen alkaa kokeilemaan, mitkä ruoka-aineet sopivat.

Vierailija
28/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carnivore

Ei toimi, paskoin aamulla eilen syömäni oravan lähes kokonaan sulamattomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasviksiin täytyy totutella. Itse syön paljon kasviksia, eikä minulla ole mitään vatsa ongelmia. Ulostan kyllä paljon - 3 kertaakin päivässä. 

Mikään pakko ei ole. Monet voivat paljon paremmin, kun eivät syö mitään kasvisperäistä.

 

Tämä pitää tietenkin sisällään myös kaiken maailman perunat, riisit ja viljatuotteet. Kaikki kasvisperäiset pois, niin vatsa kiittää.

Vierailija
30/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tämä tottakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulaa ne kun vatsa ensin tottuu. Jos ei ole syönyt kasviksia aiemmin on sen verran outoa tavaraa vtsalle.

Olen syönyt koko ikäni.

Sanoit ripuloivasi monta kertaa päivässä kasvisten takia ja syöneesi niitä koko ikäsi. Etkö tosiaan ole käynyt jatkuvan ripulin takia lääkärissä koskaan ja eikö tuollainen ripulointi ole jo johtanut elimistön kuivumiseen?

Sivusta kommentoin, että mulla oli monen monta kuukautta ripulia (paksusuolen tulehdus), ihan nestettä lorisi lopulta ja verta, ja varmasti kuivuin. Tarkkailtiin vain. 

Vierailija
32/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi pitää paikkansa. Ei lääkäreitä tai hoitajia kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ruoansulatusentsyymejä. Saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista. Kannattaa kyllä jutella myös lääkärin kanssa.

Vierailija
34/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on suolisto ihan sekaisin. Tuo vaatii jo lääkärin tutkimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses!

Vierailija
36/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤬

Vierailija
37/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin carnivore ja sitten kasvis kerrallaan takaisin. 

Vierailija
38/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävlläni taas kasvisten syönnin estää niiden juuttuminen kurkkuun???? Läski, voi, grillimakkarat ja muu epätetreellinen ruoka kyllä menee kurkusta alas!!!! Asennevammaisuuttako?

Vierailija
39/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin carnivore ja sitten kasvis kerrallaan takaisin. 

Komppaan

Vierailija
40/47 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile carnivorea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi