Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (213)
Smoothie, jossa on raakaa naudanmaksaa, omenaa ja banaania 😋
vesimelonia, taidan käydä syömässä iltapalaksi.
Kirsikkalimua, sitruunakakkua sekä vaahterasiirappia.
Kylmiä karjalanpiirakoita ja päälle mätitahnaa, onko joku muu kokeillut toimii todella hyvin?
Kusipelti valmiina pakastimeen jotta että vois tehdä kiusaa naapurille
Lidlistä tuli ostettua Milbonan ja Pohjolan Meijerin jogurtteja.
Wigrenin metvurstia, mustaleimaedamia, voita, Korpalan laivurin lenkkiä, Kittilän sämpylöitä, maitoa, itsetehtyä erittäin tulista jauhelikastiketta, keitettyjä kananmunia
Rasia mansikoita, juustolajitelma. Illalla aion herkutella.
Hummista kolme rasiaa. Ostin enemmän kerralla, kun sitä ei meinaa löytyä oikein mistään kaupasta.
Vesi kannussa oli kyllä rankka vastaus - arvostan. Omani on : itsetehtyä perunamuusia ja vielä ainakin kahteen annokseen - sen ohessa menee mitä vaan ..
Joku mansikkakermakakku ja suklaakeksit . Fasupaloja . Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu. Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.
Juustoja kauppahallista. Nami. Ja pieni purkki taatelihilloa.
Spagetti avokado limettä. Itsetehty. Ja päärynäpiirakka.
Vierailija kirjoitti:
12 pulloa olutta.
olisipa olutta 🍻
Kylmäsavulohta ja saaristolaisleipää. Nam!😋
Eilisen avokadopastan jämät 😋