Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (213)
Avaamaton rasia Halvan suklaahalvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vettä kannussa
Löytyihän täältä yksi todellinen herkkusuu.
Vierailija kirjoitti:
Silliä.
Ehkä itse haisen silakalta.
Kalan haju helpottaa suunistamista pimeällä.
Vierailija kirjoitti:
Viisi minuuttia sitten oli vielä suklaata. Nyt kurkku ehkä parhain.
Kai se riiippuu sukupuolestakin?
Pari limpparia, muuten on pelkkää tavallista murkinaa.
Jääkaappi on aika tyhjä, kun huomenna on kauppapäivä, jolloin ostan taas viikon ruoat.
Nyt sieltä löytyy sipulia, valkosipulia, inkivääriä, porkkanoita, tomaattia, kurkkua, viinirypäleitä, mustikoita, oivariinia, kermajuustoa, parmesaania, emmentalia, fetaa, grillimakkaraa, maitoa, kermaa, ruokakermaa, anjovista, majoneesia, puolukkahilloa, mansikkahilloa, kinuskikastiketta, kalanmaksaöljyä, ndujaa, wasabia, teryakikastiketta, flora culinessea, kermaviiliä, ykkösviiliä ja pullo Bitterolia.
Anjovikset ja kerma ovat menossa päivän ruokaan eli janssonin kiusaukseen, ja huomenna on varhaisperunoiden ja grillimakkaran vuoro.
Pari roiskeläppää ja runsaasti olutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi minuuttia sitten oli vielä suklaata. Nyt kurkku ehkä parhain.
Kai se riiippuu sukupuolestakin?
Jokaisella sukupuolella on Anu Saukko. Eli ei riipu sukupuolesta.
Emmental-aurajuustoleipä, jossa turkkilaista jogurttia ja voita, saisiko ohjetta, kiitos?
Suomalaiset mansikat, pannukakku
Hummusta jääkaapissa. Pöydällä patonkia.
Pullo cavaa ja tuoreita marjoja.
Meijerivoi , namia
Vissiin siksi kun sen syönti on synniksi julistettu... kissirasava tervelliseksi.
;)
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten ostettujen tankoparsojen tyviosat. Nuput söin jo kauan sitten.
Älä kohnopää tukehdu tuohon paskaasi.
En tiedä muuta herkkua, kuin yhden serkun, joka on sängyssä, ei jääkaapissa.