Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (157)
fetasalaattia ja grillimakkaraa.taidan pistää makkarat palasina salaattiin ja hellalla on uusia perunoita, niitä vielä mukaan.
Pizzaa. Itse tein. Napolilaista tyyliä. Tuplakylmäkohotuksella.
Just poimittuja raparperin varsia, toki ne pitää jatkojalostaa syötäväksi.
Iranilaisia taateleita, brittiläistä cheddaria, itse tehtyä L. reuteri -"jogurttia", Juustoportin luomukirnuvoita.
Ainakin Kkermakakkua, kahdenlaista silliä ja uusia perunoita jäänyt eilisestä kesäpäivänseisausjuhlasta :p
Vierailija kirjoitti:
Iranilaisia taateleita, brittiläistä cheddaria, itse tehtyä L. reuteri -"jogurttia", Juustoportin luomukirnuvoita.
. . . ja Atrian lenkkimakkarrrraaaaaa!
Vierailija kirjoitti:
Kofeiiniton Pepsimax.
Hyi !
Mullakin oli noita juustoviipaleita muttei ne mitään herkkua oo. Viimeiset juhannusjuustokeiton rippeet söin äsken.
Herkkuja ,, enpä tiedä, mutta monenlaista on. Maustekastikkeita,hampurilaiskastike, valkosipulia, sipulisilliä, porkkanaa, kesäkurpitsa, kaalia, Oivariinia, keittokinkkua, juustoa,mantelijauhetta, laktoositonta maitojauhetta, kermaa, itsetehtyä mansikkahilloa, ananasmurskaa puoli purkillista. Kissoille vuohenmaitoa, jauhelihaa, kanaa ja possunsydäntä
Mansikka-vanilja Pullavaa, jogurtteja, 4 Heinekenia ( 5%) .
Pestokastiketta, halloumia ja kuohuviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Mantelivoi.
Toisena rasiallinen tekemääni porkkana-munakoiso-kevätsipuli-kvinoapaistosta, jota syön kohta sardiinin kanssa ruoaksi.
Kaikkee paskaa ne ihmiset syö.
Tuo on erinomaista ruokaa. Kvinoa on todella terveellinen, proteiinipitoinen ja sardiini myös hyvä, lisänä kasviksia. Täydellistä !
Eilen leivottua korvapuustia, pidän itse jääkaappikylmästä enemmän kuin tuoreesta pullasta. Herkkuna pidän myös tänään leivottua emmental-aurajuusto -leipää, jossa käytän aina turkkilaista jugurttia ja voita.
Lähtöpainostahan meillä ei ole tietoa.
Siksiköhän työkaverini on niin lihava ja syö kolme lounasta työvuorossa - ollaan näes keittiössä töissä ja syödä saa kuormasta.