Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (153)
Tällä hetkellä appelsiini, omena, sipulia ja ketsuppia. Pitää kai vääntäytyä keräämään tölkkejä ja Prisman kautta kotiin.
Lankkupihvit, paistan huomenna.
Juhannukselta jäänyttä siideriä.
Kirsikoita, satsumoita ja nektariineja.
Jääkaappi on aika tyhjä juhannuksen jäljiltä, mutta jotain hyvää sentään löytyy vielä: savujuustoa ja mansikka-raparperikiisseliä.
Punaleima-emmentalia, olutta, Rieslingiä ja päärynä.
Pihvejä ja punaviiniä huomiselle, loma alkoi
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä appelsiini, omena, sipulia ja ketsuppia. Pitää kai vääntäytyä keräämään tölkkejä ja Prisman kautta kotiin.
No niin. Tuli käytyä keräämässä tölkit, ja nyt on rahkaa.
Ei ole varsinaisia herkkuja tällä hetkellä, appelsiinit ja aprikoosit taitavat olla parasta mitä tällä hetkellä on.
Omasta maasta poimittuja tuoreita mansikoita.
lettuja, jäätelöä. mansikoitA siideriä
ei saa mainostaa eikä mainittu jääkaapin pakastelokeroa, mutta K-marketissa oli just 10 e:lla kolme Ainoa -tarjous. Älkää menkö.
Tein itse kaksi purkillista raparperihilloa, nyt muhivat jääkaapissa jonkin aikaa.