Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Mantelivoi.
Toisena rasiallinen tekemääni porkkana-munakoiso-kevätsipuli-kvinoapaistosta, jota syön kohta sardiinin kanssa ruoaksi.
Kaikkee paskaa ne ihmiset syö.
Tuo on erinomaista ruokaa. Kvinoa on todella terveellinen, proteiinipitoinen ja sardiini myös hyvä, lisänä kasviksia. Täydellistä !
Mutku siinä ei ole lihaa....
Kuningatar-rahkaa. Hyvettiä ompi.
Iso kattilallinen linssikeittoa. Raejuustoa.
Tänään osteut mansikat ja kuoharipullo.
Carnitaksen jämät, olisko siinä annos tai pari.
Ei ole "herkkuja", muta hyvää ruokaa kyllä on. Miksi yleisesti aikuiset ihmiset käyttävät nykyisin joka paikassa sanaa "herkku", kun kyse on usein sokeri-rasva-suola-roskasta?
Castellon sinihomejuustopuolikas.557
Kylmäkohotuksessa oleva hapanjuurileipä. Paistan sen aamulla.
Minulle herkkuja ovat esim turkkilainen jogurtti, kermaviili, marjat, hedelmät, pähkinät, rusinat etc yhdessä ja erikseen. Nam.
Hyvää valkoviiniä pullollinen. Jäi juhannuksesta.
Tuoreita kirsikoita. Tänään kävin kaupassa, joten jääkaapissakin on kaikenlaista, mutta nuo kirsikat on mun herkku.
Keltainen paprika ja satsumia, tummaa kauraleipää mikä on kuin karkkia, mehukeittoa.