Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (157)
2 einespizzaa. Ei ne ole herkkua, mutta eipä ole juuri muutakaan. Tänään täytyy käydä kaupassa.
Savulohta, mansikkakakkua,hyvää kuivaa kuoharia.
Savulohta täälläkin, kahta erilaista homejuustoa ja kahta kovaa juustoa, kimchiä, useita erilaisia chilikastikkeita. Puoli kiloa päärynöitä, isoja omenoita. Puolikas eilistä pizzaa miehelle lounaaksi (itse tehtyä), itselle teen meksikolaisen tonnikalasalaatin.
Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa.
Vajaa oivariini, vajaa piimäpurkki, litra maitoa, salaattikastiketta ja kurkkua. Olen mökillä, kauppa kaukana, mutta ruokatäydennystä tulee illalla.
Kokkikartanon appelsiinivalkosuklaariisipuuro. Oli K-kaupassa täsmätarjouksena viime viikolla enkä ole vielä sitä syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Savulohta täälläkin, kahta erilaista homejuustoa ja kahta kovaa juustoa, kimchiä, useita erilaisia chilikastikkeita. Puoli kiloa päärynöitä, isoja omenoita. Puolikas eilistä pizzaa miehelle lounaaksi (itse tehtyä), itselle teen meksikolaisen tonnikalasalaatin.
Päärynät ja omenat jääkaapissa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa.
Hienoa, että vielä jollakulla on varaa ostaa mansikoita. 👍
Minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Valo, olen ollut työtön rapiat 15 vuotta ja töitä ei ole löytynyt. Yhteiskunta haluaa varmaan tappaa nälkään.
No aika tehotonta tuo nälkään tappaminen on ollut, jos viidessätoista vuodessa ei ole tullut valmista.
Salaneuvos vahva -viipalejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa.
Hienoa, että vielä jollakulla on varaa ostaa mansikoita. 👍
Minulla ei ole.
Sama, ei ole varaa ostaa kotimaisia mansikoita, onneksi pitkin kevättä sai espanjalaisia 5 €/kg, ei niin makeita kuin kotimaiset, mutta hinta/laatusuhde oli todella hyvä.
Pepsi max, maustamaton jogurtti ja pakastemansikoita sulaamassa.
Shampanjapullo ja mansikkahilloa. Vois paistaa lettuja, kun on ainekset kaapissa, ja paistaa ne voissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa.
Hienoa, että vielä jollakulla on varaa ostaa mansikoita. 👍
Minulla ei ole.
Pakastimessa on viimevuotisia vielä. Pitää käyttää pois ennen kuin uutta satoa laitan.
Kylmät mehut kuten ananas ja kirsikka. Mansikkapirtelö, Fanta ja Cocis.
Itse tehtyä jääkahvia vaniljalla😋
Vadelmarahkaa, itse tehtyä. Niin hyvää.