Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?

Vierailija
21.06.2026 |

Minulla Kippari-sulatejuustoviipale. 

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmarahkaa, itse tehtyä. Niin hyvää. 

Vierailija
62/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 einespizzaa. Ei ne ole herkkua, mutta eipä ole juuri muutakaan. Tänään täytyy käydä kaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savulohta, mansikkakakkua,hyvää kuivaa kuoharia.

Vierailija
64/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savulohta täälläkin, kahta erilaista homejuustoa ja kahta kovaa juustoa, kimchiä, useita erilaisia chilikastikkeita. Puoli kiloa päärynöitä, isoja omenoita. Puolikas eilistä pizzaa miehelle lounaaksi (itse tehtyä), itselle teen meksikolaisen tonnikalasalaatin.

Vierailija
65/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa. 

Vierailija
66/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa oivariini, vajaa piimäpurkki, litra maitoa, salaattikastiketta ja kurkkua. Olen mökillä, kauppa kaukana, mutta ruokatäydennystä tulee illalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon appelsiinivalkosuklaariisipuuro. Oli K-kaupassa täsmätarjouksena viime viikolla enkä ole vielä sitä syönyt. 

Vierailija
68/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savulohta täälläkin, kahta erilaista homejuustoa ja kahta kovaa juustoa, kimchiä, useita erilaisia chilikastikkeita. Puoli kiloa päärynöitä, isoja omenoita. Puolikas eilistä pizzaa miehelle lounaaksi (itse tehtyä), itselle teen meksikolaisen tonnikalasalaatin.

Päärynät ja omenat jääkaapissa? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa. 

Hienoa, että vielä jollakulla on varaa ostaa mansikoita. 👍

Minulla ei ole. 

Vierailija
70/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valo, olen ollut työtön rapiat 15 vuotta ja töitä ei ole löytynyt. Yhteiskunta haluaa varmaan tappaa nälkään.

No aika tehotonta tuo nälkään tappaminen on ollut, jos viidessätoista vuodessa ei ole tullut valmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paimenpoika -juustoa

Vierailija
72/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaneuvos vahva -viipalejuustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa. 

Hienoa, että vielä jollakulla on varaa ostaa mansikoita. 👍

Minulla ei ole. 

Sama, ei ole varaa ostaa kotimaisia mansikoita, onneksi pitkin kevättä sai espanjalaisia  5 €/kg, ei niin makeita kuin kotimaiset, mutta hinta/laatusuhde oli todella hyvä.

Vierailija
74/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polarjuusto ja Hard Seltzer. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi max, maustamaton jogurtti ja pakastemansikoita sulaamassa.

Vierailija
76/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka-raparperikiisseliä

Vierailija
77/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampanjapullo ja mansikkahilloa. Vois paistaa lettuja, kun on ainekset kaapissa, ja paistaa ne voissa

Vierailija
78/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitorahkaa, kuohukermaa ja ananasta. Ajattelin tehdä ananasrahkaa, mutta taidan sittenkin ostaa tänään mansikoita ja tehdä mansikkarahkaa. 

Hienoa, että vielä jollakulla on varaa ostaa mansikoita. 👍

Minulla ei ole. 

Pakastimessa on viimevuotisia vielä. Pitää käyttää pois ennen kuin uutta satoa laitan.

Vierailija
79/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät mehut kuten ananas ja kirsikka. Mansikkapirtelö, Fanta ja Cocis.

Vierailija
80/157 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä jääkahvia vaniljalla😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi