IS: Jarilla, pian 40, on poikuus tallella
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991696.html
"Ikuisesti ilman?
Työkaverit tuskin arvaisivat liki nelikymppisen Jarin salaisuutta: hän ei ole koskaan harrastanut seksiä. Syyt, joiden seurauksena tähän tilanteeseen on päädytty, voivat yllättää. Lukuisia yli 30-vuotiaita neitsyitä auttanut seksuaaliterapeutti kertoo, mitä Jarin ja hänen kohtalotovereidensa kannattaa tehdä, jos haluaa toteuttaa unelman seksistä toisen ihmisen kanssa."
"Kyllä tänne kehtaisi naisen tuoda.
Pääkaupunkiseudulla sijaitseva yksiö on siistissä kunnossa. Lattia on imuroitu, tavarat paikoillaan hyllyssä ja sänky pedattu.
Eikä asukaskaan näytä hassummalta. Päällepäin ei arvaisi, mikä on Jarin ongelma. 40 vuoden ikä on jo lähellä, mutta seksikokemusten määrä on pyöreä 0."
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.
Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.
Eikä nainen ymmärrä tuota vaikka sen suoraan päin naamaa sanoo. Ajattelee varmaan tietävänsä paremmin.
yleensä pikku tyttöjen isukit kertoo tän asian kun tytöt on vielä pieniä. Nykyään kun on paljon yh niin tytöillä ei ole isää ja tulee daddy issue. silloin mennään sen mukaan mikä itseään miellyttää.
Sinäkin menet sen mukaan mikä sinua miellyttää, urpo. Tai menisit jos uskaltaisit. Naiset on siis rohkeampia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä, että sellaisesta tehdään nykyään joku kummastuksen aihe, jos ei joku harrasta tai ole koskaan harrastanut seksiä. Vaikka munkkeja ja nunnia ynnä muita vapaaehtoisesti seksittömään elämään päätyneitä on aina ollut. Mutta se kertonee tästä ajasta paljon, että vain panomies on olevinaan tosimies.
Itse seuraan erästä amerikkalaista katolista pappia, joka on varsin komea. Elää kumminkin selibaatissa, eikä hän koe sitä kummalliseksi, vaan omaksi valinnaksi. Hän haluaa keskittyä elämässään Jumalaan ja muihin asioihin kuin parisuhteeseen ja seksiin.
Nyt heitä on vain enemmän kuin koskaan. kansallinen hätätila.
Ei ole mikään hätä. Vedä kännyyn, se on normaalia ja suositeltavaa. Mutta yksin kotonas, ei julkisella paikalla. Niin mäkin teen ajoittain. En halua miestä. Ne on niin koettu ja nähty. Saa olla varsinainen ihmeotus että huolin enää. Ja mun päätös perustuu kokemukseen, ei mihinkään mitä isot pojat tai internet on kertoneet tai mitä on pornorainasta nähty.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.Juuri näin. Mitä olen huomannut, harvoin jos koskaan yleisesti tiedetty täysi muIkku on ilman naista. Pituus, status ja ulkonäkökään ei paljoa merkkaa isommassa otannassa jos pokkaa löytyy käydä jutulle missä ja milloin tahansa. Tiedän huumeita ja viinaa vetäviä, tappelualttiita ja persaukisia metriheikkejä, joilla joku nainen on ollut aina kainalossa teini-iästä lähtien. Toki vieraissa käynti sujuu näiltä myös siinä sivussa.
Mutta jos kaveri on vähääkään epävarma tai kiltin oloinen, niin useampi nainen menettää kiinnostuksensa heti.
Biologia kulkee hiukan eri polkuja kuin netin anonyymit kuvaukset omista preferensseistä.
Sinä podet pahaa vahvistusharhaa. Ne naiset ei ole "mulkkujen kanssa" vaan sinä näet niistä tyypeistä eri puolen kuin ne naiset. Ne on herkkiä poikia naisen kanssa ja leikkii kovaa sulle.
Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteisii ja varsinkin mies on varsinainen sipuli, joka on rasittavuuteen asti teeskentelijä. Mikä siinä on, ettet pysty olemaan avoin ja rehellinen oma itsesi? Se vetoaa aina. Se vetoaa, kun sanot että tää on sulle uutta ja sua vähän pelottaa. Rehellisyys toimii aina.
Te miehet leikitte typeriä leikejä ja voitatte niistä typeriä palkintoja kuten elinikäisen yksinäisyyden.
'Me naiset' ei vain oikein toteudu käytännössä, kaikki eivät lähde sen suositun alfan kyytiin, mutta kylläkin yllättävän monet. Myös varatut naiset.
On nähty riittävän monta kertaa vuosien varrella. Peli on raakaa eikä todellakaan suosi miespopulaation heikointa neljännestä.
Miksi sen pitäisi suosia? Miksi valitsisin ruman ja heikon turhakkeen, kun voin saada komean ja vahvan huippuyksilön?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.
Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.
Eikä nainen ymmärrä tuota vaikka sen suoraan päin naamaa sanoo. Ajattelee varmaan tietävänsä paremmin.
yleensä pikku tyttöjen isukit kertoo tän asian kun tytöt on vielä pieniä. Nykyään kun on paljon yh niin tytöillä ei ole isää ja tulee daddy issue. silloin mennään sen mukaan mikä itseään miellyttää.
Sinäkin menet sen mukaan mikä sinua miellyttää, urpo. Tai menisit jos uskaltaisit. Naiset on siis rohkeampia kuin sinä.
Toi onkin tosi outo ajatus, että NAISEN pitäisi huolia vaikka SÄÄLISTÄ joku reppana resupekka, josta ei yhtään tykkää, mutta MIES on jotenkin mystisesti oikeutettu missiin, joka KIIHOTTAA häntä. Eikö nää miesapinat tajua sitä valtavaa kognitiivista dissonanssia, jonka vallassa ovat?
En minä ota koskaan miestä joka ei mua kiihota ja kiinnosta.
Kaikki mieheni on olleet erilaisia, eri näköisiä ja kokoisia ja tehneet eri asioita. Yksikään ei ole ollut miesten hellimien koomisten stereotyyppien ja ihanteiden mukainen. Ainut yhdistävä tekijä on ollut se, että he on olleet älykkäitä ja herkkiä, huumorintajuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai 40? Vielähän sitä hyvin kerkeää monet kerrat!
Kerkeää? Ehkä. Kiinnostaa? Ei. Miksi ei kiinnosta? Koska on oppinut liikaa naisista.
-mies
Sä et ole niistä pornoleffoistasi oppinut: MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.Juuri näin. Mitä olen huomannut, harvoin jos koskaan yleisesti tiedetty täysi muIkku on ilman naista. Pituus, status ja ulkonäkökään ei paljoa merkkaa isommassa otannassa jos pokkaa löytyy käydä jutulle missä ja milloin tahansa. Tiedän huumeita ja viinaa vetäviä, tappelualttiita ja persaukisia metriheikkejä, joilla joku nainen on ollut aina kainalossa teini-iästä lähtien. Toki vieraissa käynti sujuu näiltä myös siinä sivussa.
Mutta jos kaveri on vähääkään epävarma tai kiltin oloinen, niin useampi nainen menettää kiinnostuksensa heti.
Biologia kulkee hiukan eri polkuja kuin netin anonyymit kuvaukset omista preferensseistä.
Sinä podet pahaa vahvistusharhaa. Ne naiset ei ole "mulkkujen kanssa" vaan sinä näet niistä tyypeistä eri puolen kuin ne naiset. Ne on herkkiä poikia naisen kanssa ja leikkii kovaa sulle.
Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteisii ja varsinkin mies on varsinainen sipuli, joka on rasittavuuteen asti teeskentelijä. Mikä siinä on, ettet pysty olemaan avoin ja rehellinen oma itsesi? Se vetoaa aina. Se vetoaa, kun sanot että tää on sulle uutta ja sua vähän pelottaa. Rehellisyys toimii aina.
Te miehet leikitte typeriä leikejä ja voitatte niistä typeriä palkintoja kuten elinikäisen yksinäisyyden.
'Me naiset' ei vain oikein toteudu käytännössä, kaikki eivät lähde sen suositun alfan kyytiin, mutta kylläkin yllättävän monet. Myös varatut naiset.
On nähty riittävän monta kertaa vuosien varrella. Peli on raakaa eikä todellakaan suosi miespopulaation heikointa neljännestä.
Miksi sen pitäisi suosia? Miksi valitsisin ruman ja heikon turhakkeen, kun voin saada komean ja vahvan huippuyksilön?
Ohis
Tulkinta on omasi, kerroin vain miten asia menee käytännössä. Ottamatta mitää moraalista 'pitäisi' kulmaa asiaan. Luonto on raakaa ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.Juuri näin. Mitä olen huomannut, harvoin jos koskaan yleisesti tiedetty täysi muIkku on ilman naista. Pituus, status ja ulkonäkökään ei paljoa merkkaa isommassa otannassa jos pokkaa löytyy käydä jutulle missä ja milloin tahansa. Tiedän huumeita ja viinaa vetäviä, tappelualttiita ja persaukisia metriheikkejä, joilla joku nainen on ollut aina kainalossa teini-iästä lähtien. Toki vieraissa käynti sujuu näiltä myös siinä sivussa.
Mutta jos kaveri on vähääkään epävarma tai kiltin oloinen, niin useampi nainen menettää kiinnostuksensa heti.
Biologia kulkee hiukan eri polkuja kuin netin anonyymit kuvaukset omista preferensseistä.
Sinä podet pahaa vahvistusharhaa. Ne naiset ei ole "mulkkujen kanssa" vaan sinä näet niistä tyypeistä eri puolen kuin ne naiset. Ne on herkkiä poikia naisen kanssa ja leikkii kovaa sulle.
Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteisii ja varsinkin mies on varsinainen sipuli, joka on rasittavuuteen asti teeskentelijä. Mikä siinä on, ettet pysty olemaan avoin ja rehellinen oma itsesi? Se vetoaa aina. Se vetoaa, kun sanot että tää on sulle uutta ja sua vähän pelottaa. Rehellisyys toimii aina.
Te miehet leikitte typeriä leikejä ja voitatte niistä typeriä palkintoja kuten elinikäisen yksinäisyyden.
'Me naiset' ei vain oikein toteudu käytännössä, kaikki eivät lähde sen suositun alfan kyytiin, mutta kylläkin yllättävän monet. Myös varatut naiset.
On nähty riittävän monta kertaa vuosien varrella. Peli on raakaa eikä todellakaan suosi miespopulaation heikointa neljännestä.
Miksi sen pitäisi suosia? Miksi valitsisin ruman ja heikon turhakkeen, kun voin saada komean ja vahvan huippuyksilön?
Ohis
Tulkinta on omasi, kerroin vain miten asia menee käytännössä. Ottamatta mitää moraalista 'pitäisi' kulmaa asiaan. Luonto on raakaa ja siinä se.
Juuri näin. Kunpa inkkulit tajuaisivat tämän ja lakkaisivat vinkumasta tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.
Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.
Ei, vaan öyhöttämisenä, teeskentelynä ja pelkuruutena. Mies mäelle. Älä sinä vöyhöpoju tule selittämään mitä me naiset, ihan saatanan kaikki naiset, ajatellaan.
Jännämiehet ja naisten pettäminen, molemmat menevät aina yhtä varmasti tunteisiin ; )
Tuntemistani paatuneista alkoholistisioista yksikään ei ole ollut ilman naista kovin montaa päivää ennen 40 ikävuottaan. Sen sijaan näistä pienoisrautateitä, postimerkkejä tm harrastavista maistereista en parista kolmesta ole varma ovatko saaneet naista koskaan. Näin se menee reaalissa ja sadut satuina.
Väliin mahtuu vaikka kuinka monta muuta miestyyppiä joista naiset valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun yhteiskunta ja naiset vihaavat yksinäisiä, kilttejä sekä kunnollisia hyviä miehiä.
Kukaan ei vihaa sellaisia miehiä, paitsi te miehet itse vihaatte itseänne ja toisianne ja keksitte tekosyitä jättää elämä elämättä.
No tämä! Ja aikuisten oikeasti kilttien ja kunnollisten miesten ei tarvitse sitä mainostaa, sen huomaa muutenkin. Nämä ns. kilttimiehet ovat kaukana kiltistä ja kunnollisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.Juuri näin. Mitä olen huomannut, harvoin jos koskaan yleisesti tiedetty täysi muIkku on ilman naista. Pituus, status ja ulkonäkökään ei paljoa merkkaa isommassa otannassa jos pokkaa löytyy käydä jutulle missä ja milloin tahansa. Tiedän huumeita ja viinaa vetäviä, tappelualttiita ja persaukisia metriheikkejä, joilla joku nainen on ollut aina kainalossa teini-iästä lähtien. Toki vieraissa käynti sujuu näiltä myös siinä sivussa.
Mutta jos kaveri on vähääkään epävarma tai kiltin oloinen, niin useampi nainen menettää kiinnostuksensa heti.
Biologia kulkee hiukan eri polkuja kuin netin anonyymit kuvaukset omista preferensseistä.
Sinä podet pahaa vahvistusharhaa. Ne naiset ei ole "mulkkujen kanssa" vaan sinä näet niistä tyypeistä eri puolen kuin ne naiset. Ne on herkkiä poikia naisen kanssa ja leikkii kovaa sulle.
Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteisii ja varsinkin mies on varsinainen sipuli, joka on rasittavuuteen asti teeskentelijä. Mikä siinä on, ettet pysty olemaan avoin ja rehellinen oma itsesi? Se vetoaa aina. Se vetoaa, kun sanot että tää on sulle uutta ja sua vähän pelottaa. Rehellisyys toimii aina.
Te miehet leikitte typeriä leikejä ja voitatte niistä typeriä palkintoja kuten elinikäisen yksinäisyyden.
'Me naiset' ei vain oikein toteudu käytännössä, kaikki eivät lähde sen suositun alfan kyytiin, mutta kylläkin yllättävän monet. Myös varatut naiset.
On nähty riittävän monta kertaa vuosien varrella. Peli on raakaa eikä todellakaan suosi miespopulaation heikointa neljännestä.
Miksi sen pitäisi suosia? Miksi valitsisin ruman ja heikon turhakkeen, kun voin saada komean ja vahvan huippuyksilön?
Ohis
Tulkinta on omasi, kerroin vain miten asia menee käytännössä. Ottamatta mitää moraalista 'pitäisi' kulmaa asiaan. Luonto on raakaa ja siinä se.
Juuri näin. Kunpa inkkulit tajuaisivat tämän ja lakkaisivat vinkumasta tyhjää.
Jos luonto vedetään mukaan niin silloin nainenkaan ei ole oikeutettu lisääntymään ilman miestä, piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.Juuri näin. Mitä olen huomannut, harvoin jos koskaan yleisesti tiedetty täysi muIkku on ilman naista. Pituus, status ja ulkonäkökään ei paljoa merkkaa isommassa otannassa jos pokkaa löytyy käydä jutulle missä ja milloin tahansa. Tiedän huumeita ja viinaa vetäviä, tappelualttiita ja persaukisia metriheikkejä, joilla joku nainen on ollut aina kainalossa teini-iästä lähtien. Toki vieraissa käynti sujuu näiltä myös siinä sivussa.
Mutta jos kaveri on vähääkään epävarma tai kiltin oloinen, niin useampi nainen menettää kiinnostuksensa heti.
Biologia kulkee hiukan eri polkuja kuin netin anonyymit kuvaukset omista preferensseistä.
Sinä podet pahaa vahvistusharhaa. Ne naiset ei ole "mulkkujen kanssa" vaan sinä näet niistä tyypeistä eri puolen kuin ne naiset. Ne on herkkiä poikia naisen kanssa ja leikkii kovaa sulle.
Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteisii ja varsinkin mies on varsinainen sipuli, joka on rasittavuuteen asti teeskentelijä. Mikä siinä on, ettet pysty olemaan avoin ja rehellinen oma itsesi? Se vetoaa aina. Se vetoaa, kun sanot että tää on sulle uutta ja sua vähän pelottaa. Rehellisyys toimii aina.
Te miehet leikitte typeriä leikejä ja voitatte niistä typeriä palkintoja kuten elinikäisen yksinäisyyden.
'Me naiset' ei vain oikein toteudu käytännössä, kaikki eivät lähde sen suositun alfan kyytiin, mutta kylläkin yllättävän monet. Myös varatut naiset.
On nähty riittävän monta kertaa vuosien varrella. Peli on raakaa eikä todellakaan suosi miespopulaation heikointa neljännestä.
Miksi sen pitäisi suosia? Miksi valitsisin ruman ja heikon turhakkeen, kun voin saada komean ja vahvan huippuyksilön?
Ohis
Tulkinta on omasi, kerroin vain miten asia menee käytännössä. Ottamatta mitää moraalista 'pitäisi' kulmaa asiaan. Luonto on raakaa ja siinä se.
Juuri näin. Kunpa inkkulit tajuaisivat tämän ja lakkaisivat vinkumasta tyhjää.
Jos luonto vedetään mukaan niin silloin nainenkaan ei ole oikeutettu lisääntymään ilman miestä, piste.
Tietenkin on, kun luonto loi ihmiselle aivot joiden voimalla sellainenkin on nykyään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.Juuri näin. Mitä olen huomannut, harvoin jos koskaan yleisesti tiedetty täysi muIkku on ilman naista. Pituus, status ja ulkonäkökään ei paljoa merkkaa isommassa otannassa jos pokkaa löytyy käydä jutulle missä ja milloin tahansa. Tiedän huumeita ja viinaa vetäviä, tappelualttiita ja persaukisia metriheikkejä, joilla joku nainen on ollut aina kainalossa teini-iästä lähtien. Toki vieraissa käynti sujuu näiltä myös siinä sivussa.
Mutta jos kaveri on vähääkään epävarma tai kiltin oloinen, niin useampi nainen menettää kiinnostuksensa heti.
Biologia kulkee hiukan eri polkuja kuin netin anonyymit kuvaukset omista preferensseistä.
Sinä podet pahaa vahvistusharhaa. Ne naiset ei ole "mulkkujen kanssa" vaan sinä näet niistä tyypeistä eri puolen kuin ne naiset. Ne on herkkiä poikia naisen kanssa ja leikkii kovaa sulle.
Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteisii ja varsinkin mies on varsinainen sipuli, joka on rasittavuuteen asti teeskentelijä. Mikä siinä on, ettet pysty olemaan avoin ja rehellinen oma itsesi? Se vetoaa aina. Se vetoaa, kun sanot että tää on sulle uutta ja sua vähän pelottaa. Rehellisyys toimii aina.
Te miehet leikitte typeriä leikejä ja voitatte niistä typeriä palkintoja kuten elinikäisen yksinäisyyden.
'Me naiset' ei vain oikein toteudu käytännössä, kaikki eivät lähde sen suositun alfan kyytiin, mutta kylläkin yllättävän monet. Myös varatut naiset.
On nähty riittävän monta kertaa vuosien varrella. Peli on raakaa eikä todellakaan suosi miespopulaation heikointa neljännestä.
Miksi sen pitäisi suosia? Miksi valitsisin ruman ja heikon turhakkeen, kun voin saada komean ja vahvan huippuyksilön?
Ohis
Tulkinta on omasi, kerroin vain miten asia menee käytännössä. Ottamatta mitää moraalista 'pitäisi' kulmaa asiaan. Luonto on raakaa ja siinä se.
Juuri näin. Kunpa inkkulit tajuaisivat tämän ja lakkaisivat vinkumasta tyhjää.
Jos luonto vedetään mukaan niin silloin nainenkaan ei ole oikeutettu lisääntymään ilman miestä, piste.
Tietenkin on, kun luonto loi ihmiselle aivot joiden voimalla sellainenkin on nykyään mahdollista.
Sotii luonnollisia lisääntymismenetelmiä vastaan ja jos luonto ei suo toiselle kumppania jonka kanssa lisääntyä tai lisääntyminen ei onnistu niin se on luonnon tahto ja sitä ei teknologialla tule häpäistä ja kiertää.
Minulla on sama ongelma, paitsi että olen nainen ja kymmenen vuotta Jaria nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.Juuri näin. Mitä olen huomannut, harvoin jos koskaan yleisesti tiedetty täysi muIkku on ilman naista. Pituus, status ja ulkonäkökään ei paljoa merkkaa isommassa otannassa jos pokkaa löytyy käydä jutulle missä ja milloin tahansa. Tiedän huumeita ja viinaa vetäviä, tappelualttiita ja persaukisia metriheikkejä, joilla joku nainen on ollut aina kainalossa teini-iästä lähtien. Toki vieraissa käynti sujuu näiltä myös siinä sivussa.
Mutta jos kaveri on vähääkään epävarma tai kiltin oloinen, niin useampi nainen menettää kiinnostuksensa heti.
Biologia kulkee hiukan eri polkuja kuin netin anonyymit kuvaukset omista preferensseistä.
Sinä podet pahaa vahvistusharhaa. Ne naiset ei ole "mulkkujen kanssa" vaan sinä näet niistä tyypeistä eri puolen kuin ne naiset. Ne on herkkiä poikia naisen kanssa ja leikkii kovaa sulle.
Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteisii ja varsinkin mies on varsinainen sipuli, joka on rasittavuuteen asti teeskentelijä. Mikä siinä on, ettet pysty olemaan avoin ja rehellinen oma itsesi? Se vetoaa aina. Se vetoaa, kun sanot että tää on sulle uutta ja sua vähän pelottaa. Rehellisyys toimii aina.
Te miehet leikitte typeriä leikejä ja voitatte niistä typeriä palkintoja kuten elinikäisen yksinäisyyden.
'Me naiset' ei vain oikein toteudu käytännössä, kaikki eivät lähde sen suositun alfan kyytiin, mutta kylläkin yllättävän monet. Myös varatut naiset.
On nähty riittävän monta kertaa vuosien varrella. Peli on raakaa eikä todellakaan suosi miespopulaation heikointa neljännestä.
Miksi sen pitäisi suosia? Miksi valitsisin ruman ja heikon turhakkeen, kun voin saada komean ja vahvan huippuyksilön?
Ohis
Tulkinta on omasi, kerroin vain miten asia menee käytännössä. Ottamatta mitää moraalista 'pitäisi' kulmaa asiaan. Luonto on raakaa ja siinä se.
Juuri näin. Kunpa inkkulit tajuaisivat tämän ja lakkaisivat vinkumasta tyhjää.
Jos luonto vedetään mukaan niin silloin nainenkaan ei ole oikeutettu lisääntymään ilman miestä, piste.
Tietenkin on, kun luonto loi ihmiselle aivot joiden voimalla sellainenkin on nykyään mahdollista.
Sotii luonnollisia lisääntymismenetelmiä vastaan ja jos luonto ei suo toiselle kumppania jonka kanssa lisääntyä tai lisääntyminen ei onnistu niin se on luonnon tahto ja sitä ei teknologialla tule häpäistä ja kiertää.
Ei kai sen inkkulin karsiutuminen geenipoolista tarkoita että lisääntymiskykyisen ja -haluisen naisen pitää jättää lisääntyminen sikseen.
Kukaan ei vihaa sellaisia miehiä, paitsi te miehet itse vihaatte itseänne ja toisianne ja keksitte tekosyitä jättää elämä elämättä.