IS: Jarilla, pian 40, on poikuus tallella
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991696.html
"Ikuisesti ilman?
Työkaverit tuskin arvaisivat liki nelikymppisen Jarin salaisuutta: hän ei ole koskaan harrastanut seksiä. Syyt, joiden seurauksena tähän tilanteeseen on päädytty, voivat yllättää. Lukuisia yli 30-vuotiaita neitsyitä auttanut seksuaaliterapeutti kertoo, mitä Jarin ja hänen kohtalotovereidensa kannattaa tehdä, jos haluaa toteuttaa unelman seksistä toisen ihmisen kanssa."
"Kyllä tänne kehtaisi naisen tuoda.
Pääkaupunkiseudulla sijaitseva yksiö on siistissä kunnossa. Lattia on imuroitu, tavarat paikoillaan hyllyssä ja sänky pedattu.
Eikä asukaskaan näytä hassummalta. Päällepäin ei arvaisi, mikä on Jarin ongelma. 40 vuoden ikä on jo lähellä, mutta seksikokemusten määrä on pyöreä 0."
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
"Istahdin tietokoneen ääreen v. 1997 enkä sittemmin ole räpylöitäni siitä irrottanut, toteaa Jari ääni särkyen. Kaduttaa, todella."
Muuten hyvä mutta ekaa kertaa olin pelaamassa Pac-Mania faijan läppärillä jo noin vuonna 1993-4. Pöytätietokone tuli jokus 1995, Gameboy 1996 ja N64 1997.
T. Jari, 37v, neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös -m40 ja poikuus on tallella. Toisinaan joku nainen yrittää tehdä minulel jonkun kömpelön "aloitteen", mutta menen aina jotenkin ihan puihin näistä.
Työelämässä taas on oltava aloitekykyinen, esiinnyn satojen ihmisten konferensseissa ja teen päätöksiä sadoista miljoonista euroista.
Sikäli varmaan erikoista, että poikuus on tallella .Jonkun naisen pitää kädestä pitäen tulal sanomaan, että kullia tekisi mieli.
Niin ja omalla kohdalla suurin vaikeus on, että en oikein keksi puhuttavaa.
Harrastan toki monenlaista: kilpapyöräilyä, ampumaradalla kilpa-ammuntaa, purjelentoa kesäisin, talvisin jääkiekkoa.
Tämä puhumisaiheiden keksimin on mulla ollut aina suurin dilemma.
M40
Mitä tarjottavaa sinulla olisi naiselle, jos et osaa edes puhua ja kädestä pitäen pitäisi sänkyyn raahata puoliväkisin? Ehkä joidenkin kuuluu vain olla sinkkuja.
Tuonti vaimo ulkomailt monesti korjaa asian aika nopeesti. Suomessa on paljon kyvyttömiä naisia antamisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
Mutta heti kun ulkomaalainen mies kehuu suominaista joka on ottanut pari siideriä, niin heti on reijät levällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivatko kommenttinne samanlaisia, jos Jari olisi oma veljenne tai poikanne?
Mulla on veli ja poika, jotka on normaaleja ja naimisissa.
Hienoa. Toivottavasti osaat myös asettua niiden asemaan, joilla asiat ovat toisin.
Niin, naista kun irl piirittää noin viisi miestä, niin on enemmän tuuripeliä kuka sen naisen saa.
Niin kun teille se nainen tarkoittaa nuorta instabeibeä. Tavisnaista ei miehet piiritä tosielämässä, ei ainakaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
Mutta heti kun ulkomaalainen mies kehuu suominaista joka on ottanut pari siideriä, niin heti on reijät levällään.
Alkoholi ei tunnu sopivan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset aika helvetin nopeasti selitystä kehiin, miten voi olla mahdollista, että Jari on päätynyt tuollaiseen tilanteeseen? Miksi ette ole pitäneet riittävästi huolta siitä, ettei kukaan mies päätyisi tuollaiseen tilanteeseen?
"Jarilla on diagnosoitu masennus ja estynyt persoonallisuus. Hänen on vaikea heittäytyä. Hän kärsii jatkuvista riittämättömyyden, jännityksen ja epävarmuuden tunteista."
Eli tavallisen naisen tavalliset vaivat. Kun hän on mies, on kuitenkin sylkykuppi!
Olen nainen, ja minulla aivan identtisiin vaivoihin on auttanut terapia. Yleensä siellä on jotain traumataustaa. Onkohan Jari harkinnut terapiaa?
Muuten tuollaisesta tilanteesta on vaikea murtautua ulos.
Olen ollut terapiassa muutaman vuoden mutta en juuri nyt. Olen kyllä hakenut tällä hetkellä hoitoon ja työterveypsykologille olen saanut ajan.
Suurin osan ihan aikuisiästäni en pitänyt kokemusten puuttumiseta kovin rasittavana tai edes ongelmana lainkaan, mutta kun muita ongelmia on tullut ja ikää kertynyt, niin olen ehkä herkistynyt siihen stigmaan mitä koen että neitsyys tuo.
T. Jari, 37v neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jarin voisi parittaa tälle täydelliselle Teealle?
"Teea on aurinkoinen, valloittava, sosiaalisesti taidokas ja liikunnallinen nainen, mutta silti hänen rinnaltaan puuttuu mies."
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd84e0eb-9b9f-413b-8d41-24df1bddde30
Tuo teeahan kaunis nainen, joten jos noin hyvännäköinen nainen on ilman miestä, täytyy olla aika helvetin kranttu. Eli peiliin katsomalla löytyy syyllinen tilanteeseen.
Ikäisensä miehet etsivät suurin osa alle kolmekymppisiä.
Vielä jatkan: joskus 18-26 vuotiaana olin naisilel ja tytöille ilmaa.
Mutta joskus 35 ikävuoden jälkeen alkoi näitä flirttikatseita jne tulemaan.
Painan 96 kiloa ja olen 180 cm pitkä, en läskisami sanan varsinaisella merkityksellä, vaan lihasmassaa on merkittävästi.
Mutta menen itse aina ihan puihin, jos joku haluaisi lähempää tuttavuutta. Jos jutellaan vaikka harrastuksista jne, niin silloin ei neurobiologinen hermosto lähde sotimaan vastaan.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset aika helvetin nopeasti selitystä kehiin, miten voi olla mahdollista, että Jari on päätynyt tuollaiseen tilanteeseen? Miksi ette ole pitäneet riittävästi huolta siitä, ettei kukaan mies päätyisi tuollaiseen tilanteeseen?
"Jarilla on diagnosoitu masennus ja estynyt persoonallisuus. Hänen on vaikea heittäytyä. Hän kärsii jatkuvista riittämättömyyden, jännityksen ja epävarmuuden tunteista."
Mikä v.ittu edes on estynyt persoonallisuus?
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/f606-estynyt-persoonallisuus
Lue ja opi jotain uutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
Miksi helvetissä tämä on nimenomaan Suomessa tällaista?! Mikä tätä kulttuuria vaivaa?!
Kehitysmaissa farangi käy 'poikaystäväksi' aina niin kauan kuin lompakko on auki. Vanhat baaritytöt pyörittävät useampaa länkkäriä samaan aikaan, oikean poikaystävän toimiessa esimiehenä. Huoriahan toki saa Suomestakin seuraksi jos rahaa löytyy (kuten kaikkialla)
Jos lähdet pokaamaan naisia esim. Eurooppaan tai Pohjois-Amerikkaan, vahva veikkaus ettei flaksi ole ihan samaa luokkaa kuin Hotelli Vantaan Tulisuudelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
Mutta heti kun ulkomaalainen mies kehuu suominaista joka on ottanut pari siideriä, niin heti on reijät levällään.
Tosiaan; ehkä se kehuminen on toimivampi keino tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Jos vertaa siis siihen ettei mistään voi puhua ja heti menee ihan änkäksi kun joku kontaktimahdollisuus urkenee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset aika helvetin nopeasti selitystä kehiin, miten voi olla mahdollista, että Jari on päätynyt tuollaiseen tilanteeseen? Miksi ette ole pitäneet riittävästi huolta siitä, ettei kukaan mies päätyisi tuollaiseen tilanteeseen?
Ai, pitäiskö siis mennä jonoon ovelta ovelle tarjoamaan pillua teille huorittelijoille? Ootteko jossain rekisterissä vai omatoimisestiko teitä pitää alkaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
Mutta heti kun ulkomaalainen mies kehuu suominaista joka on ottanut pari siideriä, niin heti on reijät levällään.
Tosiaan; ehkä se kehuminen on toimivampi keino tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Jos vertaa siis siihen ettei mistään voi puhua ja heti menee ihan änkäksi kun joku kontaktimahdollisuus urkenee.
Se, jos mies jähmettyy naisen läsnäollessa, on helvetin iso red flag. Se mieshän ei siis tajua, että nainen on ihminen. Se miettii vain pillua, valtavaa liukasta pillua, joka nielaisee koko pikku-ukon ja jossa on vielä hampaatkin, jotka jauhaa sen sössöksi.
Eli se mies on paniikkimoodissa, täysin tunteidensa vallassa ja sillä on aivohalvaus päällä.
Jos ei mies kykene kohtaamaan naista kuin toista miestä, kunnioittaen ja kourimatta, miettimättä sukuelimiä, mies joutaa kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.
Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.
Ei, vaan öyhöttämisenä, teeskentelynä ja pelkuruutena. Mies mäelle. Älä sinä vöyhöpoju tule selittämään mitä me naiset, ihan saatanan kaikki naiset, ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.
Nuo sun "kaikkialta kuulemat" jutut on manosfäärin myrkkypaskaa. Miehet lietsoo toistensa epävarmuutta ja pelkoa. MIehet on myrkkyä toisilleen ja naisille.
Sähän et tunne yhtään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.
Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.Pelimiehen maine saattaa suorastaan kiihottaa naisia, sillä mikään ei ole suurempi turn on naiselle kuin miehen toisten naisten suosio.
Incelin maine taas on suurimpia mahdollisia turn offeja.
Selittää veijo totisena, vaikkei ole ikinä ollut naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tunne tuota mainittua 38v miestä, mutta sen voin sanoa kokemuksesta, että kyllä minä sen ymmärrän jos mies pakenee kun olisi tilaisuus menettää poikuus.
Kaikkialta kuulee naisten juttuja siitä kuinka miehen pitää olla tuossa iässä kokenut, ja 99% ajasta kiihottava mies kuvataan sellaiseksi joka on määrätietoinen ja varmaotteinen. Eli mies on enemmän tai vähemmän viejän roolissa, ja sen tulee tapahtua karaistuneen merikapteenin osaamisella.
Kyllähän minäkin olen päässyt muutamankin kerran tilanteeseen jossa nainen olisi halukas menemään pidemmälle. Mutta eihän siitä tule muuta kuin pettymys ja "ei jatkoon" kun touhu menee varmuudella hapuilemiseksi.Tässä olet oikeassa.
Salaisuus jonka useimmat miehet jossain vaiheessa tajuavat on se, että nainen haluaa olla se heikompi astia. Nuorena kun viehättävien 16-22v naisten suosio on Egyptin faaraoiden luokkaa ja 9/10 miehistä on täysin näkymättömiä, sitä on helppoa kuvitella toisin. Syy miksi kusipää saa naisen todennäköisemmin kuin kukaan muu on siinä, että kusipää on itsevarma ja tekee mitä haluaa. Se kusipää käyttäytyy kuin hän on kuningas, ja nainen katsoo häntä ylöspäin. Ja se kiihottaa monia ja etenkin nuoria naisia, sanoivat he itse mitä sanoivat.
Ei tietenkään ole pakko olla kusipää, mutta epävarma ei saa olla. Parhaiten naisen saa olemalla himokas metsästäjä; haluat tämän naisen, mutta olet se joka pistää asiat tapahtumaan. Toiseksi paras on olla vähän stooalainen mies jota ei kauniskaan nainen hetkauta. Jos olet että "vau miten kaunis olet, nyt alkaa kädet täristä" niin se on game over.
Plää plää paskaveeti. Älä selitä, sä et tiedä mitään naisista. Me ei olla kaikki samanlaisia. Epävarmuus on täysin normaalia uudessa ihmissuhteessa ja jokaisen ihmisen kanssa on aina uusi eka kerta.
Kiitos tästä! Olen ihan samaa mieltä. Olen itekkin ollut todella ärsyyntynyt kun väitetään että ei se seksi ole nyt kovin kummoista tai että se on turhaa yms. Joillekin seksi on aivan mahtavaa ja he eivät missään nimessä haluaisi ihan helposti siitä luopua. Saisinko ihan itse päättää miltä se minusta saattaisi tuntua?
T. Artikkelin Jari, 37v neitsyt