Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on kateellinen työttömille?

Vierailija
20.06.2026 |

Työttömän elämä

-köyhyys

-syrjäytyminen

-vihan kohde

-työnantajat eivät halua palkata

-työnantajat haluaa ilmaiseksi orjaksi (edellinen)

Työläisen elämä

+Ei tarvitse elää köyhyydessä 

+Ei kärsi syrjäytymisestä

+Kukaan ei vihaa 

+Työelämässä haluttuja

+Työläiselle maksetaan palkkaa

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mut kuka tahansa voi jättäytyä työttömäksi ja siirtyä nauttimaan niistä tuhansien eurojen tukirahoista. 

Vierailija
42/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mut kuka tahansa voi jättäytyä työttömäksi ja siirtyä nauttimaan niistä tuhansien eurojen tukirahoista. 

Tarkotus olisi kun saan asunnon myytyä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kateellinen työttömille, koska työelämä antaa niin paljon muutakin kuin sen liksan. Kun olin nuori oli kunnia-asia tehdä työtä. Mentiin työhön ku työhön,  jokainen kykyjensä mukaan. Nyt tuet ovat sitä luokkaa,  että yhä useampi loisii tekemättä mitään. Näyttää siltä etteio se elämä onnelliseksti tee, päinvastoin. Tämän yhteiskunnan käy todella huonosti, ollaan jo pohjamudissa ryömimässä. Porukka alkaa syömään toinen toisiaan kuin nälkäiset rotat tunkioilla. 

Aika hassua sanoa, että kukaan ei olisi kateellinen työttömille, kun moni selkeästi on. Itsekin tunnen pari sellaista.

Vierailija
44/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kadehditaan ihan vihantunteisiin ja halveksuntaan asti, jos ei tarvitse töissä käydä, aamuisin herätä ja lähteä minnekään. Ja varsinkin, jos työtön ei edes piittaa siitä, että on työtön. Samalla tavalla myös kotiäitejä kadehditaan. Tai sairaseläkkeellä olevia.

Vierailija
45/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukko työttömiä istui rannassa juomassa kaljaa ja laulamassa jonkun tuomilla karaokelaitteilla. Kaikki olivat siinä hetkessä onnellisia yhdessä.

Itse istuin penkillä kauempana ja surin yksinäisyyttä.

Vierailija
46/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Loppuunopalamassa oleva siivooja.

No mitäpä, jos vain lopettaisit työnteon? Sitten pääset lepäilemään. Vai onko lepääminen aivan liian kauhea ajatus, kun joutuu sitten itse siihen työttömien leiriin? No kaipa tätä voisi kutsua ironiaksi, kun valitat loppuunpalmisen lähestymisen myötä (mahdollisesti) tulevaa työttömyyttä vihaten samanaikaisesti työttömiä 

Sairasloman kautta kyllä 

Oletko varma, että saat sairaslomaa?

Vierailija
47/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä olevalle, jolla ei vielä ole kauheasti ole vaivoja  sairauksia.  

Vierailija
48/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukko työttömiä istui rannassa juomassa kaljaa ja laulamassa jonkun tuomilla karaokelaitteilla. Kaikki olivat siinä hetkessä onnellisia yhdessä.

Itse istuin penkillä kauempana ja surin yksinäisyyttä.

Ai tänäänkö? Mistä sä tiesit, että ne on työttömiä. Olit itsekin siellä.

Vierailija
49/49 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkansa tylsyydessä hidasta kuolemaa tekevät, jotka ovat kateellisia työttömän "vapaudesta".

No ei se vapaus paljoa lohduta, jos vapaus on sitä, että joutuu syrjäytymisen uhriksi

On meitäkin, joita syrjäytyminen ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi