Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellisin harrastus, mitä aikuisella voi olla?

Vierailija
20.06.2026 |

Mun mielestä yksi lapsellisimmista on keppihevostelu, vaikka sitä kuinka urheilulajina mainostettaisiinkin. 

https://yle.fi/a/74-20223738

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me varmaan kaikkea tiedetä, mitä lapsellista aikuiset harrastaa kodeissaan. Minullakin on legoja ja palapelejä. Ne on kyllä aikuisille tarkoitettuja, mutta on mulla yksi sellainenkin 300 palan palapeli, mikä selvästi on lapsille tarkoitettu, siinä on joku piirretty kukkakedon kuva perhosineen. Hankin sen ihan sitä ajatellen, jos tulee joku sähkökatko, eikä muutakaan tekemistä ole, saa edes sitä sitten näprätä ajankuluksi, eikä tarvi levitellä jotain 1000 palaa.

Vierailija
22/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tällä aloituksella haetaan. Miksi leimata harrastuksia joista toiset tykkää? Eikö se nyt ole vähän lapsellista hommaa? Peruskoulussahan oli niin että tietyt jutut oli cooleja ja muu oli lapsellista ja pahinta oli jos oli lapsellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä muiden harrastuksilla kunhan niistä ei ole mitään haittaa tai vahinkoa muille? 

Kysyttiin lapsellisia aikuisten harrastuksia. Ei kysytty kyseisten harrastusten haitallisuudesta kanssaihmisille millään tavalla.

Vierailija
24/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelen toista elämänvalintoja ja moralisoin niitä. Ihmettelen, miksi ihmiset ovat huonojen kumppanien kanssa ja miksi muutenkin tekevät huonoja valintoja, joiden seurauksista valittavat. Jos olet vaikka valinnut lastesi isäksi laiskan häntäheikin, ei ole ihme, että hän ei ole hyvä isä ja uskollinen puoliso.

Vierailija
25/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapallo 

Vierailija
26/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten mopoilu "harrikoillaan". Miten leikki voi olla sallittua yleisillä teillä!

Vierailija
27/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä muiden harrastuksilla kunhan niistä ei ole mitään haittaa tai vahinkoa muille? 

Kysyttiin lapsellisia aikuisten harrastuksia. Ei kysytty kyseisten harrastusten haitallisuudesta kanssaihmisille millään tavalla.

Mitä mielestäsi tarkoittaa "lapsellinen"?

Vierailija
28/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dronen lennätys miehellä tai valokuvien lähettäminen tv:hen.

Vierailija
29/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolipelit. Aikuiset ihmiset leikkivät jotain ökkömönkiäisiä, mitä hittoa.

Vierailija
30/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin otan ystäväkseni keppihevosharrastajia kuin kiusaajia ja muista paskaa puhuvia 

Nämähän eivät millään toisiaan poissulkevia.

Vierailija
31/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa kepparikisoissa olen käynyt kummityttöni kanssa ja onhan se lapsille aivan pätevä harrastus. 

Olihan siellä aikuistenkin kisat. Se oli aivan älytöntä. Miten oli kilpavarustauduttu ja palkintoja hankittu itseä varten. Lällätettiin nuoremmille tytöille ja aika kyynärpäätekniikalla tuupittiin muita kisaajia ja lapsia. Aivan sairasta touhua. Taantuvat taaperon tasolle.

Vierailija
32/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta, masturbointi, tupakanpoltto, eläinten kuristaminen, kriketti 

Vierailija
33/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roolipelit. Aikuiset ihmiset leikkivät jotain ökkömönkiäisiä, mitä hittoa.

Olipa lapsellinen kommentti.

Vierailija
34/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä harrastus on paini minun silmissä.

Vierailija
35/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelin instasta pari vuotta sitten, kun ihmiset valmistautuvat keskiaikamarkkinoille. Osa takoi itse miekkoja, toiset teki koruja ja osa ompeli sen aikaisia vaatteita yms. kaikkea siistiä. 

Eräs työkaveri sitten paljasti, että hänen serkkunsa takoo miekkoja yms. metallista ja harrastaa "miekkailua" yms toooooosi lapsellista touhua. 

Itse tuossa mitään lapsellista näe ja sitten kysäsin, että pitäskö niidenkin vaan istua kotipartsilla tupakkia poltellen ja keskaria hörppien... Se on kuulemma aikuisten hommaa.

Vierailija
36/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vastauksista ei ole harrastuksia. 

Keppari, pleikkari ovat lapsellisimmat minun mielestäni ja pärinä moottoriurheilu on turhinta ikinä. 

Tulispa sähkövehkeet pakollisiksi. Esim. Lapissa hiihtäessä moottorikelkat pilaavat hajulla ja äänellellä luontokokemusta.

Vierailija
37/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki harrastukset on hyviä.

Paitsi metsästäminen ja kalastaminen missä tavoitteena on vahingoittaa elävää olentoa.

Vierailija
38/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta, masturbointi, tupakanpoltto, eläinten kuristaminen, kriketti 

Kriketti on noista ainoa, jonka miellän harrastukseksi. 

Vierailija
39/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen miehen autojen ja mopojen rassaus ja huudatus.Kertoo järjen köyhyydestä.

Vierailija
40/69 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on väärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi