Lapsellisin harrastus, mitä aikuisella voi olla?
Mun mielestä yksi lapsellisimmista on keppihevostelu, vaikka sitä kuinka urheilulajina mainostettaisiinkin.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kehonpalvonta
Tää on niin totta. Kaikki ulkonäkökeskeisyys ja ulkonäön "palvonta. Todella onttoa ja lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta, masturbointi, tupakanpoltto, eläinten kuristaminen, kriketti
Eläinten kuristaminen 🤔
Aikuisten leikkikerhot ja klikit (moottoripyöräkerhot, opiskelijajärjestöt, upseerikerhot, Lions, Rotary, Vapaamuurarit, Oddfellows ym.)
Minun laulu harrastukselle on monet nauraneet. Sellaisetkin ihmiset jotka kuuntelevat paljon musiikkia. Minusta se on ihana harrastus.
Selän takana puhuminen.
Jotkut tekee sitä työkseen?
Itse tykkään "lapsellisista" harrastuksista inhorealistisen arjen vastapainoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki harrastukset on hyviä.
Paitsi metsästäminen ja kalastaminen missä tavoitteena on vahingoittaa elävää olentoa.
Se on vähän pakko, kun ne olennot eivät suostu elävänä kiinni ja syödyksi.
Kaikki mitä ihminen syö, on ollut elävää. Kasvitkin.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi
Taitaa olla pikemminkin riippuvuudesta johtuva tapa kuin mikään harrastus. Ei sotketa asioita keskenään.
Palstatrollailu, nuuskamuikkuilu ja juopottelu.
Vierailija kirjoitti:
Osa vastauksista ei ole harrastuksia.
Keppari, pleikkari ovat lapsellisimmat minun mielestäni ja pärinä moottoriurheilu on turhinta ikinä.
Tulispa sähkövehkeet pakollisiksi. Esim. Lapissa hiihtäessä moottorikelkat pilaavat hajulla ja äänellellä luontokokemusta.
Hiihdätkö umpihankeen vai oletatko että on ladut? Jos oletat hoidettuja latuja, kommenttisi on naurettava.
Tupakointi