Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äippä suuttui ja kai pitäis muuttaa pois

Vierailija
20.06.2026 |

Oon siis asunu tässä talossa 38 vuotta ja nyt pitäis lähteä omilleen. Joo, menihän se ryyppääminen eilen vähän yli mutta eihän se eka kerta oo. Luulis jo tottuneen kun otetaan nii sitten kans otetaa. Vähän pystypainia Erkan kans ja sitte jotain hajotettii. En mie kaikkee voi muistaa. Ei se nii vakavaa oo. Mutta se kuitenkii suuttu ja nyt pitäis lähtee jonnekkii. Oon miettiny että jos thaimaaseen kun siellä on halpaa ja kai naiset ihan mukavia. Kun mulla ei oo kuin tuo työttömyyskorvaus niin ei kovin kalliiseen voi lähtee asumaan. Tietenki vois tähän lähelle niin pääsis syömään äipän luona mutta ei se ehkä enää anna tulla syömään. Millanne se thaimaa on? Olisko siellä ihan kelpo elämää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensin sinne kotikylille...

Vierailija
2/6 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin äippäsi, muuttaisin itse pois. Tai olisin muuttanut jo. Mutta kuka sinun perseesi sitten pyyhkisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian menoa, siellä äitit ovat tyytyväisiä kun poika pääsee jonnekin täyshoitoon esim vanhainkotiin.

Vierailija
4/6 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään äitisi on jaksanut katsoa

Vierailija
5/6 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat halusi että muutan 16 vuotiaana pois. Isä osti minulle asunnon ja olen tässä asunut sellaiset 29 vuotta jo. Tämä on tällänen 55 neliön kaksio.

Vierailija
6/6 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinnuu, joko nyt 38-vuotiaana jo äippä laittaa pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän