Lapsellisin harrastus, mitä aikuisella voi olla?
Mun mielestä yksi lapsellisimmista on keppihevostelu, vaikka sitä kuinka urheilulajina mainostettaisiinkin.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autot. Varsinkin kovaääniset. Prämpräm.
Jyrisevä pärinä on just parhautta, samoin kunnon prätkät eikä mitkään tossumopot. Onneks Pirkkalan pojat jyrisyttää taivasta, joskus montakin kertaa päivässä.
Mun mieleen ei juuri nyt tuu "lapsellista" harrastusta, ei kai sellasta olekkaan, ainakaan sellasta, mikä täyttäis harrastuksen kriteerit.
Sä varmaan tykkäät leikkiä räjähteillä, joiden takia kiinalaislapset kuolee tulipaloissa ja Suomi-junteilta palaa silmä.
Action-figuurien tai Legojen keräily.
Viihdejulkkisten elämän seuraaminen ja ruotiminen netin palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Action-figuurien tai Legojen keräily.
Minä kerään erilaisia legohahmoja ja rakennan ne tietenkin. Ei tarvi kenenkään miettiä mitä mulle ostaa lahjaksi.
t. mummo 70v
Kaikki harrastukset, joita muut paitsi minä, harrastaa! SIIS MINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Roolipelit. Aikuiset ihmiset leikkivät jotain ökkömönkiäisiä, mitä hittoa.
Sää leikit vääriä Roolileikkejä. Kokeile vaikka lääkäri-potilas, johtaja-sihteeri, rehtori-oppilas....
Täällä aika harvat tuntuvat edes tietävän mitä harrastus tarkoittaa.
Minkä tahansa urheilun töllääminen
Vierailija kirjoitti:
Todella typerä harrastus on paini minun silmissä.
Käy sanomassa tuo jossain Ilmajoen Esson baarissa.
Mielestäni geokätköily on jotain ihan järjetöntä. Jopa aikuiset miehet harrastavat sitä.
Siis joku piilottaa esim metsään muoviputkilon, minkä toinen sitten yrittää rtsiä.
Kaverin emäntä harrastaa sitä, ajaa kuulemma ympäri maakuntaa autolla, kun etsii kätköjä. Kuukaudessa tulee satoja kilometrejä auton mittariin pelkästään näistä reissuista.
Voisi sitä harrastaa jotain hyödyllistä.
Keskittyminen omaan ulkonäköön eli kaikki tökötit, tekoripset, botoksit, neulaukset ja käytännössä koko naaman maalaaminen ”naamariksi”
Laskettelu.