Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi riidassa, että minun kanssani eläminen on kuin vankilassa olisi, pallo jalassa vuodesta toiseen

Vierailija
20.06.2026 |

ja että kohtelen häntä kuin koiraa.

Yhteisten vuosien aikana mies on ollut vuosia opiskelemassa toisella paikkakunnalla, minä huolehtinut lapset, kodin, talon ja eläimet. Aina on puolestani päässyt lähtemään kaikille kursseille joihin on työnsä puolesta halunnut, ja kaikki ovat olleet kaukana, eli on ollut poissa kotoa. Lisäksi on myös työn vuoksi asunut välillä viikot toisella paikkakunnalla, nykyään puolet viikosta. Lähempänä olisi samaa työtä ja sitä on hänelle tarjottukin, mutta haluaa pysyä nykyisessä työpaikassa.

Harrastaa just mitä haluaa, vaikka se tarkoittaakin sitä että on kotona entistäkin vähemmän. Lähtee välillä melko itsekkäästikin omiin menoihinsa, jättäen minulle kotityöt ym. Saa ilman muuta osallistua esimerkiksi työpaikkansa illanviettoihin. 

Ja miksi kokee olevansa vankilassa? Koska minä en pidä siitä, että kaveriporukkansa illanvietossa on miehiä ja naisia, sekasaunaa ja paljuilua ym. Naiset bikineissään, ei tunnu minusta kivalta eikä mies tasan sallisi samaa minulle. En tosin nytkään ole kieltänyt ja hän näihin osallistuu, mutta olen sanonut mielipiteeni kun hän on sitä kysynyt. 

Mielenkiintoinen vankila??

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti tuo 0/5.

Mietin, et miksi jotkut täällä on misogyynejä (tai miesvihaajia), mistä se johtuu?

Omat suhteet menneet pieleen ja haluaa, et muillakin menisi???

.....

Ei mun naissuhteet ole onnistuneet - "vikaa oli sysissä ja sepissä". Mutten siliti ala mihinkään yleiseen naisvihaan.

Vierailija
22/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti tuo 0/5.

Mietin, et miksi jotkut täällä on misogyynejä (tai miesvihaajia), mistä se johtuu?

Omat suhteet menneet pieleen ja haluaa, et muillakin menisi???

.....

Ei mun naissuhteet ole onnistuneet - "vikaa oli sysissä ja sepissä". Mutten siliti ala mihinkään yleiseen naisvihaan.

En ole miesvihaaja, ainoastaan incel-vihaaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ridellä eikä huutaa.

Vierailija
24/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira hän on .  Sun pikku lemmikki mitä komennat .  Isompi lapsesi eikä parisuhde .  Hoida nyt vaan kotisi ja lemmikkisi.  Huomaa että olet itse täydessä orjuusvankilassasi . Et elä et liiku. 

Vierailija
25/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on omassa asunnossa vankina . 

Vierailija
26/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää ehkäisyä tehkää töitä etsikää harrastus .  

Vierailija
27/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä pointti tuo 0/5" Kuinka niin hyvä, täysin perseestä!

Vierailija
28/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, listasit juuri hyviä syitä erota. Voisitko nyt listata syyt miksi olette yhdessä / mikä on mielestäsi hyvää parisuhteessa? Minusta tuo kuulostaa ihan kamalalta ja ihmettelen mikä saa moisessa kuviossa jatkamaan.

Vierailija
29/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika päästää vanki vapaaksi? 

Vierailija
30/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se!

Tottakai ei tietenkään kannata ottaa opiksi ja muuttaa oma toimintaa paremmaksi muilla vaan kannattaa etsiä toinen mies joka ei vielä tiedä millainen on ja aiheuttaa siinä suhteessa täsmälleen samat ongelmat.

Naiset vs vastuunkanto omasta toimminnasta

Yritätkö sanoa, että AP:n pitää nyt lopettaa kaiken salliminen ja alkaa laittamaan rajoja miehelle?

Jos hän on tähän asti hoitanut yksinään lapset ja kodin ja antanut miehen reissata mielin määrin, niin silloinhan muutos tarkoittaa tietenkin sitä, että miehelle pitää alkaa laittamaan rajoja.

Vierailija
31/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että hän on ottanut vapautensa jo vuosikymmeniä, pettänyt sinua ihan systemaattisestikin. Sama työ olisi samalla paikkakunnalla, mutta elää toisella paikkakunnalla, eikä suostu luoksesi muuttamaan = red flag. Ja iso. Jos lapsenne ovat jo muuttaneet pesästä, tee itsellesi palvelus ja vapauta itsesi tuosta vankilasta, jonka ainoa vanginvartaja on tämä petturi.

Vierailija
32/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se parisuhdeonni on.

Vierailija
33/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss?

Vierailija
34/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan edes käynyt siellä kakkosasunnolla? Tiedätkö siitä varmuudella mitään (mitä mies ei olisi tarinoinut)?

Vierailija
35/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ketjuja kun lukee on onnellinen omasta sinkkuudestaan

Vierailija
36/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se!

Tottakai ei tietenkään kannata ottaa opiksi ja muuttaa oma toimintaa paremmaksi muilla vaan kannattaa etsiä toinen mies joka ei vielä tiedä millainen on ja aiheuttaa siinä suhteessa täsmälleen samat ongelmat.

Aikuisen naisen, joka on jo lapsensa ja eläimensä hoitanut ja yhden miehen menoa katsellut siinä sivussa, ei todellakaan kannata ottaa uutta miestä, joka ei vielä edes tiedä millainen on. Miksi ihmeessä ne samat ongelmat haluaisi uuden miehen kanssa läpikäydä?

Vierailija
37/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se!

Muutoksia kannatan minäkin. 

Nimittäin, että ap hankkii nyt itselleen harrastuksia ja menemisiä, jolloin puoliso ottaa enemmän vastuuta kotona.

Vierailija
38/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän vastaavassa tilanteessa palkkasin yksityisetsivän. Halusin tilanteen kerralla selväksi, kun tiedän, kuinka sinisilmäinen olen. Kaveritkin kannustivat tähän. Halusin tilanteesta kerralla selvän. Emme olleet naimisissa vaan kymmenettä vuotta yhdessä.

Loppui se kiltteys seinään sitten yhteen valokuvaan. Välillä ei uskollinen nainen tarvitse kuin yhden kuvan, ja koko elämänpiiri/ paikkakunta/ lopulta jopa ammattinikin muuttui. Jätin taakseni kaiken vanhan, ja nyt neljän vuoden jälkeen voin sanoa olevani onnellinen.

Halaus, Ap.

N47

Vierailija
39/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen koti myyntiin ja mies sinne missä jo viettää suuren osan elämästään. Ap:lle uusi sivu elämästä vapaudessa, ehkä uusissa maisemissa. 

Vierailija
40/61 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ketjuja kun lukee on onnellinen omasta sinkkuudestaan

Jaa. Minä taas olen onnellinen hyvin valitusta puolisosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi