Mies huusi riidassa, että minun kanssani eläminen on kuin vankilassa olisi, pallo jalassa vuodesta toiseen
ja että kohtelen häntä kuin koiraa.
Yhteisten vuosien aikana mies on ollut vuosia opiskelemassa toisella paikkakunnalla, minä huolehtinut lapset, kodin, talon ja eläimet. Aina on puolestani päässyt lähtemään kaikille kursseille joihin on työnsä puolesta halunnut, ja kaikki ovat olleet kaukana, eli on ollut poissa kotoa. Lisäksi on myös työn vuoksi asunut välillä viikot toisella paikkakunnalla, nykyään puolet viikosta. Lähempänä olisi samaa työtä ja sitä on hänelle tarjottukin, mutta haluaa pysyä nykyisessä työpaikassa.
Harrastaa just mitä haluaa, vaikka se tarkoittaakin sitä että on kotona entistäkin vähemmän. Lähtee välillä melko itsekkäästikin omiin menoihinsa, jättäen minulle kotityöt ym. Saa ilman muuta osallistua esimerkiksi työpaikkansa illanviettoihin.
Ja miksi kokee olevansa vankilassa? Koska minä en pidä siitä, että kaveriporukkansa illanvietossa on miehiä ja naisia, sekasaunaa ja paljuilua ym. Naiset bikineissään, ei tunnu minusta kivalta eikä mies tasan sallisi samaa minulle. En tosin nytkään ole kieltänyt ja hän näihin osallistuu, mutta olen sanonut mielipiteeni kun hän on sitä kysynyt.
Mielenkiintoinen vankila??
Kommentit (63)
Sano, että ymärrät ja ehdota osien vaihtoa vaikka kahdeksi kuukaudeksi.
Tee naisen teko ja kanna palloa vuorollasi!
Jos mies tykkääkin niin jatkakaa kokeilua
Eroa. Ota joku muu. Vai mikä korjaa sen ettei toinen koe palloa jalassa. Pariterapia?
Törkeää. Saunassa ollaan alasti.