Mä uskon ettei mun elämäni ikinä muutu paremmaksi
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan sano noin kenellekään. Inhottavaa.
Miksi? Ap on luuseri.
Mutta meillä luusereillakin on oikeus elää.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ap on luuseri.
Siitä voidaan olla eri mieltä.
Voithan kokeilla lotota. Tänäänkin on iso potti tarjolla. Silloin on edes joku toivo kun on lottonumerot vetämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ap on luuseri.
Mutta yhteiskunnan kiusaksi on hyvä elää.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ap on luuseri.
Ei todellakaan ole.
Tämän ketjun isoin luuseri on se, joka kehotti AP:ta tekemään itsarin, oikein kannustaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Voithan kokeilla lotota. Tänäänkin on iso potti tarjolla. Silloin on edes joku toivo kun on lottonumerot vetämässä.
En ole tunnistautunut, niin en voi lotota.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillon se ei tuu koskaan muuttumaankaan yhtää miksikää. Voittaja on se kuka voi istua helvetin liekeissä ja silti olla rauhallinen ja eikä edes uskoa vaan TIETÄÄ että tämäkin vaihe on väliaikainen. !!!
Kiitos näistä sanoista! Ne todellakin lohduttavat minua ja saavat uskomaan että ehkä selviän.
En ole ap, mutta minulle sattui tällä viikolla juttu, joka saa minut tuntemaan niin suurta häpeää että haluaisin kadota maan päältä.. Jännä juttu tässä on se, että se, mitä tapahtui, oli suuri helpotus. Mutta häpeä siitä, että tiedän ihmisten puhuvan tästä, saa minut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi. En kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa kenellekään, loukannut tai satuttanut fyysisesti. Olen vain niin helvetin huono että en kehtaa lähteä ihmisten ilmoille...
🤣🐖😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ap on luuseri.
Ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo runkkaa noin että etusormeen tulee vesikello
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet edes elossa? Sun kannattaa tappaa itsesi, koska tuollainen elämä on turhaa.
Siksi kun en uskalla tehdä itsemurhaa.
Miksi et?
Ajattelen että jos se epäonnistuu.
Suunnittele huolellisesti ja ota oppia niiltä jotka ovat onnistuneet.
Haloo te jotka kirjoittelette näitä "miksi et tapa itseäsi"- viestejä!
Miettikääpä hetki mitkä seuraukset sillä saattaa olla ihmiselle, joka on jo valmiiksi masentunut! Me emme tiedä jos joku kirjoittaa tänne viimeisillä voimillaan saadakseen edes hiukan myötätuntoa ja pienen valonpilkahduksen elämäänsä. Nyt valoja päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo runkkaa noin että etusormeen tulee vesikello
Juuuu juu max 10 kertaa päivässä.....auttaa palaan oloon abaut 50 prossaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tarvita muuta kuin pankkitunnukset.
Mun elämä ei voisi paremmaksi muuttua. Toki täysin yksilöllistä sekin että mikä on hyvää elämää ja mikä ei kenenkin mielestä mutta asun pienessä maalaiskylässä,käyn osa-aikatyössä mistä saan sen verran hyvää palkkaa että en edes mieti kokoaikatöiden hakemista, vapaa-ajalla pelailen,katson leffoja ,saunon ,ammun taljajousella. Elän täydellistä elämää mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis itselläni. Mutta silti täällä ollaan. Ja se siinä ehkä onkin, ei sun tarvitse siihen uskoa että asiat voi muuttua. Helpompaa se on jaksaa olla jos uskoo, että asiat vielä muuttuu ja paranee ja että vaikeat ajat ei ole pysyviä. Mutta ehkei siihen tarvitse uskoa, pakottaa itseään uskomaan. Varmaan riittää vaan että pitää sen mahdollisuuden auki että jokin voisi muuttua ja yrittää pysyä täällä elossa siihen asti.
Ei itseään voi pakottaa uskomaan mihinkään. Se ei ole uskomista jos joutuu pakottamaan. Uskominen on automaattista.
Ei pakottamaan, mutta sä voit alkaa tekemään pieniä asioita omassa elämässä mitkä laittaa sut ajattelemaan myönteisemmin asioita. Elämäntavat ensiksi kuntoon ja pientä pumppia päälle raudasta.
Hyvin epätodennäköistä, jos ei usko sen mitään muuttavan, että jaksaisi itseään rääkätä. Jossain vaiheessa kuitenkin huomaa, että yksinään kumpikaan noista ei muuta yhtään mitään isossa kuvassa.
Ja kokemuksesta voin kertoa, että ne "laskut" on sitten kahta kauheammat, kun huomaa ettei mikään muuttunutkaan.
Enkä nyt sano ettei yrittää kannattaisi, mutta mitään taikaiskua ei kannata odottaa tapahtuvaksi pelkästään salaatin ja jumpan voimalla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis itselläni. Mutta silti täällä ollaan. Ja se siinä ehkä onkin, ei sun tarvitse siihen uskoa että asiat voi muuttua. Helpompaa se on jaksaa olla jos uskoo, että asiat vielä muuttuu ja paranee ja että vaikeat ajat ei ole pysyviä. Mutta ehkei siihen tarvitse uskoa, pakottaa itseään uskomaan. Varmaan riittää vaan että pitää sen mahdollisuuden auki että jokin voisi muuttua ja yrittää pysyä täällä elossa siihen asti.
Ei itseään voi pakottaa uskomaan mihinkään. Se ei ole uskomista jos joutuu pakottamaan. Uskominen on automaattista.
Ei pakottamaan, mutta sä voit alkaa tekemään pieniä asioita omassa elämässä mitkä laittaa sut ajattelemaan myönteisemmin asioita. Elämäntavat ensiksi kuntoon ja pientä pumppia päälle raudasta.
Hyvin epätodennäköistä, jos ei usko sen mitään muuttavan, että jaksaisi itseään rääkätä. Jossain vaiheessa kuitenkin huomaa, että yksinään kumpikaan noista ei muuta yhtään mitään isossa kuvassa.
Ja kokemuksesta voin kertoa, että ne "laskut" on sitten kahta kauheammat, kun huomaa ettei mikään muuttunutkaan.
Enkä nyt sano ettei yrittää kannattaisi, mutta mitään taikaiskua ei kannata odottaa tapahtuvaksi pelkästään salaatin ja jumpan voimalla.
-eri
Olin 10kiloinen maistunut läski. Tajusin että olen inhonnut itseäni , syytellyt ja haukkunut kaikki viimeisetkin ihmiset elämästäni. No aloin jumppaan, ja j syömään vähemmän ja terveellistä. Tajusin että suu on isompi kun persreikä. Nyt pyyhkii hyvin.
Viime viikolla teksti kalenterissa,
Annattahan itsellesi mahdollisuuden onnistua, joohan!
Kiitos näistä sanoista! Ne todellakin lohduttavat minua ja saavat uskomaan että ehkä selviän.
En ole ap, mutta minulle sattui tällä viikolla juttu, joka saa minut tuntemaan niin suurta häpeää että haluaisin kadota maan päältä.. Jännä juttu tässä on se, että se, mitä tapahtui, oli suuri helpotus. Mutta häpeä siitä, että tiedän ihmisten puhuvan tästä, saa minut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi. En kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa kenellekään, loukannut tai satuttanut fyysisesti. Olen vain niin helvetin huono että en kehtaa lähteä ihmisten ilmoille...