Tutkimus: Miehet itse pitävät miesten maskuliinisia piirteitä viehättävinä, ei niinkään naiset
Brittiprofessori David Perrettin johtamissa tutkimuksissa on havaittu, että miehet yliarvioivat systemaattisesti maskuliinisten piirteiden vetovoimaa. Leveä leukalinja, korostunut lihaksikkuus ja muutenkin voimallinen maskuliinisuus näyttävät miesten mielikuvissa tärkeämmiltä ominaisuuksilta kuin mitä naiset keskimäärin pitävät seksuaalisesti houkuttelevana.
Kommentit (568)
Omaan makuun osuu esim näyttelijä Hugh Grant. Nyt jo vanha mutta se 90-luvun look. Huumorintajua löytyy sekä upeat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen on kertonut pitävänsä tylsistä ja kuivakoista miehistä ja ilmaissut toiveen pariutua sellaisen kanssa?
(Minulle ei ole ikinä tullut tällaista naisen toivetta vastaan kun on porukoissa keskusteltu)
Se kuivakka ja tylsä harvoin iskee vaikka olisi minkälainen adonis. Kyllä parasta miesseuraa on sellainen, jonka seurassa saa nauraa vedet silmissä. Oman miehen kanssa oltu liki 30 vuotta ja edelleen naurattaa.
Miesten logiikka toimii niin, että kun pinnallisimpien ja tyrkyimpien naisten miesmaku suosii kiiltokuvamaista miestyyppiä, sama ilmiö yhdistää kaikkia naisia. Näinhän asia ei tietystikään ole. Sama kuin väittäisi, että Teemu Selänne, Ano Turtiainen, Stephen Hawking ja Albert Einstein ovat samasta puusta veistettyjä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Omaan makuun osuu esim näyttelijä Hugh Grant. Nyt jo vanha mutta se 90-luvun look. Huumorintajua löytyy sekä upeat hiukset.
Se huumorintaju taisi kyllä olla käsikirjoitettua.
Mieheni on hoikka ja vain hiukan lihaksikas, hänellä on täyteläiset huulet, Suomen paksuin hiuskuontalo ja hänellä on iso. Minusta hän on miehekäs omana itsenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naurattaa kun joonas tulee selittämään, että naiset tykkää siitä ja tästä ja kuvailee sitten Tom of Finland-lakanan mieshahmon.
Joo, tykätään visuaalisesti, mutta tiedetään myös, miksi sinä tykkäät niistä hahmoista. Naiset eivät tunne seksuaalista himoa homomiehiin, ne on vain kauniita katsella (usein, ei aina).
Nyt sinulla menee sekaisin nämä piirteet. Naiset Suomessa suosivat parinvalinnassa feminiinisiä piirteitä. Homomiehillähän on aina tämä feminiininen piirre. He eivät ole näitä maskuliinisia laatikkoleukoja ja bodattuja vartaloita.
Kyllä useat naiset suosivat juuri feminiinistä miestä eli homomaista miestä. Harvahan tällaista nyt saa, kun ovat kuitenkin niin harvassa.
Naiset suosivat luonteeltaan feminiinistä lempeää miestä mutta ulkoisesti varmasti miehekkäät kiinnostavat enemmän isoa osaa naisista. Toki eri ihmiset tykkää erilaisista.
"Miksi ihmeessä naiset valehtelisivat kyselyssä, kun siitä ei ole edes mitään henkilökohtaista etua?
Mansplaining saa ihan uusia ulottuvuuksia, kun miehet luulevat nyt tietävänsä paremmin jopa naisten miesmaun 😄
Kannattaa kuulkaas tehdä se perinteinen Prisma-testi, niin näette, että suurin osa naisista on naimisissa ihan taviksen kanssa, ja katsovat, että tärkeintä on luonne ja keskustelukyvyt, eikä laatikkoleuka mihin voi ripustaa ostoskassin.
Alkaa epäilyttää, että miehet eivät halua ajatella, että ongelma olisi heidän luonteessaan, kun sitä on vaikeampi kehittää. Muskelit on vielä helppo juttu."
Mitä tässä tekstissäni oli sellaista, että se piti poistattaa? Sekö, että puhuin luonteen kehittämisestä? Siitäkö siis on kyse?
Onneksi joku vastasi siihen, niin sain kopioitua.
"Koska miehet itse tuntevat valtavasti himoa hyvännäköisiin naisiin tietämättä luonnetta, mutta eivät ymmärrä naisten olevan erilaisia."
Tässä voi olla totuudensiemenkin. Toisaalta suurimmalle osalle miehiä parinvalinnan kovat realiteetit näkyvät yökerhon baaritiskillä. Hyvännäköisen komistuksen jutuilla ei ole juuri väliä, kauniita naisia riittää. "Käytsä usein täällä?" kuulostaa ihanan rehelliseltä tai kivan ironiselta komistuksen suusta. Jos tavis noin, niin vttu mikä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitäisi paikkansa, miksi sitten on niin paljon naisettomia tylsiä, mitäänsanomattoman keskivertoja, kuivakoita, hiljaisia, ujoja, kunnollisia ja hyviä miehiä?
Koska naisille tärkeintä on luonne. Empaattinen, syvällinen ja hauska mies kiinnostaa.
Olen s eks uaalisesti aktiivinen nainen, hetero, ja ihastun miehissä testosteronipiirteisiin jopa siinä mittakaavassa ,että olen deitti-ilmossani maininnut tuon hormonin. Leveät leukaperät ja ylipäätään iso pää ja leveä naama, tykkään. Leveät hartiat ja selkeästi erottuvat lihakset olkapäissä, hartioissa, rintalastassa ja varsinkin käsivarsissa, tärkeää. Y-kroppa. Tämä kuulostaa nyt pinnalliselta, mutta niinhän on aloitus ts tutkimustuloskin. Vastaan pelkästään omasta puolestani, että en usko tähän tutkimukseen pätkääkään. Sen tekijä on varmaan joku pienileukainen testosteronin puutteesta kärsivä narsisti :D En tiedä, mutta minä olen nainen, ja miehekkään näköinen mies kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen s eks uaalisesti aktiivinen nainen, hetero, ja ihastun miehissä testosteronipiirteisiin jopa siinä mittakaavassa ,että olen deitti-ilmossani maininnut tuon hormonin. Leveät leukaperät ja ylipäätään iso pää ja leveä naama, tykkään. Leveät hartiat ja selkeästi erottuvat lihakset olkapäissä, hartioissa, rintalastassa ja varsinkin käsivarsissa, tärkeää. Y-kroppa. Tämä kuulostaa nyt pinnalliselta, mutta niinhän on aloitus ts tutkimustuloskin. Vastaan pelkästään omasta puolestani, että en usko tähän tutkimukseen pätkääkään. Sen tekijä on varmaan joku pienileukainen testosteronin puutteesta kärsivä narsisti :D En tiedä, mutta minä olen nainen, ja miehekkään näköinen mies kelpaa!
On mahdollista, että olet nainen.
On myös mahdollista, että olet täällä harvinaisuus, joten älytöntä väittää tutkimusta vääräksi oman mielipiteen perusteella.
Mä olen muuten ultranaisellinen, mutta miehiin olen tehnyt vaikutuksen isoilla autoilla, rannekelloilla ja käymällä säännöllisesti salilla.
Se, että olen naimisissa, tuntuu olevan monille miehille haaste, joka pitää voittaa - pikemminkin hidaste, kuin este.
Vierailija kirjoitti:
"Koska miehet itse tuntevat valtavasti himoa hyvännäköisiin naisiin tietämättä luonnetta, mutta eivät ymmärrä naisten olevan erilaisia."
Tässä voi olla totuudensiemenkin. Toisaalta suurimmalle osalle miehiä parinvalinnan kovat realiteetit näkyvät yökerhon baaritiskillä. Hyvännäköisen komistuksen jutuilla ei ole juuri väliä, kauniita naisia riittää. "Käytsä usein täällä?" kuulostaa ihanan rehelliseltä tai kivan ironiselta komistuksen suusta. Jos tavis noin, niin vttu mikä juntti.
:D
Itseäni ei kiinnosta komea mies jos hän on luonteeltaan ääliö, koska eihän sellaisen seurassa viihdy, ärsyttää lähinnä.
Ja baareista varmaan löytyy kiimaisimmat naiset.
Naiset ei ole universumin keskipiste vaikka kuinka naiset niin haluaisi huomio himoissaan
Vierailija kirjoitti:
Plus lisään, että semmonen testoäijä tuoksuu ihanalta! Sp ermalta, jos sanon suoraan. Pienileukainen piipittäjä ei edes tuoksu mieheltä.
"On mahdollista että olet nainen." Jep :D Täällähän rupeanki juhannuksena semmoista todistelemaan ihmiselle, jonka kommenttia en edes arvosta.
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus lisään, että semmonen testoäijä tuoksuu ihanalta! Sp ermalta, jos sanon suoraan. Pienileukainen piipittäjä ei edes tuoksu mieheltä.
"On mahdollista että olet nainen." Jep :D Täällähän rupeanki juhannuksena semmoista todistelemaan ihmiselle, jonka kommenttia en edes arvosta.
N56
Kuulostat tuon jälkeen entistä enemmän mieheltä 😄
Itse asiassa homomieheltä. "Spermantuoksuinen..."
Ehkä tämä todistaa sen, että miesten ja homojen maku on täsmälleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole universumin keskipiste vaikka kuinka naiset niin haluaisi huomio himoissaan
En tiedä oletko huomannut, mutta miehille naisettomuus on sen verran kova pala että alkavat usein tap-pamaan ihmisiä ynnä muuta in-cel-sekoilua.
Miesten ihannemies on aika kaukana naisten ihannemiehestä. Tosin on tuota samaa ilmiötä naisillakin eli naiset pitää monia sellaisia piirteitä / asioita naisen ulkonäössä viehättävinä jotka ei miehiin juurikaan iske.
Ei-ulkonäöllisississä jutuissa samaa eli miehet kuvittelee naisten viehättyvän ärhentelystä, leuhottamisesta ja elvistelystä koska nuo tekee heihin itseensä vaikutuksen eli miehet pitää tuollaista miestä jotenkin miehisenä "alfana". Sen sijaan niitä naisten oikeasti arvostamia piirteitä hävetään ja pidetään nössöilynä.
Naiset taas kuvittelee olevansa miesten silmissä vastustamattoman ihania kun osaavat puhua sujuvasti kolmea kieltä ja olevansa korkeakoulutettuja koska jopa kadehtivat edellä mainittuja juttuja toisiltaan.
Naiset ja miehet ei enää nykyisin oikein ymmärrä toisiaan sitäkään vähää kuin vielä 30 vuotta sitten ja siihen sitten vielä päälle kaikki se kuinka sukupuolet ei olisikaan erilaisia missään asiassa. Tuntuu kummalta ajatukselta, että siinä on nähty jotain pahaa että naiset ja miehet eroaa monessa asioissa toisistaan melko jyrkästikin että kaikki on haluttu yrittää tunkea samaan lokeroon.
jaahas, taas hs-pravda yrittää markkinoida feminiinisiä vasemmistomiehiä, helposti johdateltaville naisille. leuattomat naiselliset miehet ovat yleensä virkamiehiä tai setalaisia, eivätkä kelpaa kenellekään. omat äitinsäkin hyljeksivät niitä.
En tunne ketään naista, joka pitäisi puoleensavetävänä viihdeteollisuuden esittämää käsitystä homoista, eli lässyttämällä, korkealla äänellä puhuvaa, huivia kaulassa pitävää, lannetta pyörittävää hahmoa. Katso leffa Bird cage, Lainahöyhenissä, niin näet sen vakiohahmon.