Tutkimus: Miehet itse pitävät miesten maskuliinisia piirteitä viehättävinä, ei niinkään naiset
Brittiprofessori David Perrettin johtamissa tutkimuksissa on havaittu, että miehet yliarvioivat systemaattisesti maskuliinisten piirteiden vetovoimaa. Leveä leukalinja, korostunut lihaksikkuus ja muutenkin voimallinen maskuliinisuus näyttävät miesten mielikuvissa tärkeämmiltä ominaisuuksilta kuin mitä naiset keskimäärin pitävät seksuaalisesti houkuttelevana.
Kommentit (568)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen on kertonut pitävänsä tylsistä ja kuivakoista miehistä ja ilmaissut toiveen pariutua sellaisen kanssa?
(Minulle ei ole ikinä tullut tällaista naisen toivetta vastaan kun on porukoissa keskusteltu)
Se kuivakka ja tylsä harvoin iskee vaikka olisi minkälainen adonis. Kyllä parasta miesseuraa on sellainen, jonka seurassa saa nauraa vedet silmissä. Oman miehen kanssa oltu liki 30 vuotta ja edelleen naurattaa.
Pakko arvostaa miestäsi, että kestää naista, joka nauraa koko ajan. Minä en kestäisi.
Kertoo paljon sinusta. Luultavasti saat kyllä olla ihan rauhassa iloisilta ihmisiltä.
Iloisuus ja jatkuva nauraminen ovat eri asioita.
Most women have no idea how much power they hold in the presence of a man. The feminine both awakens him and terrifies him, and when he feels unworthy of her, he will try to reduce her to something smaller so he does not have to feel his own inadequacy. This is why so many men posture, objectify, or use bravado. It is not confidence. It is fear.
Noinhan se menee. Naisia kiinnostaa geenikomeus (naama ja pituus) ja puolestaan miehet arvostavat kovalla työllä hankittuja asioita (lihakset, varallisuus, koulutus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muuten ultranaisellinen, mutta miehiin olen tehnyt vaikutuksen isoilla autoilla, rannekelloilla ja käymällä säännöllisesti salilla.
Se, että olen naimisissa, tuntuu olevan monille miehille haaste, joka pitää voittaa - pikemminkin hidaste, kuin este.Olet mies. Nainen olisi riittävän älykäs tajuamaan, ettei tekstissäsi kuin-sanan eteen kuulu laittaa pilkkua.
Minä laitan aina pilkun siihen kohtaan, jossa pidän puhuessa tauon - esimerkiksi silloin, kun pidän puhetta.
Minua ei kiinnosta kieliopin lainsäädäntö hirveän paljon, enkä ole siihen sitoutunut.
Nainen olen ollut ainakin viimeiset 47 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ihannemies on aika kaukana naisten ihannemiehestä. Tosin on tuota samaa ilmiötä naisillakin eli naiset pitää monia sellaisia piirteitä / asioita naisen ulkonäössä viehättävinä jotka ei miehiin juurikaan iske.
Ei-ulkonäöllisississä jutuissa samaa eli miehet kuvittelee naisten viehättyvän ärhentelystä, leuhottamisesta ja elvistelystä koska nuo tekee heihin itseensä vaikutuksen eli miehet pitää tuollaista miestä jotenkin miehisenä "alfana". Sen sijaan niitä naisten oikeasti arvostamia piirteitä hävetään ja pidetään nössöilynä.
Naiset taas kuvittelee olevansa miesten silmissä vastustamattoman ihania kun osaavat puhua sujuvasti kolmea kieltä ja olevansa korkeakoulutettuja koska jopa kadehtivat edellä mainittuja juttuja toisiltaan.
Naiset ja miehet ei enää nykyisin oikein ymmärrä toisiaan sitäkään vähää kuin vielä 30 vuotta sitten ja siihen sitten vielä päälle kaikki se kuinka sukupuolet ei olisikaan erilaisia missään asiassa. Tuntuu kummalta ajatukselta, että siinä on nähty jotain pahaa että naiset ja miehet eroaa monessa asioissa toisistaan melko jyrkästikin että kaikki on haluttu yrittää tunkea samaan lokeroon.
Miehenä voin sanoa että kolmen kielen osaaminen ja korkeakoulututkinto on ihan minimi josta lähdetään liikkeelle. Joten jos naiset luulevat noin niin ovat kyllä ihan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muuten ultranaisellinen, mutta miehiin olen tehnyt vaikutuksen isoilla autoilla, rannekelloilla ja käymällä säännöllisesti salilla.
Se, että olen naimisissa, tuntuu olevan monille miehille haaste, joka pitää voittaa - pikemminkin hidaste, kuin este.Olet mies. Nainen olisi riittävän älykäs tajuamaan, ettei tekstissäsi kuin-sanan eteen kuulu laittaa pilkkua.
Minä laitan aina pilkun siihen kohtaan, jossa pidän puhuessa tauon - esimerkiksi silloin, kun pidän puhetta.
Minua ei kiinnosta kieliopin lainsäädäntö hirveän paljon, enkä ole siihen sitoutunut.
Nainen olen ollut ainakin viimeiset 47 vuotta.
Jos on noin välinpitämätön kielioppia kohtaan, on sitä todennäköisesti monessa muussakin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen olen ollut ainakin viimeiset 47 vuotta.Jos on noin välinpitämätön kielioppia kohtaan, on sitä todennäköisesti monessa muussakin asiassa.
Ei ainakaan akateemisessa sivistyksessä, taloudessa, työssä, eikä perhe-elämässä.
Muissa asioissa voin olla ka hyvä niin.
No naiset on opetettu valheellisesti ajattelemaan niin että jos mies on kondiksessa ja vetää rajat että se on "toksinen pelle", oikeastihan naiset etsii nimenomaan sisäistä vahvuutta ja sisäinen vahvuus näkyy hyvin usein myös ulkoisena sellaisena. Siihen on ihan turha mussuttaa vastaan. Naiset kertoo haluavansa kiltin hiiren kumppaniksee kuka tekee niiku ne ite haluu, sit ku ne saa sen siihen eteen, siinä ei ole pienintäkään intohimoa sitä miestä kohtaan ja jos intohimoa ei ole, suhde ei myöskään toimi pidemmän päälle
Vierailija kirjoitti:
No naiset on opetettu valheellisesti ajattelemaan niin että jos mies on kondiksessa ja vetää rajat että se on "toksinen pelle", oikeastihan naiset etsii nimenomaan sisäistä vahvuutta ja sisäinen vahvuus näkyy hyvin usein myös ulkoisena sellaisena. Siihen on ihan turha mussuttaa vastaan. Naiset kertoo haluavansa kiltin hiiren kumppaniksee kuka tekee niiku ne ite haluu, sit ku ne saa sen siihen eteen, siinä ei ole pienintäkään intohimoa sitä miestä kohtaan ja jos intohimoa ei ole, suhde ei myöskään toimi pidemmän päälle
Naiset ei halua kumpaakaan noista vaan tasa-arvoisen suhteen. Kukaan ei halua olla pompotettavana tai vetää perässään aloitekyvytöntä riippakiveä, jota pitää käskeä kuin koiraa. Nuohan ne sinun vaihtoehdot on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua kumpaakaan noista vaan tasa-arvoisen suhteen. Kukaan ei halua olla pompotettavana tai vetää perässään aloitekyvytöntä riippakiveä, jota pitää käskeä kuin koiraa. Nuohan ne sinun vaihtoehdot on.
Rajojen vetäminen on nimenomaan tasa-arvoinen suhde. Älkää käsittäkö aina tahallaa kaikkea väärin. Äläkä laita sanoja suuhuni
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole ooetettu noin tai mitenkään muutenkaan! Minua ei kiinnosta kumpikaan mies noista. Meillä on normaali parisuhde joka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs homogalluppi tuo nyt sitten on? Ja vielä Juhannusaattona. Hyhhyh kalut ruskeaksi. Kaikkea sitä saa lukea ja ajatella!
N30
HS tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehekkeistä ominaisuuksista, esim omalla miehelläni on tosi leveät hartiat, on karvoja ja partaa. Ne on tosi ihana. Mutta en tykkäisi överi lihaksista ja että ramppaisi jatkuvasti salilla. Minusta on ihana että hänessä on pehmeyttä mutta on silti voimakas/vahva.
Sinä olet varmaan niitä naisia samalla, jotka antavat miehensä itkeä ja tarjoat olkapäätä ja tukea. Jos haluat asettaa riman niin alas, niin mikäpä siinä, mutta parempaakin olisi tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole ooetettu noin tai mitenkään muutenkaan! Minua ei kiinnosta kumpikaan mies noista. Meillä on normaali parisuhde joka toimii.
En puhunut sinusta. Puhuin yleisesti yhteiskunnasta ja sen normeista. Yhteiskunnan normit ei mene luonnon normien kanssa yks yhteen. Ja kun minä sanon että mies on maskuliininen, minä en tarkoita että se on toksinen, vaan että se on terveellä tavalla tasapainoinen mies. Pelkästään se että te ymmärrätte tollaset normaalit asiatkin väärin, kertoo paljon. Naiset ei etsi heikkoja miehiä, se on vaan fakta asia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin naiset on opetettu? Ketkä naiset?
Itse olen kasvanut akateemisessa perheessä ja isäni oli macho-tyyppinen tiedemies, äitini taas dominoiva tiedenainen ja johtavassa asemassa.
Minulle oli naisena itsestään selvää, että miehen on oltava nöyrä, eikä hän saa tuoda itseään esiin liikaa. En arvosta miehessä minkäänlaista valtaa tai vallan ulkoisia merkkejä, tai brassailua niillä.
Nöyryys kertoo terveestä itsetunnosta. Esineillä ja titteleillä elvistely taas huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kasvanut akateemisessa perheessä ja isäni oli macho-tyyppinen tiedemies, äitini taas dominoiva tiedenainen ja johtavassa asemassa.
Minulle oli naisena itsestään selvää, että miehen on oltava nöyrä, eikä hän saa tuoda itseään esiin liikaa. En arvosta miehessä minkäänlaista valtaa tai vallan ulkoisia merkkejä, tai brassailua niillä.
Nöyryys kertoo terveestä itsetunnosta. Esineillä ja titteleillä elvistely taas huonosta itsetunnosta.
Et arvosta minkäänlaista valtaa tai mitään muutakaan, mutta silti piti heti ensimmäisenä alkaa luettelemaan kuinka ylhäällä teidän perhe on yhteiskunnallisessa hierarkiassa. Olette ihan trolleja kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryys kertoo terveestä itsetunnosta. Esineillä ja titteleillä elvistely taas huonosta itsetunnosta.Et arvosta minkäänlaista valtaa tai mitään muutakaan, mutta silti piti heti ensimmäisenä alkaa luettelemaan kuinka ylhäällä teidän perhe on yhteiskunnallisessa hierarkiassa. Olette ihan trolleja kaikki :D
Eikö siis sellaiset ihmiset saa kirjoittaa lainkaan, joilla on koulutetut vanhemmat?
Minkä minä sille mahdan, ei kukaan vanhempiaan valitse. Itse arvostan yksinkertaista, vaatimatonta elämää. Jos rahaa on, sen ei pidä millään tavalla näkyä ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitäisi paikkansa, miksi sitten on niin paljon naisettomia tylsiä, mitäänsanomattoman keskivertoja, kuivakoita, hiljaisia, ujoja, kunnollisia ja hyviä miehiä?
Koska kuivakka ja hiljainen mies ei anna naiselle tunnetasolla sitä kohtaamisen tunnetta, jota ihan pelkkään yhden illan juttuunkin tarvitaan.
Vaikka ulkonäkö on tärkeää, niin kyllä sosiaalinen äly ja naisen kanssa yhteen sopiva temperamentti on seksuaaliselle viehätykselle välttämätöntä.
Aina. jos kysytään jostain kuvasta, että mitä naiset pitää seksikkäänä, niin jätetään huomotta, mitä naiset oikeasti haluavat. Ulkonäkö on vain osa yhtälöä, sen LISÄKSI tarvitaan käytöstä, ominaistuoksua jne. Ja vaikka tietyt tyypit vetoavat useampiin kuin toiset, on erilaisilla tyypeillä ottajansa. Esim. mitä tarkoittaa, että nainen pitää lihaksikkaasta miehestä, yhdelle se on pikajuoksijamalli, toisille painonnostaja. Molemmilla näkyy lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut sinusta. Puhuin yleisesti yhteiskunnasta ja sen normeista. Yhteiskunnan normit ei mene luonnon normien kanssa yks yhteen. Ja kun minä sanon että mies on maskuliininen, minä en tarkoita että se on toksinen, vaan että se on terveellä tavalla tasapainoinen mies. Pelkästään se että te ymmärrätte tollaset normaalit asiatkin väärin, kertoo paljon. Naiset ei etsi heikkoja miehiä, se on vaan fakta asia.
Terveellä tavalla maskuliinisuus... ai että.
Terveeseen maskuliinisuuteen kuuluu, että heikkous ei ole mörkö, jota pelätään, vaan ymmärretään ihmisyyden kaikkia puolia. Että ei tartte esittää kovaa ja "vahvaa" vaan voi olla kokonainen ihminen kaikkine puolineen.
Osa miehistä hakkaa vasaralla naamaansa muokataksesi luustoa ja ruiskuttaa suolavettä kiveksiin jotta olisivat suuremmat. On komeeta ai että!
T:Mies…