Viestiä enkeleiltä, henkioppailta, entisistä elämistä..
Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.
En vastaa ennustuspyyntöihin.
Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.
Kommentit (241)
Vierailija:
Täällä tummatukkainen, ruskeasilmäinen, työtä ja elämänsuunta vailla oleva, kolmen pojan äiti ihmettelee, että mihin ryhtyisin nyt?Henkimaailman asiat ovat lähellä sydäntä.
Sinun sydänchakrasi on upeasti auki ja se hohtaa kovin kauniisti ihanaa, lämmintä rakkauden valoa, syvää vihreää ja vaaleanpunaista auraasi. Hyvin vahvasti saan viestiä siitä, että elämäntehtäväsi olisi vaihtoehtoisten hoitojen parissa. Näytetään kun työskentelet kumartuneena hoidettavasi jalkopuolelle, painelet akupunktio /meridiaanipisteitä ja hoidat näin kehon energiajärjestelmiä. Jokin kurssi/koulutus asiaan alkamassa lähiaikoina jolle sinua kutsutaan. Tämä tieto tuodaan sinulle, joko jonkin ihmisen/mainoksen tai muun vastaavan muodossa. Ehkä löydät sen netistä, vahingossa. Anna enkelisi auttaa :)
Reikiä tai muuta vastaavaa energiahoitoa sinua kehoitetaan harjoittamaan oman kasvusi tueksi. Sen kautta myös sinussa olevat hoitavat energiat pääsevät virtaamaan ja tämä tulee olemaan avuksesi myöhemmässä vaiheessa kun jo hoidat ihmisiä.
Halauksia sinulle, tunnut ihan siskoltani (jota minulla ei tässä elämässä ole ;))
<3
Vierailija:
Olen 30-vuotias vaalea, vihreä/harmaa/ruskeasilmäinen, naimisissa. Odotan toista lastamme. Tuntuu, että elämässäni on ollu turhan paljon ikäviä asioita, mutta olen oman positiivisuuteni voimin jaksanut eteenpäin. Pelottaa, että loppuuko voimat sittenkin joku päivä. Hankaluuksia on paljon toisten ihmisten suhteen. Olen sinnikäs ja etsin koko ajan jotain uutta elämääni, ihan kuin etsisin elämäntarkoitusta ja sitä sateenkaaren päätä.
Tiedätkö, sinä näytät ihan oikealta enkeliltä :))
Siis aurasi hohtaa niin kirkasta, kaunista valkoista valoa että tuollaista harvoin näkee. Sinussa on paljon rakkautta, sitä suurta pyyteetöntä rakkautta, jota kohti meidän pitäisi kulkea polullamme. Olet hyvin vanha sielu, viisas ja kokenut paljon. Olet vasta tavallaan puhkeamassa kukkaan tietoisuutesi tasolla tästä, mutta syvällä sinussa tämä tieto jo on, siksi aurasi on niin kaunis ja puhdas. Ymmärrän hyvin tuon etsimisesi, minä voin kertoa sinulle oikean oven, mutta avainta sinne minulle ei ole.
Tämän elämäsi aikana tulet löytämään itsesi, kokemaan itsekin tuon suuren rakkauden joka sinussa loistaa majakan tavoin kauas. Olet löytämässä oman henkisen itsesi ja se on se tie jota olet etsinyt. Kunhan löydät sen oikean langanpään niin sen jälkeen asiat etenee vauhdilla. Tulet muistamaan niin paljon.. Ja tulet muuttumaan, tämä kuori joka sinussa on, olet valmis sen tiputtamaan pois ja olemaan juuri sitä jota olet aina ollut. Se, joksi sinut joskus luotiin. Tekisi mieleni kertoa paljonkin, mutta minua kielletään. Vielä ei ole aika, mutta kohta on.
Kiitos sinulle, että sain kokea ihanat energiasi, nähdä tuon pyyteettömän rakkauden valon. Kiitos :)
hivenen ehkä pelkäänkin. Mutta nyt uteliaisuus voitti. Ja ketju vei mukanaan...
Haluaisin itsekin tietää monia asioita, on niin paljon asioita joita olen pohtinut paljon.
Voisitkohan mitenkään vielä katsoa tilannettani...pyydän kauniisti...
Olen ensi kuussa 36-vuotias, kolmen lapsen äiti (14,9,ja 2) Lapseni ovat kovin erilaisia... Olen naimisissa, minulla on vihreät silmät ja tumman maantienväriset hiukset. Olen joutunut selviämään kovasti omillani. Paljon olen miettinyt myös edesmennyttä äitäni ja hänen vaikutustaan minuun. Vanhempi tytär on kovin itkuherkkä, miksi? Miten osaisin tukea häntä oikein...?
Mitä näet minulle?
Haikein ja odottavin mielin...
osaisitko kertoa minulle mitään/saatko tarpeeksi hyvää yhteyttä minuun?
olen 32v. nainen, siniset silmät, pitkä keskiruskea/tummanruskea tukka, pyöreä muodoiltaan, lyhyt. naimisissa ja kahden lapsen äiti, poika 6v. ja tyttö 2v.
mitä näkisit minun entisistä elämistäni, tai onko minulle/meidän perheelle viestejä enkeleiltä? kai meistä huolehditaan hyvin?
asioita jotka vaivaavat mieltä ovat miten tässä käy minulle kun viimeaikoina on tuntunut raskaalta viedä opinnot loppuun, ja miten saan töitä, nyt kun olisi melkein pakko jotain saadakin ettei talous mene liian ahtaalle.
toivottavasti terveyteen liityviä ongelmia ei näy kenellekään. ja vilkkaan poikani tulevaisuus huolestuttaa joskus.
minne elämä meidän perhettä kuljettaa?
mahdollisesta vastauksesta ikikiitollinen,
nimim. Liilatuuli
Olen elänyt jo vuosia vaikeaa aikaa, paljon köyhyyttä ja huolia. Olen ollut perusterve ja henkisesti vahva, mutta nyt alkaa jatkuvan taakan alla masennus hiipiä päälle. Mieheni kanssa parisuhde on hyvä ja koen olevani melko onnellinen. Olen syvällinen pohdiskelija ja murehdin jatkuvasti, että jos läheisilleni tapahtuu jotakin.
Haluaisin tietää, mistä nämä vaikeuteni johtuvat, miksi niin paljon huolia? Helpottaako tämä koskaan.
Vierailija:
Jos oikeasti aistit jotain, tiedät kuinka kipeästi vastaustasi tarvitsen... :( Voi kunpa jaksaisit vielä joskus minulle vastata... jos tarvit lisää tuntomerkkejä niin laitan tulemaan.
Minulle näytetään kahta tyttölasta, ja jotenkin heitä ympäröi surumielisyys? Heidän lähellään on kuitenkin enkelijoukkio, jotka ympäröivät lapsesi ja muodostavat ikäänkuin suojaavan muurin lastesi auraan. Enkelit pitävät lapsiasi kädestä, näen heidät vuoteissaan.
" Rakas ystävä, älä murehdi. Älä. Minä olen arkkienkeli Samuel ja huolehdin lapsistasi. Lupaan pitää heistä huolen, lupaan. Heidän sydämensä tarvitsevat voimia, joita virratamme heihin. Maailmankaikkeudessa on apujoukkoja, jotka auttavat lapsiasi, lähettävät voimia ja energiaa, hoivaa ja parannusta. Me olemme ympärivuorokauden tässä, kellään teistä ei ole hätää. "
Minulle sanotaan että voit voimistaa ja vahvistaa enkeleitten läsnäoloa hankkimalla huoneeseen sinisestä lasista valmistettuja tuikkuja, valkoisia kynttilöitä, laventelin ja ruusupuun tuoksuja. Lähetän energiahoitoa sinulle ja lapsillesi, ja pyydän tämän jatkuvan niin kauas tulevaan kuin on tarve.
Halauksia.
Olen 31v kotiäiti, naimisissa, kaksi pientä lasta. Minulla on vaaleat hiukset ja sinivihreät silmät. Elämän pitäisi olla mallillaan, mutta olen silti ajoittain masentunut ja tyytymätön. Miten saisin tunne-elämäni tasapainoon ja löytäisin aidon ilon elämääni? Olen kokenut vakavan sairauden, enkä haluaisi tuhlata aikaa ikävien asioiden märehtimiseen, mikä minulla on usein tapana.
Minulla on vahva tunne, että olen asunut nykyisellä asuinpaikkakunnallani ennen, pitääkö tämä paikkansa? Voitko kertoa jotain muuta entisistä elämistäni? Olen aina ollut kiinnostunut tällaisista asioista, toivottavasti ehdit vastata!
Ikää jo on, mutta sielultani nuori. Uuden ammatin haku mielessä, tähän toivoisin apua.
Maantienväriset hiukset (punaisiksi värjätyt), siniset silmät, " keskikokoinen" . Kaksi lasta ja mies.
muita elämänkatsomuksia. Minulla on valtava tiedonjano ja jatkuvasti haluan kartuttaa yleissivistystäni. Pyrin aina tarkastelemaan ja tuntemaan muita ihmisiä lokeroimatta heitä ja inhoan ennakkoluuloa sekä suvaitsemattomuutta. Haluan aina katsoa asioita eri näkökulmista, esim. uskonnoista havainnoin niitä ikään kuin sisältä päin.
Mikä on elämäni tarkoitus? Se on aina mielessäni.
Minäkin haluaisin vastauksia omalle elämälle mikä on ollut rankka. Olen jäänyt leskeksi nuorena-3 pientä lasta jäi. Nyt elän taas parisuhteessa missä en ole onnellinen. Toisaalta meillä on sellinen viha-rakkaus suhde. Mutta haluaisin itse tasapainosempa elämä.
En tiedä pitääkö erota tai jaksaa vain... Voimat alkaa olla vähissä. Myös sydämen kanssa on ongelmia.
Tuleeko koskaan enää mielenrauhaa?
Olen 35v, sini-vihreät silmät,vaalea tukkainen
Kiitos kun jaksat vastata.
hukassa, löytyyköhän se vielä? Kiitos, tästä ketjusta, uskon että olet auttanut jo monia!
Yksi lapsi 1 vuotta 5kk. Mistä johtuu paha olo ja ahdistus. Olisitko kiltti ja katsoisit minulle.
Vierailija:
Olen tummatukkainen, 38v ja sinisilmäinen. Vasta avioitunut ja meillä on kaksi lasta.Onko meillä enkeliä ja onko hänellä viestiä meille?
Teillä kotona on enkeleitä :)
Minulle näyttäytyy erityisesti kauniin keltaista valoa hohtava enkeli, ilon energiaa välittävä. Perheessänne on onni ja ilo läsnä ihanalla tavalla, sen takia juuri tämä enkeli on teille tullutkin :D
Teille luvataan seesteistä elämää, jossa vahva rakkaus ja luottamus toiseen kestää suurimmatkin karikot. Muista aina sydämessäsi tämä, se on enkelisi viesti sinulle. Älä koskaan menetä toivoasi rakkauden suhteen, sillä se on se pursi, joka teidän perheenne vie turvaan myrskyjen keskeltä. Se kestää, jos vain luottamus siihen kantaa. Ja se kantaa, jos niin päätät.
Haluan tietää mitä kuolleelle hepalleni " kuuluu" ja kuolleille sukulaisilleni...ja muutenkin jos olisi jotain viestiä.
Näetkö vaikeuksistani mitään ja piristynkö lopulta ja menen töihin...?
Olen 42 v., vaalea, siniharmaat silmät, isokokoinen, naimisissa, lapset 2 ja 5, nykyään kotiäitinä.
Mikä tehtäväni tässä elämässä on, mikä on läksyni? Lapseni koen suunnattomaksi rikkaudeksi enkä pidä heitä mitenkään itsestäänselvinä. Vanhemmasta olen joskus huolissani, hän on kuin minä itse. Mikä on minun ja lasteni suhteet aikaisemmin, entä minun ja mieheni? Miten masennuskierteen voi katkaista? Miten autan itseäni, entä äitiäni? Isääni en edes kuvittele osaavani auttaa.
Olen tuntenut enkelin lähelläni kerran, oikeastaan nähnyt anoppini vaeltelevan talon ympärillä. Miksi hän halusi nähdä meidät? Miksi minulle tuli tapahtumasta niin paha ja pelokas olo? Onko minulla suojelijaa, henkiopasta? Jos on, miten saisin häneen yhteyden?
Tapasin kerran miehen, johon tunsin selittämätöntä vetoa. Käsitimme, että olimme tavanneet aikaisemminkin vuosisatoja sitten, jopa muuttaneet maanosasta toiseen yhtä aikaa. Mikä oli uuden tapaamisemme tarkoitus? Tapaammeko uudelleen? Tapaanko muita, joiden kanssa olen elänyt ennenkin? Näetkö entisistä elämistäni jotain? Miten näet minun ja mieheni suhteen?
Kuten huomaat, kysymyksiä on paljon. Odotan kärsivällisesti, pystytkö vastaamaan.
Kiitollisena,
Kukka
Vierailija:
Voisitko kertoa meillekin.
Olen 30v vaalea sinisilmäinen. Mieheni tummahko ja 32 vuotias. meillä on 2 ihanaa lasta.
olemme tosi onnellisia yhdessä. Yhteiselle taipaleellemme on osunut tosi isoja kivikkojakin. Tosin ilman niitä emme ehkä olisi tässä.
Olemme menettäneet läheisiä ihmisiä. suru ja tuska ovat vieläkin läsnä päivittäin. Miten pääsemme eroon ahdistavista tunteista ja hyväksyisimme tapahtuneet. Olisi helpottavaa tietää mitä edesmennelle läheisillemme nyt " kuuluu" . Ovatkö läsnä. Se tieto helpottaisi niin kovasti.
Kerro mitä näet ja tunnet, ole kiltti! Se todellakin auttaisi meitä.
Onnenne ja rakkautenne välittyy minulle saakka tästä viestistä :)
Sinä ja miehesi olette tuttuja monien elämien varrelta. Sinänsä teillä on mielenkiintoinen karmallinen side, että ainakaan minä en nyt näe yhtäkään aiempaa elämää, jossa tuo sama vahva rakkauden tunne ei olisi ollut välissänne. Olette rakastaneet toisianne ikuisuuden, ja tulette myös rakastamaan. Niinä eläminä kun ette kohtaa, sisimmässänne on se syvä selittämätön kaipuu toistenne luokse.. olette jatkuvasti toistenne sydämissä, tavalla tai toisella.
Näen vanhemman pariskunnan, tai miehen ja naisen rinnakkain. Ovat jo teitä vanhempia, miehellä hiukan vatsaa. Mies on tummahko, kuva on melko epäselvä nyt. Heidän mukanaa on surua, ikävää, mutta kuitenkin kepeyttä ja levollisuutta. He surevat sitä että te surette heitä. He tietävät että tapaatte taas, heidän puolellaan se on yksi silmänräpäys (siellä ei ole aikaa samalla tavalla kuin täällä) joten he kyllä jaksavat odottaa. Mutta te, teidän pitäisi nyt iloita ja pyyhkiä kyyneleet, sanotaan. Eläkää tämä elämä, nauttikaa kaikesta, jatkakaa eteenpäin. Mikään ei ole loppu eikä ohitse, tämä on vain elämää, sanoo mies ja nauraa. Nainen on vaitonaisempi, mutta hänkin hymyilee ja nyökyttelee.
Keltaisia ruusuja.. aseta niitä kotiisi, keittiön pöydälle sillä se on kotisi sydän ja anna niiten energoitten virrata kotiinne ja muistuttaa ilosta, rauhasta ja rakkaudesta jossa rakkanne nyt ovat.
tämän sairauden kanssa. kun vain jostain saisi tietää miksi näin on ja voiko he ikinä leikkiä normaalisti..
37
Ihanaa että olet jaksanut vastata näin monille ja varmasti tuonut monen elämään lisää rauhaa ja tyyneyttä - jopa innostusta. Omassa suvussani on myös kaltaisiasi näkijöitä, tosin en ole halunnut liikoja kysellä omaan elämääni liittyen, sillä vaikka uskonkin johdatukseen ja henkimaailmaan, en ole halunnut ko. tiedon johdattavan henkilökohtaisia päätöksiäni.
Sinulta kuitenkin kysyn yhtä asiaa, mikäli ehdit ja jaksat paneutua tähän (mutta vastaa ensin niille joilla on todellinen hätä, ole kiltti). Uskon sielunvaellukseen ja mietin monesti, annetaanko ihmisille toisinaan ns. lahjaelämiä? Elänkö minä nyt sellaista?
Olen monesti ajatellut niin, asiat elämässäni tuntuvat tapahtuvan niin helposti. Olen toki kokenut vaikeitakin asioita, mutta olen huomannut, että luottamalla asiat aina vain jotenkin kummassa järjestyvät. Monesti minusta myös tuntuu, että minua odottaa vähän vanhemmalla iällä jokin tehtävä, nyt tärkein työni ja iloni on lapseni, joista toinen vasta syntyy syksymmällä.
Olen huomannut oman vahvuuteni olevan siinä, että pystyn poimimaan ihmisten kanssa keskustellessani murusia sieltä täältä varsinaisen puheen joukosta/takaa ja kokoamaan näistä tunnelmat huomioiden asian, joka todellisuudessa on koko ongelman tms. ydin. Tästä on iso apu työssäni konsulttina, kuitenkin tunnen, että tulen tarvitsemaan taitoa muuhunkin. Esikoisellani sama piirre esiintyy vielä vahvempana, hän tuntuu aistivan hyvin herkästi mitä ihmiset todella ajattelevat.
Olen 31-vuotias, punertavahiuksinen pisamanaama. Naimisissa ja kohta kahden lapsen äiti. Horoskoopiltani leijona.
Minulla on tummat hiukset ja sinivihreät silmät, horoskoopiltani olen kaksoset. Asun 6v tyttöni kanssa kahdestaan. Haluaisin viestiä edesmenneeltä läheiseltäni. Voisitko kertoa myös jotain entisestä elämästäni, jos vain näet. Tai kerro mitä vain näet. Näetkö minussa jotain sairautta, en ole voinut kauhean hyvin. Kiitos.
Kerroit pelkääväsi yliluonnollista.
Ei siun tarvitse. Tämä ei oikeasti ole yhtään yliluonnollista, vaan ihan luonnollista. Ethän näe esim sähköäkään, tai mikroaaltoja, tai radiosignaaleja, ja silti ne eivät sinua pelota ;) Sama juttu näissä asioissa. On olemassa eri energioita, eri värähtelytaajuuksilla värähteleviä asioita, eikä kaikkea voi ihmissilmä nähdä (harjaantumatta). Näitä asioita ei tarvitse pelätä.
Sinulle ei voi tapahtua mitään pahaa, mitään mitä et itse halua, jos vain päätät niin. Yleensäkään ottaen nuo eri energiat eivät voi vahingoittaa, ne eivät pysty siihen. Esim reiki, se on rakkauden energiaa eikä millään, mikä on rakkaudesta, voi vahingoittaa ketään vaikka kuinka niin tahtoisi. enkelit, valo-olennot, oppaat ovat rakkaudesta, eivätkä halua eivätkä vahingoita ketään.
Ihmiset yleensä pelkäävät " kummituksia" ja demoneita ja muita keuhuleffoista tuttuja tapauksia. Sekin on turhaa. " Kummitukset" ovat energiajäämiä, osa niistä on henkiolentoja, eivätkä mitkään näistä " kummituksista" pysty ihmiselle mitään tekemään. Ne eivät välttämättä edes " näe" ihmisiä, koska ovat eri energiataajuudella kuin me. Aivan samoin kuin kaikki ihmisetkään eivät näe henkiolentoja.
Demonit ovat matalavärähteistä energiaa. Ne saavat voimansa negatiivisuudesta ja peloista. Kun keskittyy rakkauteen, valoon, positiivisiin asioihin, ne eivät pääse lähellesi eivätkä edes halua tulla niihin energioihin. Saat olla ihan rauhassa siis ;) Eikä niiten takia tarvitse pelätä huonoja päiviä tai kiukunpuuskia, koska tämän tason olennot tulevat luokse vain pyytämällä ja tarjoamalla niille sitä " ravintoa" jota ne tarvitsee. Normaalit ihmiset eivät tätä tee eikä näitä luokseen saa, jotkin asiaan perehtyneet, matalamman energian parissa " työskentelevät" näitä voivat lähelleen saada.
Pitkää juttua, mutta pointti on se, että ei tarvitse pelätä. On olemassa korkein voima, Jumala tai alkulähde tai miksi haluat sitä nimittää, joka pitää valo-olentoineen ja enkeleineen meistä aina huolen. :)
Ja yhteyden heihin saat kun vain keskityt ja pyydät. Mietiskely, hiljentyminen auttaa. Onpa olemassa ihan kirjojakin joitten harjoitusten perusteella voit oppia aistimaan enkeleitten läsnäolon :) Esim Diana Cooperin Ihanat Enkelit kirja on ihastuttava ja lempeä teos, joka sinun kannattaa lukea.
Ilo ja valoa sinulle, ei tarvitse pelätä :)
ap