Viestiä enkeleiltä, henkioppailta, entisistä elämistä..
Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.
En vastaa ennustuspyyntöihin.
Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.
Kommentit (241)
Vierailija:
Raamattu kieltää yhteydenpidon henkimaailmaan.
se, että " kaikki kun eivät usko Jumalaan, Jeesukseen tai Raamattuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1"
Olen vaalea 39v kolmen lapsen jousimiesäiti. Opiskelen tällä hetkellä ja teen myös töitä. Kerro minulle!
Hei!
Lueskelin tätä ketjua jo päivällä. Silloin ajattelin, etten laita omaa kysymystä -niitä, kun on kertynyt jo aika lailla. Nyt tuli kuitenkin sellainen tunne, että haluan kuitenkin kysyä...vastaat sitten joskus, jos tänne asti pääset.
Olen kohta neljän lapsen äiti. Minulla on vaaleat hiukset ja harmaansiniset silmät.
Olisin kiinnostunut tietämään onko meidän kodissa enkeleitä läsnä? Entä kuolleet isovenhempani, miten voivat?
Miltä henkioppaani näyttää? Ja olenko tuntenut aikaisemmissa elämissä mieheni?
Haluaisin myös tietää mitä asioita olen täällä tässä elämässä oppimassa? Minulla on tunne, etten jotenkin löydä tässä elämässä paikkaani...
Onko jotain tiettyä väriä joka toisi minulle voimia ja olisi muutenkin hyväksi?
Voimia sinulle! Toivon, että osaat pitää huolta omasta jaksamisestasi -todella intensiivisesti olet laittanut itsesi tässä ketjussa likoon. Kiitos tästä ketjusta -on ollut ihana lukea vastauksiasi, ihan voin aistia viesteissäsi rakkauden ja valon=).
Vastauksesi on yllättävä. Jään miettimään sitä.
Ap on kuitenkin paljon korkeamalla värähtelyasteella kuin sinä. hupsujen uskovaisten jutut eivät vaikuta hänen saamaansa lahjaan.
Kiitos että jaksoit nähdä minut, vastauksesi toi rauhaa, vaikken vieläkään uskalla avata ovea (ihan vähän muistelen, pieniä välähdyksiä tulee), en tiedä miksi, enkä myöskään miksi en sitä koskaan, tässä elämässä ainakaan, ole kokonaan avannut.
Ap, onko sinulla samanlainen aura kuin tyttärelläni? Keltainen, valkoinen?
Halaan sinua.
t. 62
Olen 35 kahden pojan äiti. hiukset oikeesti ruskeat ( värjään punaista, violettia) ja silmät vihreän ruskeat.
Meillä on mieheni kanssa " kriisi" ja tuntuu ettemme pääse tästä eteenpäin, vaikka olemme hakeneetkin apua. Haluaisin tietää uskallanko luottaa häneen ja yrittää jatkaa yhteiseloa hänen kanssaan?
Ennen tätä äitini kuoli lyhyen sairastelun jälkeen, enkä ehtinyt hyvästellä häntä. Sekin vaivaa mieltäni, onko hänellä kaikki hyvin?
Nimim. Kauris 71
Olen 27v. kahden pojan äiti Tampereelta. Koulutukselta lähihoitaja, mutta muissa hommissa olen ollut töissä. Nyt lasten kanssa kotona. Mieheni kanssa on vaikeaa, ollut koko suhteemme ajan. Monta kertaa olen ollut eroamassa, mutta rohkeus ei riitä. Kärsin aika ajoin tosi paljon, tuntuu että meillä ei ole rakkautta. Vanhemman poikani tilanne huolestuttaa, onko hänellä keskittymishäiriöö vai voisiko hän olla kristallilapsi, kuten eräs näistä asioista tietävä kerran minulle kertoi.
Tällä hetkellä olen ihan hukassa itseni ja elämäni suhteen. Pelkään masentuvani, en tiedä mihin suuntaan elämässä lähtisin.
Suuret kiitokset jos jaksat vastata.
Olen 37 vuotias, vihreät silmät, maantienväriset mutta vaalennetut hiukset. Olen 3 vuotiaan rakkaan pienen lapsen yksinhuoltaja ja kokenut suuren surun ja menetyksen jokin aika sitten. Onko minulle mitään viestiä ja onko vielä elämältä odotettavissa hyvää? Kiitos jos vastaat.
Vierailija:
Täytän lauantaina 37v. Olen pitkähiuksinen ruskeaverikkö, silmät siniset. Olen kahden kouluikäisen pojan yksinhuoltaja ja kotonamme asuu myös opiskeleva pikkuveljeni. Olen yrittäjä (päiväkoti) ja opiskelen hoitoalaa työn ohessa.
Teidän kotonanne on paljon sinisiä enkeleitä. Kaunista vaaleamman sinistä energiaa lähettävät ympärilleen, se luo kotiinne harmoniaa ja tasapainoa. Rauhallisuutta, turvallisuutta.
Pyydän opastasi, hän sanoo nimekseen Niia. Hän näyttäytyy valkoisen valon ympäröimänä, utuisena hahmona. Hän kertoo että sinun chakrasi eivtä ole tasapainossa päänalueella, ja se aiheuttaa päänsärkyjä, hermostuneisuutta, sellaista ettei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä missäkin järjestyksessä, kaaomaisuutta. Olet hyvin pyrkinyt tämän kanssa toimimaan, mutta taistelet väärällä tavalla. Helpommalla pääset kun hoidat nuo chakrat kuntoon. Hanki sininen kivi, lapis lazuli, pitele sitä kädessäsi ja otsallasi, niissä kohdin kehoasi kuin minne intuitiivisesti sen asetat. Kivissä on energiaa, aivan kuten olet aavistellutkin joskus.
Oppaasi on hyvin energeettinen, ja saattaa aiheuttaa sinulle läsnäolollaan leijuvaa tunnetta. Muista silloin maadoitus, eli tavalliset arkiset askareet ja luonnossa oleminen.
Lapset näytetään sinulle lähellä sydäntä, heidän parissaan tulet elämäntyösi tekemään.
ap
Vierailija:
Olen 30 v., silmät on siniset ja hiukset vaaleat.
Ihan mielenkiinnosta kuulisin, onko sinulla jotain kerrottavaa minusta/minulle?
Näen pienen puisen mökkimäisen rakennuksen, jonkin metsälammen rannalla. Ympärillä paljon metsää, mutta tunnelma on silti rauhoittava ja kaunis. On kesä, linnut laulavat kauempana. Lampi on tumma vesinen, melkein täydellisen soikean muotoinen. Aivan kuin jotain suomaastoa paikoittain. Paikka on kaukana ihmisistä, siellä saa olla yksin.
Tuo on paikka jossa sinä rentoudut, näen naisen kulkevan punaisissa kumisaappaissa siellä luonnossa, metsässä ja nauttivan olostaan. Sielusi kaipaa hiljentymistä, hiljaisuutta, yksinäisyyttä. Suo se sille, se kannattaa.
Vierailija:
Jaksatko vielä vastata?
Kysyisin miehestäni, hän on sairastanut jo muutaman vuoden ja vielä vain jatkuu. Onko kesällä jo parempi? Minun outo isä- ja äitisuhteeni, vaikea sisar, mitä he ovat olleet minulle entisissä elämissä? Onko talossamme jotain ylimääräistä? Onko edesmennyt rakas mummuni lähelläni?Kiitos.
Sinun entisiin elämiin näytetään kivistä taloa, jossain päin eurooppaa. Olet piikana varakkaassa perheessä, kuuraat lattiaa samalla kun " juttelet" enkeleitten ja henkiolentojen kanssa. Olet melko hiljainen, et juurikaan puhu kenellekään mitään, et edes isäntäväellesi. Sinua pidetään hiukan outona, etenkään kun et suuremmin piilottele yhteytttäsi toiseen maailmaan, henkimaailmaan. Keräät luonnonkasveja ja vapaa-aikanasi opettelet valmistamaan niistä erilaisia rohtoja. Tämän teet kuitenkin salassa. Perheen poika on kii8nnotunut sinusta, mutta vanhemmat eivät hyväksy hänen katseitaan sinua kohtaan. Sinä itse et juurikaan vastaa tuon pojan tunteisiin. Perhe lähettää sinut pois, jotta poikansa jättäisi " moiset hömpötykset" pois mielestään. Muutat metsän laitaan autiomökkiin jossa vietät loppuelämäsi hyvinkin tyytyväisenä, mutta köyhänä. Luonnonhenget, keijukaiset ovat vahvasti läsnä elämässäsi tuolloin. Pystyt olemaan heihin yhteydessä ja näet heitä.
Näen että tuolloinenkin perheesi koostui ihmisistä joitten kanssa olet tässä elämässä tekemisissä. Sisaresi oli silloin äitisi, jonkinlainen kateus (olit kaunis ja huoleton, hyvin tasapainoinen ja " hehkuva" ) niistä ajoista seuraa ja se pitäisi teillä käsitellä väliltänne pois tässä elämässä.
Näen toisen elämän, olet siinä orjana laivalla. Sinua piiskataan ja kuritetaan julmilla tavoilla. Mies, joka johtaa orjien toimintaa on isäsi. Et oikein osaa lähestyä häntä tässäkään elämässä, taustalla edelleen tuo suuri auktoriteetti ero mikä silloin jäi välillenne. Yritä lähentyä häntä, tutustua häneen, olette molemmat nyt uusissa rooleissa, älkää jumiko menneeseen. Sillä ottakaa nämä elämät näytelminä, niin että jokainen meistä esittää eri rooleja jotta saisimme kokemuksia. Roolit eivät ole absoluuttinen totuus siitä mitä me olemme.
Miehellesi lähetän parantavaa ja vahvistavaa energiaa kera enkeleitten.
Minulle näytetyt entiset elämäsi olivat niin raskasenergiaisia, että en nyt jaksa katsella enempää. En ehkä ihan täysin osaa vielä suojautua noilta, kun en entisiä elämiä ole paljoakaan katsellut. Joten harjoituksen puutetta. Lopetan nyt hetkeksi, lepään.
ap
Olen tummatukkainen, 38v ja sinisilmäinen. Vasta avioitunut ja meillä on kaksi lasta.
Onko meillä enkeliä ja onko hänellä viestiä meille?
Entisiä elämiä?
Ketju on jo ihan mielettömän pitkä, enkä pysty lupaamaan että edes puolet kysyjistä saa vastauksen. Koska olen aika aloittelija vielä tässä kanavoinnissa, niin tämä vie minulta aikaa, voimia ja energiaa. Kaikille en edes saa mitään vastausta, vaikka kuinka yritän.
Etenen ketjua loogisesti vanhimmasta viestistä uusimpaan, ja koska en käytä viestipuusysteemiä, niin en huomaa teidän jälkikäteen laittamianne lisäyksiä kysymyksiinne. Ne siis aika varmasti jää minulta huomaamatta siinä vaiheessa kun ensimmäiseen viestiinne keskityn.
Tästä eteenpäin teen sillä tavalla, että vastaan vain heille, joille saan selvän ja vahvan näyn. En halua alkaa " arvailemaan" väkisin yhtään mitään, jos en mitään näkyä saa. Näin ollen siis osa jää välistä. Olen pahoillani, mutta näin nyt. Jos jäät siis välistä, en saa sinulle vastausta. Voimia ja energiaa lähetän jokaiselle kuitenkin.
Katson josko pystyisin vielä jollekin vastauksen saamaan, sitten loepttelen. Jotenkin tahmealta tuntuu tämä juttu tänään.
<3 ap
Vierailija:
Olen vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen jousimies.Olen kahden lapsen yksinhuoltaja. Elämässäni on ollut hyvin paljon erilaisia vastoinkäymisiä viime aikoina. Haluaisin tietää miksi mikään asia ei tunnu sujuvan, mitä minun pitäisi oppia tästä tai tehdä toisin.
Pyysin enkeliltäsi vastausta:
" Olet valinnut tähän elämääsi monta askelmaa kivuttavaksesi, sillä sinulla on määränpää johon haluat yltää mahdollisimman nopeasti. Tiesit omat voimasi ennen tänne tuloasi, luotit itseesi että selviät ja jaksat, siksi nyt niin paljon kivikkoisia rappuja kiivettävänä (vastoinkäymisiä, niinkuin sinä niitä kutsut) Tiedä, että sinä luotit itseesi niin paljon, kuten me kaikki muutkin jotka polkuasi nyt seuraamme, että siksi otit itsellesi niin paljon asioita käytäväksi läpi. Vähemmänkin olisit voinut ottaa, mutta näin halusit. Minä, enkelisi Azriel ja muut enkelioppaat olemme sinun vierelläsi koko ajan, lähettäen sinulle voimaa, energiaa ja viisautta intuitiivisin ajatuksin. Jos nyt hiljennyt hetkeksi, voit tuntea läsnäolomme sähkönomaisena värähtelynä...
..tunnetko?
Minä tarjoan sinulle kristallikiveä, annan sen eteesi, ota se vastaan sillä sen avulla voit vahvistaa yhteyttämme. Sitä että sinä tunnet ja luotat paremmin. Meihin, enkeleihin, opastamiseen, siihen että sinusta pidetään aina huolta. Samoin kuin lapsistasi.
Etsi tietoa niemestä Inael. Se avaa oven uuteen maailmaan ja auttaa sinua muistamaan. Olet siunattu, rakas lapsi. Olet siunattu."
Vierailija:
Mikä on minun paikkani ja tarkoitus tässä elämässä? Mihin minä kuulun?? Välillä kaipaan sitä onnellisuutta jota joskus tunsin ja koin mieheni kanssa. Kerran tapasin sen miehen joka oli sielunkumppani mutta tein ratkaisuni enkä valinnut häntä. Tapaammeko jälleen joskus uudestaan, jos olimme tarkoitettuja toisillemme? Kerro jotain kuolleista läheisitäni jos vaan voit.
Sinä olet ollut jossakin entisistä elämistäsi noita. Sellainen ihan oikea, ja voimallinen, olet ymmärtänyt energioitten lait ja niiden toiminnan, sen miten niitä pystytään käyttämään ja mitä niillä saadaan aikaan. Olet ollut hyvin taitava, opettanut myös erästä nuorta tyttöä.. Sisaresi? Nämä asiat ovat alitajunnassasi, sinua kiehtoo tässäkin elämässä henkisemmät asiat, osa sinussa muistaa.. Tässä elämässä ei selvänäkökyky sinulle tule siinä määrin, että sitä itsellesi ammattia ottaisit, se ei ole tavoitteesikaan nyt. Keskity omaan henkiseen kasvuusi, älä mihinkään " temppuun" tai yksittäiseen asiaan sillä se tie ei johda pitkälle. Huolehdi kokonaisvaltaisesta kasvusta ja kehittymisestä, näin kuljet valon polkua eikä alemmat energiat saa sinusta otetta.
Spiritismi.. se voi olla leikkiäkin mutta ei aina. Minä en suosisttele sitä kenellekään, joka ei ole niin vahva ja taitava että osaa itse säännöstellä millasiin energioihin sitä kautta yhteyden saa. Se on alemmille energioille todella helppo väylä ilmaantua, eikä sitä kannata avata jos ei osaa toimia sen kanssa mitä vastaansa saattaa saada. Yleisin ongelma on pelko, sillä pelko ruokkii näitä energioita ja kutsuu puoleensa. Jokainen valitsee itse, mutta en suosittele sitä (spiritismiä) kenellekään.
ap
Eikö henki löytänyt perille vai enkö itse ymmärtänyt hänen läsnäoloaan? Tuleeko hän joskus?
Tarja Halosen näköinen 40 vee yh
Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.
Silmienväri jäänsininen, hiustenväri keskiruskea (nyt värjättynä ruskeanoranssi), 1 lapsi, toista odotan rv 34. Olen naimisissa.
Tulenko kestämään tulevan työni henkiset paineet? Onko tämä suunta minulle edes oikea? Olen niin sekaisin tulevaisuuden suhteen. Toisaalta tiedän, että tämä on minulle annettu tie ja toisaalta epäröin ja haluan juosta karkuun. Mitä näet tämän suhteen?
Kiitos, jos vielä jaksat vastata.
Lopeta ap ja poistu tältä palstalta, Jeesuksen Kristuksen nimeen!