Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestiä enkeleiltä, henkioppailta, entisistä elämistä..

Vierailija
17.05.2007 |

Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.

En vastaa ennustuspyyntöihin.

Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.

Kommentit (241)

Vierailija
1/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keksin nuo kysymykset ja sitten niin sopivat vastaukset! Yllätys,yllätys, miten kaikki täsmäsivät, eikä aikaakaan kerennyt kulua kuin muutamia minuutteja;)) Olette niin hyväuskoisia:)

-ap

Vierailija
2/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät: vihreät

Hiukset: ruskeat

Perhe: kolme lasta ja mies

Elämäntilanne: kotona äitiyslomalla, töihin paluusta en tiedä. Ehkä kolmen vuoden päästä, jos silloinkaan. Viihdyn kotona. Taloudellisesti ok. Ei tiukkaa, muttei juhlaakaan. Rakkautta riittää.

Minä haluaisin tietää, miksi ympärilläni on monta narsistia? Mitä minun pitää oppia? Miksi joudun hankaluuksiin narsistien takia?

Vierailija:

Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.

Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen levoton, vihreäsilmäinen jousimies.

Hiukseni ovat punertavan ruskeat.

Olen kolmen lapsen äiti, pitkä kotiäitiys takana, nyt opiskelen unelma-ammattiini.

Tunteiden hallinta on vaikeaa, ja olenkin miettinyt onko menneisyydessäni jotain tähän selitystä antavaa? Olen kamalan vihainen maailmalle:(

Vierailija
4/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias, avoliitossa, opiskelen. Silmät siniset, ja hiusten aito väri vaaleahko, mutta värjään tummiksi. Etsin oikeaa uskoa ja elämän tarkoitusta, pohdin paljon myös sitoutumiseen liittyviä asioita. Otan vastaan tietoa ja neuvoja;)

Vierailija
5/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn suhun heti tämän viestin lähettämisen jälkeen, nro 2. Annan palautteen sinulle kohta puoliin :) ap

Vierailija
6/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan yrityksestä, mutta valitettavasti minä tähän väliin nyt tungen. En tiedä miksi minun ketjuni aiheuttaa sinussa noin paljon ärsyyntymistä, jos sinä et usko niin ei kukaan pakota edes avaamaan koko ketjua.

Rakkautta ja valoa lähetän sinulle sylin täydeltä.

t. oikea ap

ps. yritän tänään jossain vaiheessa palata vastaamaan edes muutamalle.

Vierailija
7/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silmät: vihreät

Hiukset: ruskeat

Perhe: kolme lasta ja mies

Elämäntilanne: kotona äitiyslomalla, töihin paluusta en tiedä. Ehkä kolmen vuoden päästä, jos silloinkaan. Viihdyn kotona. Taloudellisesti ok. Ei tiukkaa, muttei juhlaakaan. Rakkautta riittää.

Minä haluaisin tietää, miksi ympärilläni on monta narsistia? Mitä minun pitää oppia? Miksi joudun hankaluuksiin narsistien takia?

Vierailija:

Näen vanhan naisen, saan käsityksen että hän on sinun sukuasi, edesmennyt, läheinen. Mummi? Hän on läsnä nyt, ja on ollut aiemmin. Ymmärrän että olet hänet aistinut aiemminkin jo lähelläsi? Sydämessä tuntuu pistos kun kirjoitan tätä, siellä on huolta ja murhetta jonka olet padonnut sisääsi. Jokin todella kipeä asia menneessä, jota et ole käsitellyt. Olisi aika.. Olet jo kyllin vahva selvittämään sen ja pääsemään siitä irti.

Kysyn narsisteista elämässäsi. Vastauksena on rakkaus. Oma kehityksesi. Uskotko, toisissa elämissä nämä tämän elämän narisistit ovat olleet sinulle rakkaita ja läheisiä. Yksi jopa oma lapsesi. Olette yhdessä sopineet tapaavanne tässä elämässä, näissä rooleissa. He ovat suostuneet opettamaan sinulle.. kysyn mitä? Rakkautta, anteeksi antoa, omia rajoja. Miksi niin monta? _ Olet halunnut kehittyä nopeasti, oppia nämä asiat nyt jottei niitä asioita jää seuraavaan elämään. Kaikki liittyy kaikkeen, lapsuutesi kipeät kokemukset kantavat tähän päivään saakka.

Rakkaus. Olet kehittynyt, vielä on varaa. Olet jo jonkin verran oppinut armahtamaan itseäsi, mutta se oikea Rakastaminen sinua itseäsi kohtaan on hukassa. Näen pienen tytön, hän itkee. Itkee sisälläsi, se olet sinä. Voi kun oppisit ystävä kallis antamaan tuolle lapselle hellyyttä ja lämpöä, anteeksi antoa. Tuo vanha nainen on tässä, nyökkää ja hymyilee. Hän rakastaa sinua, sinä olet rakkauden arvoinen, hän auttaa sinua tuntemaan itseäsi kohtaan samoin kuin monet muut rakkaat rakastavat sinua.

Tunnen surua, helpotuksen kyyneliä. Anna itkun tulla, kyyneleet jotka nyt vuodatat, puhdistavat ja käynnistävät uuden alun. Olet paranemassa, huomaamassa, oppimassa.

Sinua halataan, tunnetko sen suunnattoman rakkauden tunteen, nyt? :))

Vierailija
8/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset: tummat

silmät: tumman vihreät

ikä: kohta 30

muuta: neljä lasta, kotiäitinä. Tyytymätön ja ehkä hieman onneton.. En kuitenkaan ole ihan pohjalla, vaan uskon parempaan huomiseen / ensi viikkoon, vuoteen..

Vierailija
9/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset vaaleat, silmät siniset. kotona lapsen kanssa, ikä 35. ristiriitainen suhde lapsen isän kanssa, mitähän siitä lienee tarkoitus tässä elämässä oppia? mitä muuta näet? saatko yhteyttä edesmenneisiin läheisiini?

Vierailija
10/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan...

Vierailija
11/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen levoton, vihreäsilmäinen jousimies.

Hiukseni ovat punertavan ruskeat.

Olen kolmen lapsen äiti, pitkä kotiäitiys takana, nyt opiskelen unelma-ammattiini.

Tunteiden hallinta on vaikeaa, ja olenkin miettinyt onko menneisyydessäni jotain tähän selitystä antavaa? Olen kamalan vihainen maailmalle:(

En tiedä, mahdatko tarkoittaa menneisyydellä tähän astisen elämäsi menneisyyttä.. katson kuitenkin pidemmälle.

Ensin kuitenkin näytetään sinua pienenä lapsena, olet kokenut jotenkin turvattomuutta. Jollakin tavalla vanhempasi (miksi minun tekee mieli kirjoittaa " kasvattajasi" ?) eivät ole olleet " samalla aaltopituudella " kanssasi, olet kokenut turhautumista kun sinua ei ole ymmärretty. Jokin asia, jota et ole pystynyt muuttamaan , käsittelemään, ja jota muut eivät ole huomanneet..

Katson kauemmas, entisiin elämiin. En tiedä miten sinä nämä uskot ja käsittelet mutta kuitenkin.. nuori nainen, keskiaikaa. Tulipalo, hyökkääjät sytyttäneet kylän palamaan. Sinä selviät, kannat pientä poikalasta. Miehesi selviää myös, kohtaatte, halaatte. Jostain syystä pelastumisesi synnyttää kylässä puheita. Sinut vangitaan, poltetaan noitana. Et voi ymmärtää, eikä perheesikään. Et ole tehnyt muuta kuin pelastunut sattuman kaupalla. Pelkäätkö tulta, läheistesi menettämistä ilman näkyvää syytä?

Et pyytänyt viestiä enkeliltä, mutta minua kehoitetaan sinulle sellainen välittämään. Sinut kiedotaan syvään siniseen, se rauhoittaa, rentouttaa. Sinua kehoitetaan hellittämään hetkeksi, sillä sinä olet koko ajan turvassa ja suojeluksessa vaikkei siltä tuntuisikaan. Sininen, rauhoittava energia ympäröi sinut.

Vierailija
12/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani kuoli 1v8kk sitten ja haluaisin tietää onko hänellä nyt kaikki hyvin!

Vierailija
13/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoudun niin syvälle ihmisten energioihin että minulla kestää jonkin aikaa päästä niistä irti, ennekuin voin jatkaa seuraavalle. Ja palautettakin olisi mukavaa saada, jos tämä menee ihan korkealta ja kovaa ohitse, niin en viitsi sitten jatkaa :)

ap

Vierailija
14/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simienväri sinivihreät, vaaleat värjätyt hiukset, naimisissa ja kolme lasta.

Onko minulle kukaan antamassa henkimaailman puolelta mitään viestiä? Mitään mitä haluaisinkin tietää? Näetkö ketkä haluaisivat jutella kanssani?

Kiitos kaunis:)

Vierailija
15/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla olen. töihin palaan ensivuonna. Elämä rulllaa turvallisesti uomissaan.

Vierailija
16/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen tuntenut lähelläni, vaikka hän on ollut kuolleena jo joitakin vuosia. Lapseni ovat myös nähneet kodissamme naisen ja hymyilleet hänelle ja sanoneet minulle, että huoneessa on täti. Olen olettanut naisen olevan mummini. Olen ehkä vuoden verran ollut kiinnostunut " henkimaailman jutuista" , koska minulla on ollut yksi aika voimakas " henkikokemus" , joka säväytti.

Hassua, että osui näin oikein...

Näen vanhan naisen, saan käsityksen että hän on sinun sukuasi, edesmennyt, läheinen. Mummi? Hän on läsnä nyt, ja on ollut aiemmin. Ymmärrän että olet hänet aistinut aiemminkin jo lähelläsi? Sydämessä tuntuu pistos kun kirjoitan tätä, siellä on huolta ja murhetta jonka olet padonnut sisääsi. Jokin todella kipeä asia menneessä, jota et ole käsitellyt. Olisi aika.. Olet jo kyllin vahva selvittämään sen ja pääsemään siitä irti.

Kysyn narsisteista elämässäsi. Vastauksena on rakkaus. Oma kehityksesi. Uskotko, toisissa elämissä nämä tämän elämän narisistit ovat olleet sinulle rakkaita ja läheisiä. Yksi jopa oma lapsesi. Olette yhdessä sopineet tapaavanne tässä elämässä, näissä rooleissa. He ovat suostuneet opettamaan sinulle.. kysyn mitä? Rakkautta, anteeksi antoa, omia rajoja. Miksi niin monta? _ Olet halunnut kehittyä nopeasti, oppia nämä asiat nyt jottei niitä asioita jää seuraavaan elämään. Kaikki liittyy kaikkeen, lapsuutesi kipeät kokemukset kantavat tähän päivään saakka.

Rakkaus. Olet kehittynyt, vielä on varaa. Olet jo jonkin verran oppinut armahtamaan itseäsi, mutta se oikea Rakastaminen sinua itseäsi kohtaan on hukassa. Näen pienen tytön, hän itkee. Itkee sisälläsi, se olet sinä. Voi kun oppisit ystävä kallis antamaan tuolle lapselle hellyyttä ja lämpöä, anteeksi antoa. Tuo vanha nainen on tässä, nyökkää ja hymyilee. Hän rakastaa sinua, sinä olet rakkauden arvoinen, hän auttaa sinua tuntemaan itseäsi kohtaan samoin kuin monet muut rakkaat rakastavat sinua.

Tunnen surua, helpotuksen kyyneliä. Anna itkun tulla, kyyneleet jotka nyt vuodatat, puhdistavat ja käynnistävät uuden alun. Olet paranemassa, huomaamassa, oppimassa.

Sinua halataan, tunnetko sen suunnattoman rakkauden tunteen, nyt? :))

[/quote]

Vierailija
17/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 24-vuotias, avoliitossa, opiskelen. Silmät siniset, ja hiusten aito väri vaaleahko, mutta värjään tummiksi. Etsin oikeaa uskoa ja elämän tarkoitusta, pohdin paljon myös sitoutumiseen liittyviä asioita. Otan vastaan tietoa ja neuvoja;)

Yritän päästä sinuun uudelleen kiinni..

Arkkienkeli Mikael näyttäytyy vierelläsi, hän on tukenasi jotta uskaltaisit rohkeasti edetä elämässäsi. Suojelemassa, turvaamassa. Sinua pelottaa jokin, ehkä se sama mitä kaipaat.. et tiedä mihin kaipuusi kohdistuu, mutta se on olemassa. Parin vuoden sisällä tulet löytämään sen kaipuusi kohteen. Se on oivallus, muisto, tieto. Asia joka näyttäytyy yhtäkkiä kirkkaana ja selkeänä sinulle. Siitä eteenpäin elämäsi muuttuu, hyvällä tavalla. Melkein tekisi mieleni sanoa, " tervetuloa" :)))

Chakrasi ovat vielä uinumassa, mutta heräävät pikkuhiljaa. Sydänchakra sinulla on se, joka on jo aukeamassa, tälläkin hetkellä. Se kantaa itsessään vihreää valoa, puhdistavaa, elinvoimaista energiaa. Auetessaan se tuo mielesipintaan käsiteltäväksi asioita menneestä, kipeitä, loukkaavia, kaiken sen minkä olet sulkenut sydämeesi. Mutta sitä mukaa kun annat niitten tulla -ja mennä, taakkasi pienenee, olosi helpottuu.

Parin vuoden päästä olet ihan eri ihminen kuin nyt, se on lupasu, ja ympärilläsi olevat valo-olennot ovat hyvillään tästä. Hymyillen ja rakastavaa valoa lähettäen he haluavat sinun tuntevan heidät juuri nyt. He peittävät sinut valkoiseen valoon, ja johdattavat sinua, juuri nyt :)) Tunne rakkaus. Tunne tuo valo, tunne heidän läsnäolonsa :)

Vierailija
18/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko miten suuren teon teit.

Olen aiemmin keskittynyt vain tulevan katsomiseen, energiahoitoon.. minulle on sanottu että kanava minussa on aukeamassa, en vain oikein uskonut. Se on pelottanut minua. Kunnes nyt vähän aikaa sitten olen aloittanut tämän, harjoitellen. Arastellen, kyllä, koska en halua vain " keksaiä juttuja" , vain kertoa mitä näen, tunnen, koen. Ja ihanaa, että se on osoitettu oikeaksi, kiitos siitä Sinulle :)

Toivon että tämä suunnaton rakkauden tunne, voima joka kauttani näitä kanavoidessa virtaa, välittyy myös viestin saajalle. Se olisi suurin kiitokseni :))

Kiitos, kiitos, kiitos :)

ap

Vierailija
19/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun saisin jotain rohkaisevia sanoja...

Vierailija
20/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ajatellessani näyttäytyy ruskeahiuksinen nainen, jolla pitkät hiukset nutturalla. Ilme on ystävällinen, hän katselee tarkkaillen, silmissään hymy. Hän viittoo luokseen, hän hehkuu kirkasta valoa. Punaisia kukkia, valkoisessa posliiniastiassa? Niitä hän tahtoo näyttää, en tiedä miksi. Sinun hän sanoo tietävän.

Tulevaan näytetään vilahdukselta onnellista perhettä, kaksi lasta, kaksoset?

Näen punaista energiaa, se virtaa sinuun.. se tuntuu lämpönä, kuumotuksena.

Yritin saada sinulle pidemmän viestin, tämä on nyt ainoa mitä sain. Toivottavasti Sinulle tarpeeksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä