Viestiä enkeleiltä, henkioppailta, entisistä elämistä..
Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.
En vastaa ennustuspyyntöihin.
Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.
Kommentit (241)
Saan kuvaa, että viimeisimmästä elämästäsi olisit poistunut vasten tahtoasi, olet kokenut että asiat jäivät kesken. Tuossa elämässä olet kokenut paljon pahaa, mutta sisukkaana sieluna että ole siihen alistunut henkisesti vaan olet mielessäsi kapinoinut tuota alistajaasi vastaan. Välähyksen omaisesti näen suurikokoisen miehen, hän on tuon elämäsi aviopuoliso joka sinua nöyryytti. Patosit tuossa elämässä vihaa ja raivoa miestäsi kohtaan, ja kun hänen toimintansa johti sinun menehtymiseen, tuo tunne jäi päällimmäiseksi sinulle. Siksi kannat sitä yhä vieläkin mukanasi. Nykyinen miehesi ei ole ollut tuossa elämässäsi mukana.
Sinua kehoitetaan hankkimaan paljon kaikkea keltaista, keltaisen eri sävyjä ympärillesi. Sisusta väreillä, kirkkailla, iloisilla, elämää hehkuvilla väreillä. Väriterapian kerrotaan sinuun vaikuttavan erityisen positiivisesti. Nämä auttavat sinua pääsemään irti vihaisuudestasi ja noista tunnejäljistä joita edellinen elämäsi sinuun jätti. Vanhempana, kun olet valmiimpi, kohtaat ihmisen joka auttaa sinua karistamaan ne lopullisesti pois. Sinnekin saakka tosin selviät hienosti, koska et jätä näitä asioita lopullisesti vain olemaan.
Tsemppiä sinulle, näen että elämääsi palaa aurinko piankin jo :)
Toivon, että ehtisit/jaksaisit katsoa minun tilannettani. Tässä se vielä kopiona (viesti nro: 178)
Olisin todella kiitollinen, jos pystyisit vastaamaan!
Olen kohta 4-kymppinen 2 lapsen äiti ja naimissa. Menetin muutama vuosi sitten erittäin läheisen ihmisen ja suru on vielä kova ja surutyö jäänyt tavallaan kesken. Elämässä on sen jälkeen ollut kaikenlaista muuta pahaa, että en ole pystynyt sitä käsittelemään.
Mistä saan voimia elämääni? Tulevaisuus näyttää todella synkältä ja vain kaikkea pahaa tapahtuu. Miksi?
nimim. W2
Olen seurannut ketjua lähes alusta saakka. Ja olen itsekin mukana,nro 84 muistaakseni. Nämä eivät ole vieraita asioita minulle. Tosin olen tuntenut vähän turhautumista ja surua näistä viimeisimmistä käänteistä...On kuitenkin ollut ihana lukea vastauksiasi, ne ovat koskettaneet. Viestisi ovat kauniita ja niistä on välittynyt ihana lämpö.
Kiitos sinulle! Olet tehnyt ison työn ja auttanut monia ja antanut uskoa ja lohtua elämään, sekä kertonut enkeleistä. Kiitos! Powerhali!
kaikki varmasti ovat kiitollisia vastauksista, mutta kuten ap jo mainitsi aiemmin, eihän hän voi ja jaksa tätä kokoajan taukoamatta tehdä.
Toivon voimia ap:lle itselleen kun jaksaa tätä kaunista, pyyteetöntä auttamista täällä tehdä, ja ymmärrän että hänellä on omakin elämä ja perhe joka ansaitsee aikansa.
kärsivällisesti mutta innolla vastausta odotellen,
ketjun nro 148 / nimim. Liilatuuli
Ihmisten auttaminen ei varmasti ole helppoa. Jos auttaja ottaa itseensä ihmisten mielipiteet, ei hän enää voi auttaa. Avoin nettipalsta ei ole se paras tapa auttaa, koska se kuluttaa ihmisen loppuun hyvin pian. Asiattomat kommentit ei tee asiaa helpoksi. Tunnet aitoa surua ihmisten puolesta, koska sinä välität ja rakastat heitä. Ei ole väliä lipun tai ihonvärillä, ei uskonnon tai sukupuolen, sinä haluat auttaa.
Se että ihmiset eivät ymmärrä, johtuu siitä, että et ole enää ensimmäisellä luokalla, vaan seitsemännellä luokalla. Et voi vaatia, että ensimmäisellä luokalla oleva ymmärtää sinua, hänellä siihen on vielä matkaa. On turhaa hakata päätä seinään, siitä saa vain päänsärkyä. Kaikki eivät edes halua oppia...
Seide, pidä itsestäsi huolta, sinua tarvitaan tässä maailmassa.
Kaikkivaltiaan siunausta ja suojelusta sinulle.
Olet kuin olisit päästänyt värisi valumaan pois aurastasi, lohduton, tumma, sydämesi on niin kipeä että se tuntuu jo fyysisenä kipuna minulle. Voi sinua, pieni ihana ihmislapsi, anna kun pyydän enkeleitä hoivaamaan sinua nyt heti. He lähettävät sinulle lempeää energiaa, voimaa joka kirkastaa auraasi ja puhdistaa hellävaroen chakrojasi. Tunne lohduttavat kädet ympärilläsi, anna heidän hoivata sinua nyt..
" Sinun ei tarvitse olla noin suruissasi. Et ole yksin, ja sinä tiedät sen jo. Olethan meidät jo elämässäsi aiemmin tuntenut. Kerran nauroimme yhdessä, säteilit ihanaa elämäniloa ja energiaa, loistit kilpaa kanssamme. Muistatko? Sinä olet yhä vieläkin sama ihana ihminen, sisimmässäsi sinulla on vieläkin ne pienet tiut, jotka helisevät rakkauden voimasta, tuulen puhaltaessa, sateen ropistessa. Muistatko? Olet yhä sinä, se ihana, ainutlaatuinen sinä, joka olet ollut aikojen alusta.
Nyt olet vain pudonnut polvillesi, anna me autamme sinua. Ota miedät jälleen takaisin elämääsi, olemme täällä sydämessäsi, mutta emme pääse rakkaudella sinua auttamaan jos et anna lupaa. Pyydä, anna lupa, niin me olemme tässä. Lupaamme että saat todistuksen läsnäolostamme jokainen päivä, me haluamme auttaa sinua pääsemään irti tuosta tummasta kaavusta johon olet itsesi suojaan maailmalta kietonut. Olet rakastettu, meille kaikille täällä, mutta niin myös läheisillesi siellä. Siunaamme sinua, autamme sinua. "
Sinä ja pieni tyttäresi olette sielun sisaria :) Olette kulkeneet siskoina muutamia yhteisiä elämiä, olette kokeneet paljon. Siteenne on vahva. Tämä lapsesi on hyvin korkeilla taajuuksilla värähtelevä sielultaan. Hänessä tulevat avautumaan rakkauden kanavat, kun aika on oikea. Muista olla tukena alussa, niinä vaikeina hetkinä kun hän kamppailee asian kanssa, kun hän vielä arastelee.
Nyt en saa katsottua sinulle enempää. Toivon koko sydämestäni sinulle iloa, valoa ja rakkauden parantavaa energiaa! Toivon että tämän viestin kautta koet ja tunnet kaiken sen, mikä sinulle on parhaaksesi. Enkelit olkoon kanssasi.
Vierailija:
Keventää mieltä lukea viestejäsi ja se antaa minulle vähän energiaa, rauhoittaa vähän, saan hengähtää. Niin mielelläni antaisin jotain takaisin mutta ikävä kyllä en tällä hetkellä pysty, en ole pystynyt pitkään aikaan.
Ennen minulla oli kaunis värikäs aura mutta nyt olen kokonaan tummanruskeassa sumussa enkä löydä pois.Kaikkea hyvää sinulle.
t. 62
Kyllä minä ymmärrän ettei kaikki ihmiset usko samoin. Eikä minulle ole todellisuudessa väliä kuka uskoo mihinkin ja millätavoin, vai uskooko mitenkään. Toisaalta, on kai tämä vastaamiseni jollakin osin oman maailmankuvani tuputtamista, mutta viestin pyytäminenhän on ihan vapaa ehtoista. (Meinasin kirjoittaa että enhän näitä asioita näkisi tai kokisi jollen niihin uskoisi, mutta sitten mietin uudemman kerran.. Kun aloin näkemään ja kokemaan, en todellakaan itse uskonut näihin. Mutta jossakin vaiheessa skeptisenkin mielen on taivuttava, kun tarpeeksi todisteita annetaan ;))
Mutta niin. Kiitos kuitenkin sille, joka tuosta muistutti. Sait minut pohtimaan omaa käytöstäni, ja sitä yritänkö saada ihmiset taipumaan omaan muottiini jollakin tavalla (toivon kovasti että en ole siihen hairahtunut..)
Normaalisti en nettikirjoitteluista itseeni ota. Eikä minua normaalisti häiritse ne asiat joista eilen kirjoitin. Mutta näköjään minussa on vielä olemassa tuo herkkä kohta, joka tarpeeksi väsyneenä paljastuu. Kiitos että ette kivittäneet sitä kohtaa enempää ;)
En ole vielä valmis, siksi tahtoisin harjoitella näitä asioita täällä teidän kanssanne, että muuallakin netissä. Kyllähän tämä opettaa minua monella tavalla, ja varsinkin siinä pää vastaan seinä yhtälössä ;)) Ja kiitollinen olen näistä kaikista opeista, joita jokainen tähän ketjuun kirjoittava minulle näyttää. Kiitos, ihanat :)
Aika alkaa käymään vähiin, tämän ketjun osilta. Kohta alkaa reilun viikon nettipimento ja on ehkä parempi että päätän ketjun sitä ennen. Yritän ehtiä tänään vastaamaan vielä muutamalle. Ja tulen ainakin ilmoittamaan sitten, kun poistun täältä ettette turhaan odota.
Aurinkoa kaikille tähän päivään :)
Seide
44. täältä lähettää lämpöisen halin sinulle Seide *rutii piukkaan* :)
Ihminen kun on rakennettu niin, että kaikki mikä ylittää oman käsityskyvyn, on väärin. Mielestäni myös tuo Jeesus-niminen henkilö teki ihmetekoja, jumala lähetti profetioita jne. Täytynee vain ymmärtää noita raamattuun turvaavia maailmankaikkeuden lapsia, jotka vasta alkumetreillään askeltavat tässä inkarnaatiossaan. :) Toivoisi heille sitä raamatunkin kovasti mainostamaa toisen ihmisen hyväksyntää ja suvaitsevaisuutta.
Kiitos sinulle Seide tästä kaikesta työstä mitä olet täällä tehnyt ja voimia tulevaan!
Pidetään kanavat auki ;)
En usko siihen, että Joku toinen voi saada jotakuta tuntematonta varten ilmoitusta, tai ainakaan nämä eivät ole suoraan Jumalalta lähtöisin. Itse ajattelen niin, että joku voi jotakin ehkä aistia, poimia ajatuksia ilmasta, mutta en sano mistä nämä sitten tulevat koska en itsekään tiedä. Ihan hyväntahtoiselta toimintasi tuntuu ap, enkä tuomitse sinua tai ketään muutakaan, jos tunnet olevasi rakkauden asialla. Jumala toimii eri tavoin ja vain Hän tietää kaiken. Itse olen mormoni, tässä muutamia ajatuksia kirkostamme, jos jotakuta kiinnostaa :) :
1. Me uskomme Jumalaan, iankaikkiseen Isään, ja hänen Poikaansa, Jeesukseen Kristukseen, ja Pyhään Henkeen.
2. Me uskomme, että ihmiset saavat rangaistuksen omista synneistään, eivätkä Aadamin rikkomuksesta.
3. Me uskomme, että koko ihmissuku voi pelastua Kristuksen sovituksen ansiosta noudattamalla evankeliumin lakeja ja toimituksia.
4. Me uskomme, että evankeliumin ensimmäiset periaatteet ja toimitukset ovat ensimmäiseksi, usko Herraan Jeesukseen Kristukseen; toiseksi, parannus; kolmanneksi, upotuskaste syntien anteeksisaamiseksi; neljänneksi, kätten päällepaneminen Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.
5. Me uskomme, että saarnatakseen evankeliumia ja suorittaakseen sen toimituksia miehen täytyy olla Jumalan kutsuma profetian kautta ja niiden kätten päällepanemisella, joilla on toimivalta.
6. Me uskomme samaan järjestykseen, joka oli alkukirkossa, nimittäin apostoleihin, profeettoihin, paimeniin, opettajiin, evankelistoihin ja niin edelleen.
7. Me uskomme kielillä puhumisen, profetian, ilmoituksen, näkyjen, parantamisen, kielten tulkitsemisen ja niin edelleen lahjaan.
8. Me uskomme, että Raamattu on Jumalan sanaa, sikäli kuin se on oikein käännetty; me uskomme myös, että Mormonin kirja on Jumalan sanaa.
9. Me uskomme kaiken, mitä Jumala on ilmoittanut, kaiken, mitä hän nykyään ilmoittaa, ja me uskomme, että hän ilmoittaa vielä monia suuria ja tärkeitä Jumalan valtakuntaa koskevia asioita.
10. Me uskomme Israelin todelliseen kokoamiseen ja kymmenen heimon palauttamiseen, että Siion (Uusi-Jerusalem) rakennetaan Amerikan mantereelle, että Kristus tulee hallitsemaan henkilökohtaisesti maan päällä ja että maa uudistetaan ja se saa paratiisillisen kirkkautensa.
11. Me vaadimme oikeutta palvella kaikkivaltiasta Jumalaa oman omantuntomme vaatimusten mukaan ja sallimme kaikille ihmisille saman oikeuden, palvelivatpa he miten, missä tai mitä tahansa.
12. Me uskomme, että kuninkaille, presidenteille, hallitsijoille ja hallitusmiehille tulee olla alamainen ja että tulee noudattaa, kunnioittaa ja ylläpitää lakia.
13. Me uskomme, että tulee olla vilpitön, uskollinen, siveellinen, hyväntahtoinen ja hyveellinen ja että tulee tehdä hyvää kaikille ihmisille; tosiaankin, voimme sanoa seuraavamme Paavalin kehotusta ¿ me uskomme kaikessa, me toivomme kaikessa, me olemme kestäneet paljon ja toivomme voivamme kestää kaiken. Jos on jotakin hyveellistä, rakastettavaa tai hyvältä kuuluvaa tai kiitettävää, sitä me etsimme.
Historiallinen tausta.
Pian kirkon perustamisen jälkeen vuonna 1830 nykyajan ensimmäinen profeetta ja Jeesuksen Kristuksen kirkon perustaja Joseph Smith kokosi kirkon pääopetukset edellä oleviin 13 uskonkappaleeseen vastauksena hänelle esitettyyn kysymykseen.
Itse en tiedä vastauksia läheskään kaikkiin kysymyksiin mitä jollekulle voi tulla, pyydän että etsitte vaikka alla olevan sivun kautta vastauksia ja esim. lähetyssaarnaajien yhteystietoja, he osaavat selittää asiat paljon paremmin:
(www. mormonit .fi )
Nyt lapset heräsivät, täytyy mennä!
Ymmärrän, että jokaisella on oma murheensa ja huolensa, johon tahtoisi apua ja opastusta. Ymmärrän senkin, että jokaiselle se oma viesti ja asia on tärkein ja vastausta ei jaksaisi odottaa.
Mutta pyydän teitä kaikkia ymmärtämään puolestaan sen, että tässä viestiketjussa on jo yli 200 viestiä, joista kysyjiä varmasti ainakin yli 100. Ja minä olen menossa vasta viestissä nro 62. Etenen järjestyksessä, koska mielestäni se on reiluin tapa.
Olen jo sanonut jossain vaiheessa ketjua, että en pysty vastaamaan millään kaikille, koskaan. Valitettavasti siis osa jää kokonaan ilman vastausta. En jaksa enkä pysty tätä tekemään kovin montaa viestiä kerrallaan. Sen lisäksi minullakin on perhe, jonka kanssa väkisinkin pitää olla (ja mielelläni olen ;)) Käyn myös töissä, ja lisäksi tässä on eräs projekti alkamaisillaan joka aiheuttaa minulle ainakin viikon mittaisen nettitauon. Päätän tämän ketjun tällä viikolla kokonaan. Vastaan ehkä vielä muutamille, järjestyksessä, ja lopetan sitten.
Uskon että löydätte apua asioihinnne, jos niin on teidän parhaaksenne.
Rakkautta,
ap
Minulle sanotaan ettei ole vielä sopiva aika sinun tietää menneestä. On vielä asioita joita sinun pitää kokea ja kohdata, ennenkuin tuota tietoa sinulle voidaan/halutaan antaa. Nämä liittyvät menneisiin elämiisi, ja on tarkoituksena että saat niistä kaiken sen opin ja oivalluksen, mitä et voisi saada jos etukäteen asioista tietäisit.
Enkelienergiaa virtaa käsistäni sinulle ja perheellesi, voikaa hyvin :)
Ei kai siitä ole epäselvyyttä, etteikö henkivallat olisi todellisia. Raamatussa sanotaan niinkin, että " riivaajatkin uskovat ja vapisevat" , kun kyse on Jumalan voiman ilmentymistä. Rukoilen sitä Sinulle, että tuo herkkä kohtasi säilyisi ja vaikka sitten sitä kautta oppisit erottamaan hyvän pahasta, totuuden valheesta, valkeuden pimeydestä. Kaikkein parasta olisi, että Sinulle tulisi halu päästä kokonaan eroon lahjastasi ja kyvyistäsi. Olkoon Herra Sinulle armollinen, että kohtaisit jotakin niin kouriintuntuvaa, että sokeat silmäsi avautuisivat. Sitä kautta olisit myös vahvana todistuksena lukemattomille muille.
Tämä on suoraa puhetta. En toivo Sinulle mitään pahaa ja siksi näin puhun. Sinä olet täydellisesti hyväksytty, olethan Jumalan tekoa, niinkuin kaikki ihmiset ovat. Jumalan hyväksyntä on täydellistä, hänkö ei hyväksyisi omaa luotuaan? Siksi Hänen sydämensä särkyy, kun hänen rakastettunsa eksyvät.
Tästä ei tarvinne tämän enempää. Olen sanottavaani jo paljon sanonut tällä palstalla.
AB
Näen tumman miehen, hän on vieläkin kovin voipunut mutta hänellä on kuitenkin hyvä olla. Hänelle itselleenkin tuo siirtyminen oli rankka, koska tuli niin voimallisena, että hän keräilee vieläkin voimiaan ja lepää. Hän tahtoo kuitenkin viestittää että kaikki on hyvin eikä sinun tarvitse murhetia. Hän on hyvin kiitollinen jostain, näyttää kultaista sormusta sormessaan. Hän hymyilee, ja voi miten suuri rakkauden tunne hänestä välittyy. Hän tahtoo sinun tuntevan ja tietävän vielä tuon suuren rakkauden jota hän sinua kohtaan tunsi ja joka välillänne on. Hän tahtoisi että löytäisit jälleen iloa elämääsi, koska hänellä ei ole mitään hätää ja te kohtaatte vielä. Mutta sinä et saa jättää elämääsi elämättä, hän sanoo. Hän on läsnä, voit tuntea hänet.
Voimia ja valoa sinulle ap lähetän. Sure surusi rauhassa, mutta nosta samalla myös katseesi kohti tulevaa. Sinulle on vielä iloa ja onnea paljon luvassa <3
Seide:
Silloin kun aloitin täällä teidän kanssanne, joskus kauan sitten, olin näkijä- nikillä. Sen jälkeen olen katsonut tulevaan sekä ilman kortteja, että korttien kanssa. Huuhaa-ketjut olivat minun aloittamiani. Ja nyt sitten tämä. Ennustamista en ole vähään aikaan tosin tehnyt, huuhaaketjut taisivat olla viimeisimpiä ennen tätä.
Kiitos muista loistokkaista ketjuista heille, joille ne kuuluvat. Nämä olivat minun uurastuksiani.
Tuolla yhdessä viestissäni eilen sen kerroin. Siinä kohtaa kun mietiskelin näitä erilaisia henkisiä ketjuja täällä. Toisaalta, ei mulla ole aihetta narista mistään, mitäs olen kirjoitellut nikittömänä. Mutta joskus ego pääsee voitolle napisemaan melko lapsellisista asioista ;)))
AB, emme pääse tästä " keskustelustamme" mihinkään, joten lopetetaan se minunkin puolestani. Kiitos näkemyksistäsi, siunausta ja valoa toivottelen sinulle elämääsi.
Seide kera enkeleitten :)
Näen miten sinut kiedotaan lohduttavaan, pumpulinpehmeään vaaleanpunaiseen rakkauden viittaan. Myös lohduttavaa, kaiken hyväksyvää universaalista, sitä kaikkein suurinta rakkautta joka violettina energiana ilmenee, sinulle lähetetään. Näen kauniin enkelin sinun vierelläsi olevan ja levittävän siipensä suojelevasti ympärillesi. Hänen sylissään lepää pieni lapsi, turvassa ja onnellisena. Kuvastaneeko sitten sinun omaa sisintäsi, sitä pientä lasta joka sisälläsi on. Vai oletko kenties menettänyt joskus pienen lapsesi, tästä näystä en saa selvyyttä mitä tarkoittaa.
Minulla ei ole tarpeeksi sanoja ilmentämään tätä myötätuntoa, rakkautta ja lohtua joka kauttani sinulle nyt välittyy. Toivon että tunnet sen itse, ja tiedät että sinua suojellaan ja kannatellaan karikkojenkin ylitse.
Lähelläsi on paljon enkeleitä. Herkisty tuntemaan heidät, sitä kautta saat voimia.
Halauksia.
se on miesten kirjoittama osapuilleen ja tekstit jotka ovat tuohon ylistysten kirjaan kirjoitettu on valittu pimeällä keskiajalla. Jos lähdetään täysin miehisestä näkökulmasta asiaa katsomaan, niin tullaan kyllä äkkiväärään siihen tulokseen, että: Miehinen vaikutuskeino on alistaminen ja peloittelu. Näinollen täytynee myös " harrastaa" skeptisyyttä myöskin tuon raamatun suhteen. Olettaisin kyseisen kirjan sisältävän enemmän rakkautta ja valoa, sekä hyväksyntää kaikkia maailman ilmiöitä kohtaan, jos kirjan olisivat kirjoittaneet naiset ja myös kooneet ;)
Jokainen saa toki uskoa tavallaan, mutta onko aiheellista ruveta sitten muiden totuuksia vähättelemään ja uhkailemaan kiirastulilla? Jokainen kokee oman kiirastulensa, joko tässä elämässä tahi sen jälkeen, uskokaa pois :)
Viestiä enkeliltäsi:
" Ystäväni,
älä vaadi itseltäsi kovuutta, pintaa jota ei läpäise mikään. Anna sinun olla juuri se, mikä olet. Suuri sydäminen, herkkä, kaunissieluinen keijumainen lapsi. Tiedätkö, vaikka sitä et nyt välttämättä huomaakaan, sinun pehmeytesi ja herkkyytesi on sinulle suuri siunaus. Olet kasvamassa koko ajan, kehittymässä sellaiseksi kuin suureen suunnitelmaan kuuluu. Tarvitset nämä kaikki tunteesi ja kokemuksesi jotta tulevassa avautuva sydänchakrasi loisteellaan auttaisi myös muita kärsiviä. Sinä tulet " isona" olemaan turvana monelle, se enkeli maanpäällä joka auttaa juuri silloin kun kaikki on liian vaikeaa. Sydämeesi on puhkeamassa voimalla se kaikkein suurin rakkaus, se tekee tietään sinuun, ja sen voima parantaa jokaisen haavan jonka sieluusi olet saanut näillä matkoilla ikuisuudessa. Olet enkeli, enkeli meidän muiden joukossa. Huomaa se valo, joka sinussa loistaa, anna sen säteillä muillekin kun sen aika on. Olet rakas. "
Mummosi kyllä ymmärsi, ettet päässyt lähelleen kun hänen aikansa tuli lähteä. Hän oli sinuun silti yhteydessä, saan viestiä jonka mukaan hän ilmoitti sinulle kun lähti. Hän tuli mieleesi ajatuksena, muistona, elävänä kuvana, muistatko? Mummosi oli luonanne kun sait pienen poikasi. Istut sairaalansängyllä, sylissäsi pieni vastasyntynyt lapsesi. Mummosi on vierelläsi, hymyilee ja on täynnä rakkautta ja onnea. Hän seuraa sinun ja poikasi elämää, ei hän ole missään kaukana luotasi. Hän sanoo nauraen, että lapsesi on nähnyt hänet. Istunut kuulema lattialla ja osoittanut häntä sormellaan ja hihkunut. Lapsesi kyllä tunnistaa :))
Ei sinun tarvitse kantaa murhetta elämästäsi. Se on kaunis, ja kauniina jatkuu. Olet vasta puhkemassa kukkaan elämäsi kanssa, tulet saavuttamaan tasapainon ja löytämään sisimpäsi uudella tavalla. Uusi rakkauskin elämääsi saapuu kyllä, hän saa kauneimmat piirteet sielussasi loistamaan entistä kauniimpina..
Läheisellesi rukoilen apua enkeleiltä, ja sinun ja suloisen lapsesi elämään toivon paljon ilon ihania säteitä, jotka valaisevat silloinkin kun taivas näyttää synkältä :)
Hei!
Millä tavalla sinun kykysi toimii? Millaista kaikua saat minun entisistä elämistäni? Nykyinen elämäni on aika ailahtelevaa ja tuntuu että tapaan vääränlaisia miehiä, enkä löydä sitä oikeaa. Olen päättänyt olla etsimättä, jospa sen elämä eteeni johdattaa? Haluaisin tietää miksi entiset miehet jäävät kuitenkin seurailemaan elämääni taustalle? Onko minulla vielä jotakin selvittämättömiä asioita jonkun kanssa, vaikka olen selkeästi eronnut kaikista entisistäni? Näetkö tulevia asioita/haluatko niistä kertoa? Haluaisin tietää minne suuntaan minun tulisi kulkea? Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.
-Annukka-
Enkelit kuulevat sinut ja tietävät että olet kiitollinen. Ei minua tarvita välittämään viestejä henkimaailmaan, kyllä siellä kuullaan meidät kun rakkaudessa ja kiitollisuudessa ajatuksemme lähetämme :)
Siun perheelläsi on voimalliset suojelusenkelit. Tunnet heidät itsekin, silloin kun tunnet ympärilläsi onnea, iloa, rakkautta, tunnet enkeleitten energiat. Kun sydämesi tuntuu pakahtuvan onnesta, rakkaudesta, myötätunnosta, tiedät että enkelisi koskettavat sinua silloin. He ovat meidän kaikkien kanssa, ja heidän läheisyytensä voi oppia huomaamaan.
Sinullekin suosittelen Diana Cooperin Ihanat Enkelit kirjaa, siinä on kauniisti ja herkästi kerrottu enkeleistä ja siitä miten voi harjoitella tuntemaan heidät ja kommunikoimaan kanssaan :))
Halirutistus sinullekin sinne, olet ihana :)
Vierailija:
Näen nuoren, pitkän pojan. Hän on voimakkaan oloinen ja tahtoo suojata sinua, äitiään. Jostain syystä hän on sinusta ollut huolissaan, kokenut (halunnut) kantavansa kanssasi vastuuta asioista joita olet joutunut kokemaan. Hänellä on hyvin vakava, viisas sielu. Hän ymmärtää paljon, rauhallisesti tuumaillen asioita katselee. Rakkaudella sinua ja sisaruksiaan suojaa.
Minusta kodissanne on henkimaailmaan siirtyneen lapsesi henki. Hän viihtyy edelleen seurassanne, oletko aistinut hänen läsnäoloaan? Erityisesti olohuone on sellainen, missä tykkää istua ja katsella elämäänne. Hän hymyilee paljon, ja hän tuntuu olevan kovin onnellinen ja iloa täynnä. Hän ei pelkää mitään, eikä hän kaipaa mitään. Hän saa olla kanssanne, ja hän tietää että joskus vielä tekin näette hänet, tapaatte uudelleen.
" Kaikki on hyvin, äiti"