Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestiä enkeleiltä, henkioppailta, entisistä elämistä..

Vierailija
17.05.2007 |

Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.

En vastaa ennustuspyyntöihin.

Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 29

Hiukset vaaleat ja silmät siniharmaat.

2 lasta ja tällä hetkellä olen töissä, myös avopuoliso löytyy.

Horoskooppi vesimies

Mitä näet, olen jotenkin välillä eksyksissä elämässä enkä tiedä oikeaa suuntaa mihin lähtisin. Terveyskin välillä vaivaa, enkä tiedä mikä auttaisi.

Tulevaisuus pelottaa. Olisin iloinen jos yrittäisit nähdä minulle jotain. Annan palautetta.

Vierailija
62/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko kiltti vastata minulle, kun en muuten saa rauhaa. Käyn pitkin päivää katsomassa josko olisit vastannut.

Aivan sydän pakashtuu, kun ajattelen, että jotenkin voisimme mieheni kanssa saada helpotusta suruumme. Ja sekin kiinnostaisi, että olemmeko mieheni kanssa joskus tavanneet aikaisemmin, koska selvästi kohtalo johdatti meidät yhteen. Olemme kuin 2 sydämen puolikasta tai palapelin palaa, jotka johdatettiin yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko jaksaisit vielä, vaikka myöhemmin?

Vierailija
64/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla liian vähän voimia vastata kaikille nyt heti :(

Nyt en siis jaksa enempää, mutta voin yrittää palata joku toinen kerta tähän ketjuun.

Lähetän kaikille rakastavaa, lohduttavaa energiaa tähän ketjuun.

Ja niin, edesmenneillä rakkaillanne on ihan varmasti nyt hyvä olla, meistä pidetään aina huolta, olimme sitten " kummalla puolella" tahansa :)

Valoa ja rakkautta!

ap

Vierailija
65/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kyselee vaaleahkot hiukset ja vaaleanvihreät silmät omaava kaksikymmentäseitsemän vuotias yh_äiti: mitä näet minun tulevaisuudestani; löytyykö hyvää parisuhdetta ja saanko työtä johon olen menossa huomenna haastatteluun? olenko onnellinen elämässäni?

Vierailija
66/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen silti.. Vastaa jos ehdit, olisin tosi kiitollinen.

Eli, olen 25v. kaksi lasta, naimisissa. vihreät silmät, tumman ruskea polkkatukka. Nyt äitiyslomalla, oikeasti lastensuojelun alalla töissä. Mitä näet? yrittääkö joku lähettää minulle jotain viestiä? Miksi minulla on niin vaikeat suhteet appivanhempiin? MIkä minua pitää aina kiinni aiemmassa suhteessa, vaikka asioista on jo `lähes 10v. aikaa?

Kerron osuiko oikeaan!

Vierailija
67/241 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias, kahden lapsen ( poika 3 ja tyttö 5) äiti, avioliitossa, horoskoopiltani kaksonen, hiukset ristiveriset.

Minua on aina vaivannut isoäitini ( äidin äidin) kohtalo. Hän kuoli kun äitini oli 8-vuotias. Äitini on koko elämänsä kärsinyt kyseisestä asiasta ja kärsii edelleen. näetkö isoäitini+ suojeleeko joku äitiäni ja minua, muuttuvatko asiat paremmaksi?

-vastaisitko minulle, vaikka myöhemminkin. Tämä asia on niin kovin raskas kantaa, ja joka päivä mietin!

Ole kiltti ja vastaa minulle. näet kyllä miten tämä asia on painava!

Vierailija
68/241 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään nimimerkkiä Soundi, jotta löytäsin vastauksen paemmin!!. Olen kohta 21- vuotias nainen, ilman miestä. Vauvakuume on kova, vaivaa oikeastaan joka ikisenä päivänä. Opiskeluissani on juuri nyt tautkoa, olen kyllä hakenut opiskelemaan, mutta kaikki on vielä auki.. Haluasin tietää, että saanko koskaan miestä ja lapsia, ja meneek siihenm vielä kauaa.. Lisäksi haluaisin vastauksen siihen, että miksi olen nykyisin usein hyvin masentunut..

Kiitos kovasti jos jaksat vastata.. Minä vastaan/kommentoin varmasti, jos vastaat minulle:)

Vierailija
69/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 vuotias kolmen lapsen äiti, keskiruskeat hiukset ja vihertävät silmät. Olisiko minulle jotain viestiä ? Haluaisin myös kysyä vanhimmasta pojastani, hän tuntuu olevan niin erilainen....

Vierailija
70/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleat hiukset jotka värjätty alta tummiksi,ja kaksi pientä lasta. Avomieskin löytyy jonka kanssa olen ollut yhdessä neljä vuotta. Haluaisin lähinnä viestejä edesmenneiltä ja sitten muistakin mitä näet :)

Vierailija
71/241 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ap tänään täällä?

Vierailija
72/241 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänään en varmaankaan ehdi vastaamaan, huomenna laaja tentti johon on luettava tämä päivä ja ilta.

Yritän kovasti teitä ehtiä auttamaan mahd. pian :)

ap

Vierailija
73/241 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdit, sitten joskus, niin 4 ja 47 numeroilla kirjoittaneena toivoisin vielä vastausta. Olen siis se, jonka vierellä arkkienkeli Mikael kulkee. Olen miettinyt vastaustasi paljon, ja koetan olla sydän avoinna.

Onnea tenttiin!:)

Vierailija
74/241 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi- noin juuri olen ajatellutkin.

Yst Ayria

Vierailija
75/241 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v, ruskeat silmät ja ruskea tukka. Naimisssa ja 2 lasta.

Olen elänyt ehkä jo vuosia masentuneena, sen kuitenkin kieltäen. Välillä tuntuu etten jaksa enää. Kuitenkin hoidan velvollisuuteni ja hymyilen kun tapaan ihmisiä. Tuntuu että monet pienet solmut elässäni ovat nyt kasvaneet liian suuriksi, en selviä enää. vai selviänkö? Olenko vain väsynyt? Minulla on ulkoisesti kaikki todella hyvin. Mielestäni olen tehnyt oikeita valintoja. Vai elänkö kokoajan ihan väärin, kuljenko väärää kohti? Asiat joista ennen iloitsin, ei tuota enää mielihyvää.

Olisin todella kiitollinen pienestäkin vastauksesta.

Vierailija
76/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti palaat vastaamaan?

Vierailija
77/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v kuopus, kauris, toinen kaksosista, toinen kuollut!

Mitä meille kuuluu?

Vierailija
78/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Vuohi

Vierailija
79/241 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin että niihin vastataan näin sankoin joukoin. Minusta se kertoo paljon ihmisistä, vaikka ollaan ehkä etäänytty kirkosta ja kristillisestä maailmasta, niin silti ihmisten sisällä palaa sittenkin se pieni liekki joka kutsuu etsimään Jumalaa. Jokaisella omanlaistaan, mutta aina loppujen lopuksi samaa :)

Jokainen meistä kaipaa oman Jumalansa luo, tajuamattaan tai tietoisesti.

Ihanaa ap että olet täällä. Ihanaa että te kaikki muutkin olette täällä. Voimia aplle vastaamiseen ja voimia muille ongelmiensa parissa.

*Uskova

Vierailija
80/241 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei minulla on 5 lasta ja mies joka ei ole koskaan kotona. Suhteemme

on tosi vaikea. Kuka hän on ollut entisessä elämässäni? Löytyisikö syy sieltä?Onko uni jossa joudun hyppäämään mereen ja hukun,(muitakin ihmisiä oli vedessä) entisestä elämästäni vai unta vain? Entä runo jonka näin unessa(Ehkä vereni kuohuu kuin meri,ehkä sydämeni lyö kuin kello,mutta joskus meri on tyyni ja kello pysähtyy..)mistä se tuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi