Miksi sanotaan että asunto ei saa olla sekaisin mikäli haluaa naisia?
Onko naisilla yliaistillisia kykyjä vai mistä he voivat tietää asunnon siisteystason elleivät he ole koskaan käyneetkään siellä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konteksti on se että nainen huomaa sen KUN tulee käymään ja orastava suhde päättyy siihen koska miehen todellinen minuus paljastuu.
Toisen kutsuminen vieraaksi kaatopaikalle on törkeää. Kutsumatta jättäminen koska koti on kuin kaatopaikka taas kertoo vaikeista elämänhallintaongelmista jotka tulee pilaamaan sen suhteen vaikka miten yrittäisi peitellä.
Pidemmällä tähtäimellä miehen on hyvä osata pitää itsestään ja kodistaan huolta, varsinkin jos yhteenmuutto on mielessä - mutta edes (ja erityisesti) itsensä vuoksi.
Mitenköhän tätäKään en näe tosielämässä, ehei karkoita edes miehen saastainen kämppä naista vaan nainen aina vaan jaksaa uskoa että kyllä kyllä tästä juoppolallista vielä kunnon mies saadaan.
Joka kerta. Äijä oksentaa vaatteensa ruskeiksi ja silti nainen passaa.
Ei ole ollut tuollaista miestä.
Mutta silti pakottava tarve haukkua miehiä...
Miehet nimenomaan osaa pitää huolta itsestään ja kodistaan. Lapset, jotkut sairaat ja vammaiset, sekä sittisontiaiset ei.
Juuri hetki sitten väitit että miehet ovat sittisontiaisia. Koeta nyt jo päättää.
Sinä olet sittisontiainen. Et mies.
Yksinäisen ja turhautuneen ininää. Tässä on esimerkki syrjäytyneestä ja mieleltään epävakaasta ihmisestä. Ihminen joka raivoaa nimettömänä palstalla muttei oikeassa elämässä saa itseään edes poistumaan asunnostaan kuin pakon edestä. Toisaalta säälin ja toisaalta en jaksa ymmärtää.
En usko että Ap tarvitsee ketään kertomaan tämän hänestä hänelle itselleen. Hän tietää kyllä.
Mikähän tämänkin aloituksen pointti on? Mies, joka ei siivoa kämppäänsä syyttää naisia, jotka eivät syty siitä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta on mennyt ohi kysymykseni pointti.
Kuinka asunnon sotkuisuus vaikuttaa siihen saako naista vai ei? Yhdenillan suhde ei kysele onko minulla valkoinen pöytäliina pöydässä tai onko pöytää ollenkaan. Ei kysele miksi vaatteet ovat mytyssä sohvalla eikä siististi vaatekomerossa.
Yhdenillan suhde ei kysele tiskivuoresta eikä valita siitä mikäli saa aamukahvin puhtaasta kupista.
jne. jne. jne.
Saat ihan vapaasti paneskella samanlaisia sittisontiaisia kuin itse olet joita ei haittaa ryönä, jos sellaisia on tarjolla. Ketään ei kiinosta.
Siinä meillä on avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Stereotypia oikeasta suvakista. Kaikkea suvaitaan paitsi jos se eroaa omasta elämäntyylistä ja mielipiteistä.
Oikeasti, millainen ihminen haukkuu toisia sittisontiasiksi? Ei ainakaan tasapainoinen ja empaattinen ihminen.
Klitoriksessa on noin 8000 hermopäätettä mutta se on silti vain puolet yhtä herkkä kuin sotkun keskellä naisettomuuttaan uliseva mies AV:lla.
Mitä koetat selostaa?
En minä ole haukkunut ketään sittisontiaiseksi tms. Minä ymmärrän kyllä ja suvaitsen, mutta sinulle tuntuu tällainen olevan mahdotonta. Keskustelu kanssasi on vaikeaa, kun aloitat olkiukkojen viljelyn heti kun keskustelu menee hiukankaan syvällisemmäksi tai hankalaksi omien mielipiteittesi kannalta.
Sinä et suvaitse sitä että suurinosa naisista sanoo sinulle ei, koska he eivät halua olla missään tekemisissä miehen kanssa joka elää saastan keskellä ja se näkyy (ja haisee) sinussakin vaikka et sitä itse huomaa. Saastan ja sen aiheuttamien terveysriskien välttäminen on ihmisen biologinen ominaisuus, jossa voi ilmetä häiriöitä esim. vakavien mt-ongelmien takia. Sinun kannattaisi olla vain kiitollinen siitä jos joku samanlainen haluaa olla tekemisissä kanssasi, mutta kehtaat loukkaantua siitä ettei suurinosa kuulu siihen kategoriaan. Sinulle ei riitä että joku (ehkä) suostuu möyrimään kanssasi kakkaisissa lakanoissasi, vaan haluat KAIKKI naiset. Eli et kunnioita naisten oikeutta omaan kehoon ja valita seuransa.
Nyt menee sekavaksi...
Kyllä minä suvaitsen ja ymmärrän mikäli nainen sanoo minulle ei, kun yritän iskeä häntä. Ei siinä ole mitään väärää.
Minulle on sanottu myös monesti kyllä ja jopa minua on tultu iskemään. Olen joskus näissä tilanteissa myös sanonut ei.
Kuinka siis voit sanoa minua suvaitsemattomaksi?
Mistä sinä yleensä keksit etteivät ihmiset halua lähestyä minua? Mielikuvitus on rikkaus muttei sitä kuulu käyttää väärin...
Jatkan. Se mikä minua hämmentää vastauksessasi on se, että kuvittelet minun asuvan saastaisessa asunnossa. Neuvoisin kyllä sinua rauhoittumaan ja vetämään syvään henkeä. Sitten katsomaan ulos ja menemään sinne nauttimaan kauniista juhannussäästä. Sinulla vaikuttaa olevan kierrokset sen verran korkealla ettei tuo tee hyvää mielellesi. Peace&love...
Sä oot trollannut täällä viikkoja tota persu paskaasi. Kys
tämä hämmentää vielä enemmän. En juurikaan kirjoita tänne enkä siis ole voinut "trollata". En ole persu enkä edes ymmärrä kuinka tämä liittyy yhtään mihinkään.
Puoluekanta ei kerro vielä ihmisestä täyttä totuutta.
Täällä käy muutamia henkilöitä jotka uskovat viestittelevänsä vain yhden kanssa. Eivät ymmärrä kuinka paljon täällä käy keskustelijoita ja vielä vähemmän ymmärrystä että samanlaisia mielipiteitä on useammalla henkilöllä. Rajoittunut ymmärryskyky. Ei näiden kanssa kannata väitellä. Se on täysin turhaa. Sama kuin lähtisi väittelyyn lapsen kanssa. Lopputulos on kiukuttelua ja äitis oli kun sut sai tason vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konteksti on se että nainen huomaa sen KUN tulee käymään ja orastava suhde päättyy siihen koska miehen todellinen minuus paljastuu.
Toisen kutsuminen vieraaksi kaatopaikalle on törkeää. Kutsumatta jättäminen koska koti on kuin kaatopaikka taas kertoo vaikeista elämänhallintaongelmista jotka tulee pilaamaan sen suhteen vaikka miten yrittäisi peitellä.
Pidemmällä tähtäimellä miehen on hyvä osata pitää itsestään ja kodistaan huolta, varsinkin jos yhteenmuutto on mielessä - mutta edes (ja erityisesti) itsensä vuoksi.
Mitenköhän tätäKään en näe tosielämässä, ehei karkoita edes miehen saastainen kämppä naista vaan nainen aina vaan jaksaa uskoa että kyllä kyllä tästä juoppolallista vielä kunnon mies saadaan.
Joka kerta. Äijä oksentaa vaatteensa ruskeiksi ja silti nainen passaa.
Ei ole ollut tuollaista miestä.
Mutta silti pakottava tarve haukkua miehiä...
Miehet nimenomaan osaa pitää huolta itsestään ja kodistaan. Lapset, jotkut sairaat ja vammaiset, sekä sittisontiaiset ei.
Juuri hetki sitten väitit että miehet ovat sittisontiaisia. Koeta nyt jo päättää.
Sinä olet sittisontiainen. Et mies.
Yksinäisen ja turhautuneen ininää. Tässä on esimerkki syrjäytyneestä ja mieleltään epävakaasta ihmisestä. Ihminen joka raivoaa nimettömänä palstalla muttei oikeassa elämässä saa itseään edes poistumaan asunnostaan kuin pakon edestä. Toisaalta säälin ja toisaalta en jaksa ymmärtää.
En usko että Ap tarvitsee ketään kertomaan tämän hänestä hänelle itselleen. Hän tietää kyllä.
Älä sotke minua tähän. T:AP
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tämänkin aloituksen pointti on? Mies, joka ei siivoa kämppäänsä syyttää naisia, jotka eivät syty siitä? 😂
Kirjoitin pointtini jo aiemmin mikäli jaksaisit lukea ketjun kokonaan...
Pointtini on siis se, että kuinka joku voi tietää miehen asunnon siisteyden ellei hän ole koskaan käynyt siellä?
Voitko sinä kertoa vastauksen tähän?
Naiset tietävät KAIKKIEN asuntojen siisteystason AINA heti. Heidän ei tarvitse edes käydä asunnossa. Tämä on varma tieto luotettavasta lähteestä.
Hienoa. Kommentti nro. 147 ja vasta nyt saatiin suora vastaus vaikka se onkin tehty kieli poskessa. T:AP
Meillä päin puhutaan sontasittiäisistä. Sellaisen kodin oven avaus tekee heti päätöksen kääntyä takaisin
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Kommentti nro. 147 ja vasta nyt saatiin suora vastaus vaikka se onkin tehty kieli poskessa. T:AP
Tämä on vauvapalstan aihe vapaa kanava. Älä odota liikoja varsinkaan juhannusaattona.
Normaalisti täällä kirjoittelevista on järkeviä ehkä 20%. Nyt heitä on ehkä 5%. Loput purkavat pahaa oloaan täällä.
Kysyn onkos niin että naiset haluaa vain yhtä asiaa. Vivaldi tietty mutten puhunut siintä. Vaan Siisteyttä@!
Näin sinä vietät juhannuksen. Trollaat AV:lla, ryvet paskassasi ulisten miksi naiset eivät tule antamaan, ja vihaat suomalaisia naisia - ja yksitellen kaikkia muitakin naisia kun sinulle selviää ettei kukaan heistä halua pestä jarrujälkiäsi lakanoistasi kuten äiti joutui pesemään.