Miksi suomalaisnaiset eivät katso silmiin
Tullut aika paljon matkusteltua ja kuljettua maailmaa ja Suomea ristiinrastiin, mutta on todella outoa että muualla on huomattu ettei se pieni hymy ja silmiin katsominen maksa yhtään mitään.
Kommentit (100)
Tiedetään että narsisteilla on tarve tulla nähdyksi joten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään että narsisteilla on tarve tulla nähdyksi joten ei kiinnosta.
Heh. Katkera vanhapiika keromatta että on katkera vanhapiika.
Kävelen aina tahallani kaikkien naisten yli jotka eivät osaa katsoa silmiin tai tervehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelen aina tahallani kaikkien naisten yli jotka eivät osaa katsoa silmiin tai tervehtiä.
Oppivatpahan katsomaan eteensä. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat olla rauhassa. Töissä jos olen tosi väsynyt, ja on kova kiire, välttelen katseita. Koska koko ajan on joku pysäyttämässä, ja osa kyselee aivan turhia, minkä osaisi itsekin ratkaista. Loman jälkeen sitten taas tervehdin kaikkia ja hymyilen kaikille ja autan kaikessa. Enkä saa tehtyä omia töitäni.
Seliseli
Olen ujo. En halua, että mies kokee katseen tai hymyn kutsuna tulla liian lähelle, niin kuin harmittavan moni on kokenut.
Ei huvita katsella ketään silmiin. En koe siihen tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Parempaakin tekemistä tuolla ulkona kuin tuijotella jotain autistista inceliä silmiin.
Mistä tunnistaa incelin? Huutaa vauvalla jatuvasti inceliä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi jotain ventovierasta ohikulkijaa katsella silmiin?
Miksi ihmeessä se on noin vaarallista? Kuvitteletko että pääsi räjähtää, jos erehdyt katsomaan silmiin?
Miks pitää katsoa? En mä kato naisiakaan. Sitäpaitsi oon varattu. Ja lisäksi sosiaalisten tilantiden pelko
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain ei ole Suomessa tapana. Kun ei edes tervehditä naapuria nykyään.
Itse ainakin tervehdin. Se varmaankin selittää, miksi olen niin epäsuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi jotain ventovierasta ohikulkijaa katsella silmiin?
Miksi ihmeessä se on noin vaarallista? Kuvitteletko että pääsi räjähtää, jos erehdyt katsomaan silmiin?
Missä tuossa vaarasta puhuttiin? Mä katselen eteeni, näyteikkunoita, maisemia, kukkia, puita, pilviä, koiria, kissoja, lapsia, vanhuksia, kivoja pihoja, taloja, nättejä vaatteita, kauniita vanhuksia. Sulla on paljon kilpailua.
Ei tarvitse tuijotella tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Katsonhan minä, miehet kääntävät ensin katseensa pois varpaisiinsa.
Jos mies katsoo edelleen silmiisi, "ahdistut". Alat puhumaan "ahdistelusta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tuntuu ottavan perusystävällisyyden iskuyrityksenä.
Jos hymyilee, katsoo silmiin ja juttelee niin luullaan että ollaan pokaamassa.
Mitä sitten? Ei se siltikään maksa yhtään mitään. Miljardit ihmiset flirttailevat päivittäin ihan ilmaiseksi nussimatta yhtään.
Kaikkia ei kiinnosta flirttailu ja se heille suotakoon. Mikä vtun tarve on aina saada olla flirttailemassa tmv. kun tuolla ulkona liikkuu? Eikö osaa olla olematta eläin ja saalistaja?
Mikä pelottaa?
Ei yhtikäs mikään. Ihmetyttää tuo pakonomainen tarve ja sen perusteella muille vaatimusten esittäminen ja sitten ihmetellään moittien niitä, jotka eivät toimi samalla tavalla, koska eivät koe tarpeelliseksi eivätkä omakseen.
Naisilla ei ole mitään velvollisuutta olla jokaisen vastaantulevan miehen edessä silmät sirrillään vienosti hymyillen. Näkevät kyllä eteensä muutenkin, mutteivät ole pätkääkään kiinnostuneita vastaantulijan olemassaolosta ja miksi pitäisikään.
Ethän sinäkään mitään muuta teekään kuin esität vaatimuksia toisensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään velvollisuutta katsella ketään silmiin tai antaa pllua kenellekään.
Onko sulla koko ajan pllu mielessä? Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, suurin piirtein olet avioliittoon pakottamassa.
Olen miehille lähtökohtaisesti etäisen tyly.
Ei tule väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne normaalien ihmisten käytöstavat suomalaisille naisille niin vaikeita.
Ap. ei puhu tuosta. Hän haluaa että naiset katsovat silmiin kaikkia vastaan tulijoita.
Ahaa. Eli sinä tiedät paremmin. Oletko ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei se siltikään maksa yhtään mitään. Miljardit ihmiset flirttailevat päivittäin ihan ilmaiseksi nussimatta yhtään.
Kaikkia ei kiinnosta flirttailu ja se heille suotakoon. Mikä vtun tarve on aina saada olla flirttailemassa tmv. kun tuolla ulkona liikkuu? Eikö osaa olla olematta eläin ja saalistaja?
Mikä pelottaa?
Ei yhtikäs mikään. Ihmetyttää tuo pakonomainen tarve ja sen perusteella muille vaatimusten esittäminen ja sitten ihmetellään moittien niitä, jotka eivät toimi samalla tavalla, koska eivät koe tarpeelliseksi eivätkä omakseen.
Naisilla ei ole mitään velvollisuutta olla jokaisen vastaantulevan miehen edessä silmät sirrillään vienosti hymyillen. Näkevät kyllä eteensä muutenkin, mutteivät ole pätkääkään kiinnostuneita vastaantulijan olemassaolosta ja miksi pitäisikään.Ethän sinäkään mitään muuta teekään kuin esität vaatimuksia toisensa perään.
En ole sinullekaan esittänyt ensimmäistäkään vaatimusta vaan olet saanut olla minulta aivan rauhassa ja saat jatkossakin. Kulje omia polkujasi omalla tavallasi ja anna muiden kulkea omia polkujaan omalla tavallaan.
Tuo on eri asia. Kun kiinnostuin miehestäni niin juttelin miehelle ja katsoin häntä silmiin.