Miksi suomalaisnaiset eivät katso silmiin
Tullut aika paljon matkusteltua ja kuljettua maailmaa ja Suomea ristiinrastiin, mutta on todella outoa että muualla on huomattu ettei se pieni hymy ja silmiin katsominen maksa yhtään mitään.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tuntuu ottavan perusystävällisyyden iskuyrityksenä.
Jos hymyilee, katsoo silmiin ja juttelee niin luullaan että ollaan pokaamassa.
Minä en luule, olen homo. Silti ihmeytelen ihan samaa kuin ap. Suomalaiset ovat keskimäärin tylyjä. Koskee myös miehiäkin.
Hauskaa että tällaistakin pitää enimmäkseen alapeukuttaa. Suurin osa palstailijoista taitaa olla aikamoisia autisteja.
Vierailija kirjoitti:
Kun suomimies kuvittelee että se on varma merkki kiinnostuksesta.
Suominainen tulkitsee silmiin katsomisen r a i s k a u k s e n a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran ulkoillessani vastaan tuli tuntematon kissaa valjaassa kävelyttävä nuori nainen joka hymyillen katsoi silmiin ja tervehti. Mietin lähinnä että mikähän hullu se nyt oli, kun ei ne naiset noin käyttäydy. M33
Ja tässä tiivistyy suomalaisen miehen ongelma. Kun joku käyttäytyy ystävällisesti, miehen mielestä se on joko ilmaisen pil*lun tarjous tai sitten se on joku hullu. Mutta koskaan, ei siis koskaan tule mieleen, että joku yrittää olla vain ystävällinen ja/tai kohtelias. Mistähän se johtuu, suomimies? Nuori kissaa kuljettava nainen saattoi olla kiertänyt muutakin kuin tahkoa siinä missä M33 oli vasta äsken pudonnut puusta.
Kuulostaa enemmän sinun kuin miesten ongelmalta. Kokeilepa seuraavan kerran katsella vastaantulijoita silmiin, niin ne jopa tietävät minne olet menossa, eivätkä taas "kävele päälle".
Pyörä pyörii, vaikka hamsteri on kuollut jo aikoja sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Lesbona ei kiinnosta antaa minkäänlaista turhaa toivoa miehille.
No katsotko sinä sitten naisia silmiin satunnaisissa tilanteissa?
Kyllä katson, joten älä taas yleistä.
Ei ole mitään velvollisuutta katsella ketään silmiin tai antaa pllua kenellekään.
Koska en saa siitä mitään? Paitsi korkeintaan jotain epätoivottuja ehdotuksia. Ei mun sydäntä tai mieltä lämmitä vieraiden miesten hymyt saatikka meidän silmämunien kohtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran ulkoillessani vastaan tuli tuntematon kissaa valjaassa kävelyttävä nuori nainen joka hymyillen katsoi silmiin ja tervehti. Mietin lähinnä että mikähän hullu se nyt oli, kun ei ne naiset noin käyttäydy. M33
Varmaan ulkkari, tai vuosia ulkomailla asunut expatti joka on muuttanut takaisin suomeen.
On ne normaalien ihmisten käytöstavat suomalaisille naisille niin vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään velvollisuutta katsella ketään silmiin tai antaa pllua kenellekään.
Mikä yhteys silmiin katsomisella on pilluun? Meinaat että reppu levälleen heti ensi vilkaisulla? Onko enemmän vastaantulijan vai sinun ongelmasi?
Ovat oppineet sen olevan kutsu seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Koska en saa siitä mitään? Paitsi korkeintaan jotain epätoivottuja ehdotuksia. Ei mun sydäntä tai mieltä lämmitä vieraiden miesten hymyt saatikka meidän silmämunien kohtaaminen.
Entäpä jos se on ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä jossa huomataan että me molemmat olemme olemassa?
Vierailija kirjoitti:
On ne normaalien ihmisten käytöstavat suomalaisille naisille niin vaikeita.
Ap. ei puhu tuosta. Hän haluaa että naiset katsovat silmiin kaikkia vastaan tulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ovat oppineet sen olevan kutsu seksiin.
Sinun mielestäsi.
Todella outo aloitus, että vain naisen pitää hymyillä joka paikassa 24/7? On kyllä huomattu elämän aikana, että jos miehelle puhuu mukavia, on ystävällinen ja sen lisäksi hymyilee, niin eräät kuvittelevat, että se on samalla jokin soidinkutsu? Eivät ne miehetkään hymyile koko aikaan ja joka paikassa. Tai jos menen esim. kauppaan, niin ap:n mielestä kenties pitäisi hymyillä joka vastaan tulevalle miehelle, eikä siis keskittyä siihen tärkeimpään eli hoitaa ne ruoka ostokset? Ja olen itse myös matkustellut monissa maissa, niin kaikki eivät tosiaan hymyile kaikille koko aikaa ja tätä en vaatisi keneltäkään. Mielestäni tämä aloitus on aika narsistinen aloitus, että vaaditaan vain naisilta tietyn laista käytöstä, että ei saa olla oma itsensä lainkaan? Ja jos hymyilee kaikille vastaan tuleville miehille ja katsoo aina samalla heitä silmiin, niin saako silloin kylähullun maineen? 😀
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se. Jos erehdyt katsomaan silmiin tai luojan tähden hymyilemään, niin heti kuvitellaan, että olen kiinnostunut. Miehet pitävät normaalia ystävällisyyttä ja kohteliisuutta merkkinä siitä, että tuota saa alkaa lähestymään.
Olin vuosia aspassa töissä ja siellä se oikein korostui. Normaalissa asiakaspalvelutilanteessa, asiaan yhtään mitenkään liittymättä, vaivaantuneena alettiin puhua vaimosta. Hämmentyneenä sitten itse olin vaan, että ok kiva juttu, kysy ihmeessä vaimolta. Asiakaspalvelijan ystävällisyyskin on heille ilmeisesti kiinnostuksen merkki, vaikka kuuluu aika vahvasti työnkuvaan.
Miksi pitäisi katsoa tuntemattomia vastaantulijoita silmiin, saati sitten hymyillä? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
M36
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäitä kuspäitä ovat, siksi
Niin, miten se on sulta pois mihin naiset katsovat? Joku velvollisuus naisilla, jista vain sinä olet tietoinen?
Kuulostaa enemmän sinun kuin miesten ongelmalta. Kokeilepa seuraavan kerran katsella vastaantulijoita silmiin, niin ne jopa tietävät minne olet menossa, eivätkä taas "kävele päälle".