Miksi suomalaisnaiset eivät katso silmiin
Tullut aika paljon matkusteltua ja kuljettua maailmaa ja Suomea ristiinrastiin, mutta on todella outoa että muualla on huomattu ettei se pieni hymy ja silmiin katsominen maksa yhtään mitään.
Kommentit (59)
Vaikka katsoisi niin kukaan ei huomaisi kun tuijottavat vaan puhelintaan.
Monet miehet tuntuu ottavan perusystävällisyyden iskuyrityksenä.
Jos hymyilee, katsoo silmiin ja juttelee niin luullaan että ollaan pokaamassa.
Koska miehet tulkitsevat sen iskuyritykseksi.
Mä en kato silmiin, mä en kato silmiin
Mut haluaisin repiä sun silmäs irti
Mä en kato silmiin, koska en siit nauti
Mä nautin jos saan viiltää sun kurkkus auki
Mä en kato silmiin, mä en kato silmiin
Mut haluaisin repiä sun silmäs irti
Mä en kato silmiin, koska en siit nauti
Mä nautin jos saan viiltää sun kurkkus auki
Suurin osa suomalaisista on jonkun tason autisteja, silloin silmiin katsominen ahdistaa.
Kannattaa mennä naisia iskeen johonkin toiseen maahan.
Katsovat minua ainakin. Tosin jotkut välttelevät katsekontaktia nimenomaan, koska tykkäävät kovasti ja heitä ujostuttaa. Huomaa usein, kun tutustuu paremmin ja on esimerkiksi treffeillä. Myöntävät, että on vaikea katsoa silmiin, kun ovat tarpeeksi viehättyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun suomimies kuvittelee että se on varma merkki kiinnostuksesta.
Kerran ulkoillessani vastaan tuli tuntematon kissaa valjaassa kävelyttävä nuori nainen joka hymyillen katsoi silmiin ja tervehti. Mietin lähinnä että mikähän hullu se nyt oli, kun ei ne naiset noin käyttäydy. M33
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tuntuu ottavan perusystävällisyyden iskuyrityksenä.
Jos hymyilee, katsoo silmiin ja juttelee niin luullaan että ollaan pokaamassa.
Mitä sitten? Ei se siltikään maksa yhtään mitään. Miljardit ihmiset flirttailevat päivittäin ihan ilmaiseksi nussimatta yhtään.
Lesbona ei kiinnosta antaa minkäänlaista turhaa toivoa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Lesbona ei kiinnosta antaa minkäänlaista turhaa toivoa miehille.
Annat itsestäsi ainoastaan mulkun kuvan omaamatta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran ulkoillessani vastaan tuli tuntematon kissaa valjaassa kävelyttävä nuori nainen joka hymyillen katsoi silmiin ja tervehti. Mietin lähinnä että mikähän hullu se nyt oli, kun ei ne naiset noin käyttäydy. M33
Nyt ilmeisesti alapeukuttajien mielestä pitäisikin kuvitella liikoja :D Naiset ne ei koskaan ole tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäitä kuspäitä ovat, siksi
Itsekäs kusipää, sanoi suomalaismies treffikumppanista, kun ensitreffeillä pildeä vaati eikä saanut.
Katson silmiin kun keskustelen jonkun kanssa tai kun tervehdin naapuria. En katsele tuntemattomia ihmisiä silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä tiivistyy suomalaisen miehen ongelma. Kun joku käyttäytyy ystävällisesti, miehen mielestä se on joko ilmaisen pil*lun tarjous tai sitten se on joku hullu. Mutta koskaan, ei siis koskaan tule mieleen, että joku yrittää olla vain ystävällinen ja/tai kohtelias. Mistähän se johtuu, suomimies? Nuori kissaa kuljettava nainen saattoi olla kiertänyt muutakin kuin tahkoa siinä missä M33 oli vasta äsken pudonnut puusta.
Vierailija kirjoitti:
Katsovat minua ainakin. Tosin jotkut välttelevät katsekontaktia nimenomaan, koska tykkäävät kovasti ja heitä ujostuttaa. Huomaa usein, kun tutustuu paremmin ja on esimerkiksi treffeillä. Myöntävät, että on vaikea katsoa silmiin, kun ovat tarpeeksi viehättyneitä.
Itsepetos se on kaunein petos.