Työtön täällä! Juhannusjuomiin rahaa 25e. Joo, en ole absolutisti, mut 3 x vuodessa juhlin. Mitä juomaa ostaisin?
Viiniä? Olutta vai jotain muuta? Siideristä en tykkää, ja on kallistakin. Kyykkyosasto kelpaa, maulla ei niin väliä XD kunhan tulee hiprakkaan!
Kommentit (24)
Litran tölkki valkkaria, ihan juotavaakin saa reilulla kympillä.
Seltzereitä löytyy ainakin meidän kaupoista 1,99e/kpl, mutta ne taitaa olla tämän rajaseudun juttuja 😅
Kaupan kuoharia. Oletko kokeillut inkivääriolutta?
Kyllä työtönkin saa juhlia juhannista.
Osta tosiaan sellanen litran tönkkä viiniä, valkoista tai punaista, kummasta tykkäätkään.
Lisäksi Lidlin tai Pirkka-olutta, menee kyllä alas siinä missä Karhukin.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse juhannussimaa
Juhannussimaa
Tölkki piimää ja Vitanova aamuksi.
Jos haluat tuiteriin, osta sitä, missä on hyvä kännikerroin eli matala hinta/korkea alkoholi-%. Muistaakseni Prinssi Eversti oli ainakin aikoinaan juuri tämän takia suosittua🤓. Jos saunot, niin osta olutta. Jos tykkäät keräillä pitsimekossa kukkia tyynyn alle, niin kaksi cava-pulloa.
Jaloviina, kola, päärynämehu. Kaksi annosta alkuun. Paitsi jos haluat muuta.
Itse en juo alkoholia, niin olen huono neuvomaan. Lidlin olut on kuulemma halpaa.
Ostin Puuilosta 3,99 euron hiilihapotuspatruunan ja sillä saa 60 litraa porevettä. Tämä riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse juhannussimaa
Sehän tehdään vappuna että ehtii käydä. Muista tämä ensi vuonna ketjun ap. Toki voit jo nyt laittaa tulemaan, on sitten ensi vapuksi ja juhannukseksi juomat valmiina.
Tuli kyllä itsellekin sima ensimmäisenä mieleen.
Tälle vuodelle katso paras hinta/% -suhde kyykkyosastolta
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tuiteriin, osta sitä, missä on hyvä kännikerroin eli matala hinta/korkea alkoholi-%. Muistaakseni Prinssi Eversti oli ainakin aikoinaan juuri tämän takia suosittua🤓. Jos saunot, niin osta olutta. Jos tykkäät keräillä pitsimekossa kukkia tyynyn alle, niin kaksi cava-pulloa.
Tää vois olla hyvä vaihtoehto. 15e ja 38 prosenttista :)
Ap
Lidlin punatölkki n. 1e. Se voisi olla hyvä vaihtoehto.
Osta jotain tiukempaa viinaa ja tee drinkkejä. Ei mitään lipitettävää siideriä ja seltzereitä.
Esim. Valkkari: https://www.alko.fi/fi/tuotteet/500017/the-butler-organic-white-2024-ka…
tai punkku: https://www.alko.fi/fi/tuotteet/400119/catalina-tempranillo-organic-202…
Myös kaupoissa myytävät sangriat on ihan hyviä. Ja suht edullisia.
Sitten Pirkka-olutta tai Pirkka-lonkeroa. Pirkan vadelmalonkero on oikein toimiva.
Osta sokeria ja turbohiivaa 25 €:n edestä. Niillä saanee viikoksi kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse juhannussimaa
Onnistuu vain jos ap:n nimi on Juha.
Tee itse juhannussimaa