Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole mitään taloushuolia, mutta haluaisin silti kimpassa voivotella ja uhriutua muiden kanssa. Mitä tekisin?

Vierailija
17.06.2026 |

Teeskentelenkö muille, että tiukkaa on ja haukun nykyhallitusta? Vaikka vaikuttaa siltä, että jokainen viimeisen 25 vuoden hallitus on syypää tähän kurjuuteen? Mitä tekisitte? Haluan pysyä porukoissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity joukkoon. Voit kauhistella ja voivotella meidän muiden tukia. Tai tilanteita.

Vierailija
2/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Hanki parempaa seuraa, valittajat on ankeuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu, joten et pysty lyhentämään asuntolainaa ja se menee ulosottoon ja luottotietosi menevät. Et saa kassasta rahaa, koska irtisanouduit itse, saat karenssia. Nyt elät ilman tuloja. Sun pitää myydä asunto, että saisit toimeentulotukea, no, alkuun saat kyllä. Näin helppoa! Ja ajattele, toiset irtisanotaan eivätkä saa päättää itse. Siihen en keksi ratkaisua miten voisit sen kokea.

Vierailija
4/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku mitä haluat kauhistella omalla kohdalla. Tosiasioitakin löytyy.

Vierailija
5/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee niin hyvin että ihan vaan hyvin vuoksi toivon kaikille köyhille kurjuutta ja ikävää elämää. Itselle tulee hyvä mieli sieluin kun muilla menee huonommin 

Vierailija
6/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jauhelihaa, byyyyöhääääh. Ennen saatiin kunnon burgereita ja tarra.

Vierailija
7/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä voivottele, teet vaan itsestäsi naurettavan. Ei normi ihmiselle ole hallitus mitään kauheuksia tuonut. Nauratti kun yks pv eräs lapsuudenkaveri marisi että on hallituksen vika kun hänellä ei ole töitä. Kysyin vain että niidenkö kaikkien kun ainakin 3 tai 4 hallitusta on mennyt kotona istuen ja ei ainakaan janoissaan ole ollut😅

Vierailija
8/8 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla olet oikeassa osoitteessa, täällä ei muuta tehdäkään kuin haukutaan ja vihataan😁😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi