Miksi valkoiset mieshomot karttavat Prideä?
Eivätkö he halua samaistua muihin seksuaalivähemmistöihin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni kyllä käyvät Pridessä mielellään.
Sama. Mutta meillä onkin melko liberaali porukka johon kuuluu myös esim. transihmisiä. Jotkut homot ovat konservatiivisempia.
Liberaali? Transit? Joista ei saa sanoa mitään kun nousee hirveä älämölö. Onko Rowlingin saama kohtelu heiltä jotenkin liberaalia?
Tuon sanan väärinkäyttö saisi jo loppua. Tai ottaa käyttöön uusi versio: liberaalifasismi.
Vierailija kirjoitti:
homomiehet ovat ehkä kaikkein suvaitsemattomin ihmisryhmä. eivät hyväksy ketään muuta kuin oman pienen ryhmänsä ihmiset, käytöstavat ja ulkonäön.
Hmm, katsopas minkälainen kulttimainen meininkin transporukoissa on.
Tuntemani Tom of Finland henkiset homot tykkäävät hengailla vain kuntosalilla ja miehisissä homokapakoissa sekä saunoissa, he eivät pidä interseksuaaleista feministeistä, eivätkä aavikon uskonnoista.
Homoseksuaaliset miehet ovat nykyisin todella etuoikeutettuja. Etuoikeutetut harvemmin viihtyvät järjestöissä, jotka ajavat vähemmistöjen etua. Prisdessa näkyviä ovat henkilöt, joilla on enemmän ns. uhripääomaa.
Näin valkoihoisena homona voin sanoa, että jossain se raja tulee. Ei kaikkea voi hyväksyä.
Tuntemani homot ovat pääasiassa töissä hyväpalkkaisissa asiantuntijatehtävissä. Heitä tapaa todennäköisemmin viinibaarissa kuin jossain LGBTQIA+ meiningeissä.
Ainakin mun homokaverit on aika pärjääviä ihmisiä yritysmaailmassa. He ei samaistu prideliikkeeseen ollenkaan tai tuohon hässäkkään. He vähän kammoksuu tuota, että osa ihmisistä vetää munakupeissaan kadulla ihan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun homokaverit on aika pärjääviä ihmisiä yritysmaailmassa. He ei samaistu prideliikkeeseen ollenkaan tai tuohon hässäkkään. He vähän kammoksuu tuota, että osa ihmisistä vetää munakupeissaan kadulla ihan kännissä.
Juuri tämä. Homomiehenä on helppo samaistua kavereidesi ajatuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani homot ovat pääasiassa töissä hyväpalkkaisissa asiantuntijatehtävissä. Heitä tapaa todennäköisemmin viinibaarissa kuin jossain LGBTQIA+ meiningeissä.
Joo, mulla just tämä sama. En voisi kuvitella mun homokavereita espalla uimahousut jalassa ympäri kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla just tämä sama. En voisi kuvitella mun homokavereita espalla uimahousut jalassa ympäri kännissä.
Tavalliset työssäkäyvät homomiehet ovat täsmälleen yhtä kiinnostuneita heilumaan kadulla vinyylistringeissä ja nahkalippiksessä TV-kameroiden edessä kuin ihan tavalliset heteromiehetkin.
Pride ei edusta millään tavalla sukupuolivähemmistöjä kokonaisuudessaan vaan ainoastaan todella äänekästä ja julkisuudenkipeää extreme marginaaliryhmää näiden joukossa.
Se nyt on seurakunnan linja meillä heränneillä että julkisesti ei esiinnytä.
Tavalliset mieshomot kaipaavat tasan yhtä asiaa: sitä että ketään ei kiinnosta pennin vertaa kenen kanssa he ovat parisuhteessa. Näitä kiinnostaa tasan yhtä vähän marssia kadulla julistamassa näkyvästi seksuaalisuuttaan kuin piilotella sitä kaapissa.