Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valkoiset mieshomot karttavat Prideä?

Vierailija
17.06.2026 |

Eivätkö he halua samaistua muihin seksuaalivähemmistöihin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshomona lyhyesti: En tunnista itseäni Pride-liikkeen kuvasta seksuaalivähemmistöistä. Pride-liikkeen lietsoma uhrinarratiivin ja vastakkainasettelun korostaminen eivät tunnu omilta.

Niin, kuka normaali sinne enään menisikään...

Tavalliset mieshomot kaipaavat tasan yhtä asiaa: sitä että ketään ei kiinnosta pennin vertaa kenen kanssa he ovat parisuhteessa. Näitä kiinnostaa tasan yhtä vähän marssia kadulla julistamassa näkyvästi seksuaalisuuttaan kuin piilotella sitä kaapissa.

Vierailija
22/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni kyllä käyvät Pridessä mielellään. 

Sama. Mutta meillä onkin melko liberaali porukka johon kuuluu myös esim. transihmisiä. Jotkut homot ovat konservatiivisempia.

Liberaali? Transit? Joista ei saa sanoa mitään kun nousee hirveä älämölö. Onko Rowlingin saama kohtelu heiltä jotenkin liberaalia?

Tuon sanan väärinkäyttö saisi jo loppua. Tai ottaa käyttöön uusi versio: liberaalifasismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homomiehet ovat ehkä kaikkein suvaitsemattomin ihmisryhmä. eivät hyväksy ketään muuta kuin oman pienen ryhmänsä ihmiset, käytöstavat ja ulkonäön.

Hmm, katsopas minkälainen kulttimainen meininkin transporukoissa on.

Vierailija
24/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani Tom of Finland henkiset homot tykkäävät hengailla vain kuntosalilla ja miehisissä homokapakoissa sekä saunoissa, he eivät pidä interseksuaaleista feministeistä, eivätkä aavikon uskonnoista.

Vierailija
25/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaliset miehet ovat nykyisin todella etuoikeutettuja. Etuoikeutetut harvemmin viihtyvät järjestöissä, jotka ajavat vähemmistöjen etua. Prisdessa näkyviä ovat henkilöt, joilla on enemmän ns. uhripääomaa.

Vierailija
26/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin valkoihoisena homona voin sanoa, että jossain se raja tulee. Ei kaikkea voi hyväksyä.

Vierailija
27/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani homot ovat pääasiassa töissä hyväpalkkaisissa asiantuntijatehtävissä. Heitä tapaa todennäköisemmin viinibaarissa kuin jossain LGBTQIA+ meiningeissä.

Vierailija
28/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska:

Vierailija
29/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun homokaverit on aika pärjääviä ihmisiä yritysmaailmassa. He ei samaistu prideliikkeeseen ollenkaan tai tuohon hässäkkään. He vähän kammoksuu tuota, että osa ihmisistä vetää munakupeissaan kadulla ihan kännissä. 

Vierailija
30/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun homokaverit on aika pärjääviä ihmisiä yritysmaailmassa. He ei samaistu prideliikkeeseen ollenkaan tai tuohon hässäkkään. He vähän kammoksuu tuota, että osa ihmisistä vetää munakupeissaan kadulla ihan kännissä. 

Juuri tämä. Homomiehenä on helppo samaistua kavereidesi ajatuksiin.

Vierailija
31/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani homot ovat pääasiassa töissä hyväpalkkaisissa asiantuntijatehtävissä. Heitä tapaa todennäköisemmin viinibaarissa kuin jossain LGBTQIA+ meiningeissä.

Joo, mulla just tämä sama. En voisi kuvitella mun homokavereita espalla uimahousut jalassa ympäri kännissä. 

Vierailija
32/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla just tämä sama. En voisi kuvitella mun homokavereita espalla uimahousut jalassa ympäri kännissä. 

Tavalliset työssäkäyvät homomiehet ovat täsmälleen yhtä kiinnostuneita heilumaan kadulla vinyylistringeissä ja nahkalippiksessä TV-kameroiden edessä kuin ihan tavalliset heteromiehetkin.

Pride ei edusta millään tavalla sukupuolivähemmistöjä kokonaisuudessaan vaan ainoastaan todella äänekästä ja julkisuudenkipeää extreme marginaaliryhmää näiden joukossa.

Vierailija
33/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on seurakunnan linja meillä heränneillä että julkisesti ei esiinnytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä