Ihan koko päivän sataa vettä. Mitä hittoa sitä tekisi
Ja aika kovaa tulee, ei mitään pientä tihkua. Mitä te muut teette tällaisina päivinä?
Kommentit (70)
Pystyn ulkoilemaan ihan hyvin sateessa mutta koira ei oikein tykkää. Jos suojaa pään ja jalat kastumiselta ja takki pitää sateen niin sadetta ei edes huomaa. Merinovillapipo (light malli) ei hiosta näissä asteissa yhtään. Ilma on raikkaampaa sateella. Tuntuu että keuhkot puhdistuu siitepölyjen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aamulenkki koiran kanssa, töissä 8-16, sitten koiralenkkiä pari kertaa, salilla ja kaupassa käynti. Ei sade ole mikään este millekään.
Eli työajalla vauvassa kirjoittelet. Taidat olla nettiriippuvainen.
En kerrassaan käsitä ihmistyyppiä, joka ei keksi tekemistä sateella.
Hirveä ämmälauma kilpailee kuka vastaa tylyiten. Joskus hävettää olla nainen.
No ei minulla ainakaan riitä pyykkiä, tiskiä tai siivottavaa viikoksi kuten nyt on taas satanut ja ollut kylmä. Tv:tä ei jaksa tuijottaa 24/7, eikä kuunnella äänikirjaakaan vain sohvalla maaten.
Pihalla on liian märkää tehdä mitään enkä pidä sateessa ulkoilusta, uimisesta puhumattakaan.
Museoita ei viitsi kesällä koluta. Sateessa on tylsää ajella kun ei näe mitään, silkkaa bensarahan tuhlausta ja vielä pitäisi maksaa kahvilassa ja ravintolassa syömisekin. Nekään ei maistu sateella miltään.
Kesällä haluan olla ulkona, nauttia valosta ja auringosta
Treenaan kotona TRX-hihnoilla yläkropan ja kädet, suunnittelen karttojen avulla huomisen pyöräily- ja metsäretkeä ja illalla pyöräilen Prismaan ostamaan Xtra-kahvia eilen keräämilläni tölkeillä. Siivotakin pitäisi ja tehdä 4 työhakemusta.
Vierailija kirjoitti:
No etpä saanut sanottua että mitä sitten itse teet sateella vaikka sitä nimenomaan kysyttiin?
Minulla oli lapsenlapset hoidossa 5 päivää, eilen illalla lähtivät kotiin. Olin aika poikki tuon jälkeen, joten tänään nukuin puoli kahteen asti (päivällä). Sen jälkeen olen vain syönyt aamupalan ja laiskotellut. Aioin siivota, mutta tuskin jaksan. Ehkä pyöräilen kauppaan, jos sade illan mittaan laantuu. Jos ei, jatkan laiskottelua.
Teen esim. 1000 palaista palapeliä. Nopeaan kuluu aika ja meinaa jäädä kotihommat tekemättä kun vauhtiin pääsee.